mtb speciaal zaak in utrecht ?
Moderator:Beheerders
hallo . Ik ben op zoek naar een dirt/freeride mtb speciaal zaak in de buurt van utrecht of nijmegen /arnhem.
ergens waar ze niet alleen batavus verkopen dus .
ergens waar ze niet alleen batavus verkopen dus .
Je hebt mensen en je hebt potloden........
Voor de iets extremere fietsenwinkel zul je het in Nederland lastig krijgen. De meest "shops" in Nederland zitten online en hebben er een werkplaats naast of soms zelfs een kleine winkel(2xd bv.). Persoonlijk kreeg ik wel een goede indruk van www.sdgbikesports.nl en dat is maar ongeveer 60km vanaf Utrecht. Voor sommige problemen kan een bmx shop ook uitkomst bieden. Die heeft Utrecht dan weer wel. www.daredevul.nl
klopt, Daredevil is leuk als je een BMX'er bent.
maar ik kijk er wel eens en qua dirt/freeride spullen etc heb je er echt niets aan hoor.
wellicht dat je er ooit een keer een leuk dirt zadeltje kan scoren maar thats it.
daarnaast zijn de openingstijdne volgens mij nogal vaag, maar das slechtseen kwestie van even uitzoeken natuurlijk, dus da;s eigenlijk een kul opmerking van me.
Wel toffe shirts etc vaak bij daredevil.
Waar je in utrecht iig niet zo veel aan hebt, is die zogenaamd beroemde Snel Rijwielhandel, bekend in heel NL.
yeah, right....
nou, daar heb je niks aan hoor.
maar ik kijk er wel eens en qua dirt/freeride spullen etc heb je er echt niets aan hoor.
wellicht dat je er ooit een keer een leuk dirt zadeltje kan scoren maar thats it.
daarnaast zijn de openingstijdne volgens mij nogal vaag, maar das slechtseen kwestie van even uitzoeken natuurlijk, dus da;s eigenlijk een kul opmerking van me.
Wel toffe shirts etc vaak bij daredevil.
Waar je in utrecht iig niet zo veel aan hebt, is die zogenaamd beroemde Snel Rijwielhandel, bekend in heel NL.
yeah, right....
nou, daar heb je niks aan hoor.
neen
Ben je al eens bij mantel tweewielers geweest in Arnhem Overmaat??
Die hebben de spullen van Winter tweewilers overgenomen en hebben een aardig groot assortiment
http://www.mantel-tweewielers.nl/
Die hebben de spullen van Winter tweewilers overgenomen en hebben een aardig groot assortiment
http://www.mantel-tweewielers.nl/