Okeeee.. Even een waarschuwing..

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Gesloten
Reprox
Okeeee.. Even een waarschuwing..

Bericht door Reprox » vr apr 28, 2006 5:54 pm

Hallo

Weer een topic gericht naar LIMP en NOTENLOL of ter wel Matthias (Matthias_15@hotmail.com)

Ik waarschuw jullie maar even..
Het gaat mij hier niet om iemand zwart te maken.
Maar ik waarschuw jullie er alleen voor pas op voor een aantal spullen wat hij jullie aanbied, het kan zwaar verminkt zijn.. het hoeft niet eens opvallend te wezen. Hier onder heeft hij al een paar keer mensen slecht spul aan gesmeerd zoals de meesten weten ofdat ze het gelezen hebben.
Hij komt zijn afspraken niet na en maakt gebruik van je..
En ook bedrijgen is ook geen enkel probleem bij deze jongeman

Bespaar deze elende en narigheid, want je weet niet wat je op je hals haalt.. Ik ken de persoon in kwestie persoonlijk ....

Even nog voor de duidelijkheid een paar voorbeelden:

Zijn DJ 3 uit 2003 is lek en gescheurd.. (te Koop aangeboden)
Zijn oude Intense m1 was gescheurd.. ( Is niet aan de huidige eigenaar verteld ( Ik was er bij )
Zijn Kona Frame is in gezaagt.. (ook te koop aangeboden)

Ga zo maar door..

Ik weet het... Dit is verkeerd..

Maar naar mijn mening oprecht! Voor mij nooit geen Matthias meer..

Groetjes Daan
Normal people worry me.

simon-ffc

Bericht door simon-ffc » vr apr 28, 2006 6:25 pm

Hoe oud is hij eigenlijk? :? het zou mij verbazen dat iemand van 14-15 zo volhardend is ;)

power

Bericht door power » vr apr 28, 2006 8:06 pm

hij is rond de 15 jaar.
ik ken hem zelf ook persoonlijk.
en hij is wel hard ja want dat heeft met de thuis situatie en alles te maken gehad.
laten we hier verder maar niet op in gaan.
we waarschuwen jullie alleen maar, voordat je er achter komt dat hij rommel heeft verkocht aan je.
zal ook best goed spul verkopen.
Laatst gewijzigd door power op vr apr 28, 2006 9:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

N I E L S

Bericht door N I E L S » vr apr 28, 2006 8:08 pm

Maar wat is de oorzaak van dit topic hier nu? Want er is toch wel een directe oorzaak voor neem ik aan.

Ik denk dat de meeste mensen toch niet echt iets bij hem wilde gaan kopen en hij heeft al een ban.

Ik heb trouwens een 180mm BBB schijf van hem gekocht, wat krom maar voor de rest prima! :o
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!

Reprox

Bericht door Reprox » vr apr 28, 2006 10:02 pm

Voor de zoveelste keer weer een woordwisseling.. Dit was de definitieve doorbraak..

Hij geeft bikers in Oldenzaal een slechte naam.. Door o.a. geen rekening te houden met andere mensen.

Dit verklaart een hoop ?
FietsWereld Zwiep (Oldenzaal) en, Vos Bikes (Losser) Sluiten zelfs de deuren voor deze jongen..

@ Niels: Tuurlijk hij zal ook wel goed spul verkopen. dat keur ik ook niet af. Maar bedenk wel eerst waar je je deal mee sluit..

Vertrouwen verdien je door eerlijkheid, Jammer dat niet ieder mens er over beschikt..

Groeten Daan
Normal people worry me.

Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » vr apr 28, 2006 10:28 pm

Alles wat gezegd is, is denk ik wel gezegd...

Ik parkeer em even.

Gesloten