Wat eigenlijk een paar maanden geleden begon als een bijzaak lijkt zijn bijzaak status te ontstijgen. Het doel van het fietsen is conditie te krijgen om dadelijk in het najaar echt met mijn KTM te kunnen knallen. Off the road rijden is n.l. slopend, zeker als het harder gaat. Ik merk dat ik bijna de zelfde uitdaging / kick krijg van het fietsen als vroeger met waterpolo. Die kick heb ik eigenlijk altijd gemist in fitnissen en of hardlopen.
Er zijn nu een paar jongens die samen met mij willen gaan fietsen. De vraag is nu nog even hoe fanatiek de bikers zijn om mij heen. Het is n.l. lang niet zo leuk om alleen te fietsen. Met meerdere kan je elkaar opjagen en er door trekken. Blijken ze toch af te vallen,

dan zit ik er aan te denken lid te worden van een mountainbike club. Dit zou dan Dirty Hill moeten zijn omdat ik er vlak bij woon.
Is er hier iemand lid van deze club? Hoe verplicht zijn de trainingen en op welk niveau ligt het? Is het te doen voor een beginner? Vertel vertel vertel. Ik hoor jullie graag.