Ik ben een poging aan het ondernemen om contact op te nemen met Belgische of Nederlandse mtb bouwers (of "assembleerders" ...) in het kader van mijn opleiding Productontwikkeling.
Wil het lukken dat ik het contact-emailadres van Be One bikes nergens terugvind, heeft iemand een idee hoe ze te bereiken zijn?
Bij uitbreiding ben ik altijd geïnteresseerd in gegevens van "minder" bekende mtb bouwers welke zich in de lage landen bevinden.
Be One bikes contacteren
Moderator:Beheerders
BeOne Dealer
Misschien moet u een BeOne dealer bezoeken, misschien kan u ze zo aan contactgegevens komen.
Laatst gewijzigd door Dennis W. op di jan 02, 2007 5:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Commencal Absolut 4X Team Replica
BeOne is tegenwoordig een merknaam van de firma Blomson International (www.blomson.nl). Hun zul je moeten contacteren.
---www.cjmedia.nl---
Re: Be One bikes contacteren
Cannondale, Santos.Aginato schreef:Ik ben een poging aan het ondernemen om contact op te nemen met Belgische of Nederlandse mtb bouwers (of "assembleerders" ...) in het kader van mijn opleiding Productontwikkeling.
Wil het lukken dat ik het contact-emailadres van Be One bikes nergens terugvind, heeft iemand een idee hoe ze te bereiken zijn?
Bij uitbreiding ben ik altijd geïnteresseerd in gegevens van "minder" bekende mtb bouwers welke zich in de lage landen bevinden.
Ook in NL aanwezig.
Trying is the first step towards failure.
gazelle.nl
Koninklijke Gazelle B.V.
Wilhelminaweg 8
6951 BP Dieren
Postbus 1
6950 AA Dieren
Nederland
Tel: 0900 - 7070707 (10 eurocent per minuut)[/url]
Koninklijke Gazelle B.V.
Wilhelminaweg 8
6951 BP Dieren
Postbus 1