Freeride development

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Aginato
Freeride development

Bericht door Aginato » vr dec 08, 2006 5:38 pm

Hallo forumbezoeker,

ik ben reeds een half jaar fervent forumbezoeker en enkele jaren dirt en freeride fan en heb nu een voor mijn studies (productonwikkeling) een kleine enquete gemaakt.

Het betreft hier een bevraging om te peilen naar wat bikers belangrijk vinden aan hun fiets en de fietsbeleving. Meerbepaald gaat het over 3 conceptvoorstellen met als belangrijkste doelgroep de "extreme" bikers (freeride, slopestyle, downhill, dirt en alle andere).
De resultaten zullen gebruikt worden om in het komende halfjaar een thesis rond op te bouwen, lees een mtb te ontwerpen.

Ook al rij je voornamelijk x-country, ik ben nog steeds geïnteresseerd in je mening !

Door de enquete in te vullen zou je mij een flink stuk op weg helpen om meer inzicht te geven in jullie behoeften en wensen.
Helaas kan ik je hiervoor niet materieel belonen, maar mijn dankbaarheid heb je alvast wel.

Klik hier voor de enquete

Alvast bedankt, Simon
Laatst gewijzigd door Aginato op vr dec 08, 2006 6:26 pm, 5 keer totaal gewijzigd.

jojo

Bericht door jojo » vr dec 08, 2006 5:43 pm

Je link doet het niet.
keybone collector!!!

stephan

Bericht door stephan » vr dec 08, 2006 6:03 pm

Aginato

Bericht door Aginato » vr dec 08, 2006 6:10 pm

Ik heb geen idee waarom, maar je hebt wel gelijk...

Gevonden een "/" te veel :( zo simpel

zonoskar

Bericht door zonoskar » vr dec 08, 2006 10:22 pm

Is het de bedoeling om bij vraag 6 voor elk type een fiets in te vullen, of alleen fietsen die je echt zou gebruiken of alleen fietsen die je binnenkort gaat kopen?

Aginato

Bericht door Aginato » vr dec 08, 2006 11:11 pm

Als je nu een nieuwe fiets zou kopen, welke zou dat dan zijn?

Dus de volgende aankoop die je zou overwegen. Rekening houdend met alle andere dingen die je anders ook in rekening zou brengen, bijvoorbeeld de prijs en welke andere fietsen je al hebt...

Plaats reactie