My biking days are over
Moderator:Beheerders
Na anderhalf jaar "geheelonthouding" voor wat biken aan gaat (voor wie niet weet waarom), ben ik afgelopen woensdag toch maar weer op mijn bike gestapt om te kijken of ik het nog kon. Met wat aanpassingen zoals gripshifts moest het wel lukken. Alles ging ook erg goed, tot in de laatste 200 meter van de laatste afdaling.
Voorrem in, rechterhand schiet van mijn stuur en daar ging ik, met een flinke vaart tegen de bosgrond, met alle schaafwonden (gelukkig niet meer dan dat) en gevolgen van dien.
Conclusie: biken is voor mij (nog) niet weggelegd.
Voorrem in, rechterhand schiet van mijn stuur en daar ging ik, met een flinke vaart tegen de bosgrond, met alle schaafwonden (gelukkig niet meer dan dat) en gevolgen van dien.
Conclusie: biken is voor mij (nog) niet weggelegd.
Laatst gewijzigd door Pimiento op wo mei 24, 2006 2:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
One-handed Pimpin'®
-
Klote voor je, Pimiento. Serieus.
Voor je je fiets wegdoet: Fietsje houden om af en toe lekker op de weg te toeren, is dat niet wat?
T'is natuurlijk geen heftig biken en ik kan niet inschatten wat je wel/niet kan, maar je fiets verkopen is wel drastisch... Misschien krijg je er spijt van!
Succes, Lars
Voor je je fiets wegdoet: Fietsje houden om af en toe lekker op de weg te toeren, is dat niet wat?
T'is natuurlijk geen heftig biken en ik kan niet inschatten wat je wel/niet kan, maar je fiets verkopen is wel drastisch... Misschien krijg je er spijt van!
Succes, Lars

Pim..
Tering!! Das wel heel erg overhaast, als ik dat mag zeggen... Ik vind het superknap van je hoe je je hebt gerevalideerd tot nu, en dan ook nog in 1 keer zo'n tour kunnen maken, dan zou ik erg trots zijn als ik jou was!!
Ik kan je keuze zeker begrijpen, maar blijven proberen was toch je motto? Je bent al zover gekomen!!
Heel veel sterkte en succes... Kom op man!!

de bike verkoop ik omdat hij hier in de weg staat en omdat, als ik het over een jaar nog eens probeer, liever een nieuwe bike koop. Op dit moment heeft het voor mij geen zin om hem te houden, ook niet om op de weg te fietsen.
Of ik helemaal definitief niet meer kan/ga biken is natuurlijk nog niet zeker, maar ik stel het zeker nog een jaartje uit. Op dit moment ist gewoon nog niet te doen. Natuurlijk zwaar klote, maar ik ga er gewoon aan werken en wie weet...
Of ik helemaal definitief niet meer kan/ga biken is natuurlijk nog niet zeker, maar ik stel het zeker nog een jaartje uit. Op dit moment ist gewoon nog niet te doen. Natuurlijk zwaar klote, maar ik ga er gewoon aan werken en wie weet...
One-handed Pimpin'®
- free-rider
ik zou het zeker blijven proberen
ik denk namelijk ook niet dat je je arm en handen meteen kon gebruiken
het revalideren wat je tot nu toe heb gedaan
zo moet je dat ook met biken zien
eerst rustig op de weg beginnen enz enz enz
en volgens mij kan je eerst beter op je bek gaan met je oude fiets en dan later als het allemaal weer gaat, want waar een wil is is een weg !!!!
kan je altijd op je nieuwe bike verder gaan
kom op schouders eronder en niet opgeven !!!!
ga ervoor
en ik heb diep respect voor je !!!!
maar volhouden pik
ik denk namelijk ook niet dat je je arm en handen meteen kon gebruiken
het revalideren wat je tot nu toe heb gedaan
zo moet je dat ook met biken zien
eerst rustig op de weg beginnen enz enz enz
en volgens mij kan je eerst beter op je bek gaan met je oude fiets en dan later als het allemaal weer gaat, want waar een wil is is een weg !!!!
kan je altijd op je nieuwe bike verder gaan
kom op schouders eronder en niet opgeven !!!!
ga ervoor

en ik heb diep respect voor je !!!!
maar volhouden pik
fietsen deed ik heel veel, het werd me werk en me passie.
nu heb ik me werk verloren maar die passie raak ik nooit meer kwijt
nu heb ik me werk verloren maar die passie raak ik nooit meer kwijt
Het allerbeste ermee man, echt balen voor je...
Ben je hard gevallen?
Weet je zeker dat je niet meer wil of kan? Misschien kun je het weer een beetje gaan oppakken door hele vlakke parcoursen te gaan oefenen of sowieso met bikers op stap te gaan die je kunnen helpen en je hoofd er wat vanaf houden. Tja, misschien wat op de weg fietsen anders om je conditie weer goed te krijgen en dan weer gaan mtb-en?
In ieder geval succes en sterkte ermee.
Ben je hard gevallen?
Weet je zeker dat je niet meer wil of kan? Misschien kun je het weer een beetje gaan oppakken door hele vlakke parcoursen te gaan oefenen of sowieso met bikers op stap te gaan die je kunnen helpen en je hoofd er wat vanaf houden. Tja, misschien wat op de weg fietsen anders om je conditie weer goed te krijgen en dan weer gaan mtb-en?
In ieder geval succes en sterkte ermee.
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!
Ja best wel mijn pols is behoorlijk blauw (nog steeds). Ben iig blij dat ik niks gebroken heb.N I E L S schreef:Het allerbeste ermee man, echt balen voor je...
Ben je hard gevallen?

Maar mijn rechter elleboog is echt pijnlijk. Schrijnt... auw!
Klik
Bedankt voor alle steun allemaal. Maar ik wacht een jaar en dan probeer ik het weer. Tot die tijd fiets ik lekker op en neer naar mn werk!
One-handed Pimpin'®
Pimiento, ik sta er serieus van te kijken hoe jij je hebt gerevalideerd. Je zou zo een boek kunnen schrijven, en het zou helemaal een bestseller kunnen zijn als je nou nog ffetjes zou volhouden en dalijk weer terug erop stapt!!
Die verwonding op je elleboog is bikers-leed... Kom op, is toch niet de eerste keer of wel?
Die verwonding op je elleboog is bikers-leed... Kom op, is toch niet de eerste keer of wel?