The Cut
Moderator:Beheerders
Om het lente gevoel en het 'ik wil rijden gevoel' alvast wat meer op te krikken:
http://www.dirty-pages.net/tests/cannondale_thecut.htm
http://www.dirty-pages.net/tests/cannondale_thecut.htm
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Stoer man, las gister nog dat stuk over Carlo Dieckman in de Duitse Bike, zo snel kan het gaan voor een getalenteerde biker uit Berlijn met grote ballen.
Meer van dat 'inside the team' spul graag !
Meer van dat 'inside the team' spul graag !
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
"Hey Carlo, have you seen my wiener?"
'Yeah cool, let me show you mine!"

'Yeah cool, let me show you mine!"

Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Heel tof!
Ik lees jullie reviews en ze zijn goed. Ik weet niet tot welke fietsen jullie allemaal beschikking hebben maar ik kan me voorstellen dat jullie wel eens een fiets zouden willen reviewen die niet in jullie bereik ligt, of niet?
Ik denk dat er best nog wel mensen zijn die hun fiets aan jullie willen uitlenen of een dag samen met de reviewer(s) erop uit. Misschien heb ik het helemaal verkeerd natuurlijk...
Ik weet ook niet voor welke disciplines jullie allemaal reviewers hebben maar misschien is daar ook nog wat aan te doen?
Ik hoop ook dat de reviews en gallerij snel in orde komen!
Keep up the good work!
Ik lees jullie reviews en ze zijn goed. Ik weet niet tot welke fietsen jullie allemaal beschikking hebben maar ik kan me voorstellen dat jullie wel eens een fiets zouden willen reviewen die niet in jullie bereik ligt, of niet?
Ik denk dat er best nog wel mensen zijn die hun fiets aan jullie willen uitlenen of een dag samen met de reviewer(s) erop uit. Misschien heb ik het helemaal verkeerd natuurlijk...
Ik weet ook niet voor welke disciplines jullie allemaal reviewers hebben maar misschien is daar ook nog wat aan te doen?
Ik hoop ook dat de reviews en gallerij snel in orde komen!
Keep up the good work!
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!