Brentjes wint in Curacao!!!

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
BOSS
Contacteer:
Brentjes wint in Curacao!!!

Bericht door BOSS » zo apr 02, 2006 7:33 am

Afbeelding

Meer foto's op :
http://www.canadiancyclist.com/default2.html

dusssssss©
DE site
MTB in Noordwest NL?->MTB Noordwest 9

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » zo apr 02, 2006 7:44 am

Vanmiddag vanaf 12:30 op studio sport op NED-2, exacte tijd staat er niet bij.........maarja de RVV is ook dus vervelen zul je je niet.....

dusssssss©
DE site
MTB in Noordwest NL?->MTB Noordwest 9

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » zo apr 02, 2006 7:51 am

Indrukwekkend hoe die kerel toch blijft rijden!

Vanaf het moment dat ik hem een keer zag rijden in het zandgat bij Veenendaal heb ik bewondering voor Bart, en dat zal denk ik altijd wel zo blijven. Wat een ongekende klasse!

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!

Gène

Bericht door Gène » zo apr 02, 2006 8:39 pm

Mooie foto's op die site. Als Specialized fan vind ik dat de rijders met een apparte mix rond rijden. Pace voorvorken, sram schakeling, Avid remmen, ? wielen en een XTR crankstel. Het ziet er naar uit dat Specialized geen vaste sponsers heeft en vooral mikt op less is more. Of vergis ik me hierin?

Zelfs Brentjens en Paulussen rijden niet meer met Sid's of Reba's maar met Fox vorken. Veder zag ik veel Marzocchi. Absalon krijgt van mij de schoonheids prijs (z'n kleding, de absolute schoonheids prijs gaat toch liever naar Marie-Helene Permont) . Wat ziet die gast er professioneel uit, mooie kleuren op z'n fiest en kleding. Toch opmerkelijk wanneer de mannen weer buiten mogen spelen.

mzzl
Gène

Voor ik het vergeet, iemand de voorpagina van de Telegraaf gezien van gisteren of vrijdag? Half politie korps uitgerukt om een gestolen fiets terug te krijgen. Binnen het half uur! was de fiets terecht. Team genoot van Absalon wasovervallen door verslaafde struikrovers. Zegt loser: dat ben ik gewent van de stad waarin ik woon. Met andere woorden: ik krijg toch een nieuwe. Je zou hem toch een schop onder z'n edele delen geven.
Laatst gewijzigd door Gène op zo apr 02, 2006 8:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!

downhillbiker

Bericht door downhillbiker » zo apr 02, 2006 8:42 pm

als ik het goed zag rijdt Bart brentjens met de nieuwe XTR remmen 8)

Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » zo apr 02, 2006 8:50 pm

downhillbiker schreef:als ik het goed zag rijdt Bart brentjens met de nieuwe XTR remmen 8)
Nope, gewoon nog de ouwe...

Arnetteman

Bericht door Arnetteman » ma apr 03, 2006 7:18 am

Gène schreef:Mooie foto's op die site.
:?

of gewoon een mooie omgeving.

Wat ik had begrepen is dat Rob Jones voorzitter is van de MBPA.....daar zou je dus zeker wel wat beters van verwachten.

Plaats reactie