Easyjet laat fietsen toe in vliegtuig!

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
N I E L S
Easyjet laat fietsen toe in vliegtuig!

Bericht door N I E L S » vr mar 24, 2006 9:10 pm

http://www.singletrackworld.com/article ... 3af201a5ec

Goedkoper en makkelijker naar je bestemming kan dus ipv de auto!
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!

T
Contacteer:

Bericht door T » vr mar 24, 2006 10:36 pm

Kijk je wel eens naar die Airport reality shows? Die gasten vertrouw ik niet mijn dikke flinke euro's kostende DH bike toe ;-P Maar het is al enige tijd mogelijk, voor slechts 15 euro extra en je mag ook extra kg's meenemen als sportbagage. Alleen... Easyjet he...

N I E L S

Bericht door N I E L S » vr mar 24, 2006 11:14 pm

T schreef:Kijk je wel eens naar die Airport reality shows? Die gasten vertrouw ik niet mijn dikke flinke euro's kostende DH bike toe ;-P Maar het is al enige tijd mogelijk, voor slechts 15 euro extra en je mag ook extra kg's meenemen als sportbagage. Alleen... Easyjet he...
Bij Easyjet is het pas sinds kort mogelijk hoor. Bij andere was het al.
Tja, gewoon zo'n dikke fietskoffer aanschaffen voor 200 euro en ik denk niet dat ie zo snel beschadigen zal.

Het is echt een voordeel voor mensen die graag willen MTBen maar geen auto hebben. De trein lijkt me ook niet alles en zo kom je toch nog vrij ver.
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!

enpro
Contacteer:

Bericht door enpro » vr mar 24, 2006 11:51 pm

Jah ik wil mischien van de zomer een keer naar london het liefst met mn bike . Iemand hier ervaring mee ?
Je hebt mensen en je hebt potloden........

T
Contacteer:

Bericht door T » za mar 25, 2006 9:19 am

Vorgi jaar september was er in Aston Hill een wedstrijd en ik heb overwogen om te gaan via Easyjet, zolang is het dus al mogelijk. En verder... een dikke hutkoffer kunnen ze ook kwijt raken :wink:

Plaats reactie