Bericht
door Gène » zo apr 02, 2006 8:39 pm
Mooie foto's op die site. Als Specialized fan vind ik dat de rijders met een apparte mix rond rijden. Pace voorvorken, sram schakeling, Avid remmen, ? wielen en een XTR crankstel. Het ziet er naar uit dat Specialized geen vaste sponsers heeft en vooral mikt op less is more. Of vergis ik me hierin?
Zelfs Brentjens en Paulussen rijden niet meer met Sid's of Reba's maar met Fox vorken. Veder zag ik veel Marzocchi. Absalon krijgt van mij de schoonheids prijs (z'n kleding, de absolute schoonheids prijs gaat toch liever naar Marie-Helene Permont) . Wat ziet die gast er professioneel uit, mooie kleuren op z'n fiest en kleding. Toch opmerkelijk wanneer de mannen weer buiten mogen spelen.
mzzl
Gène
Voor ik het vergeet, iemand de voorpagina van de Telegraaf gezien van gisteren of vrijdag? Half politie korps uitgerukt om een gestolen fiets terug te krijgen. Binnen het half uur! was de fiets terecht. Team genoot van Absalon wasovervallen door verslaafde struikrovers. Zegt loser: dat ben ik gewent van de stad waarin ik woon. Met andere woorden: ik krijg toch een nieuwe. Je zou hem toch een schop onder z'n edele delen geven.
Laatst gewijzigd door
Gène op zo apr 02, 2006 8:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!