Be One bikes contacteren

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Aginato
Be One bikes contacteren

Bericht door Aginato » di jan 02, 2007 2:19 pm

Ik ben een poging aan het ondernemen om contact op te nemen met Belgische of Nederlandse mtb bouwers (of "assembleerders" ...) in het kader van mijn opleiding Productontwikkeling.

Wil het lukken dat ik het contact-emailadres van Be One bikes nergens terugvind, heeft iemand een idee hoe ze te bereiken zijn?

Bij uitbreiding ben ik altijd geïnteresseerd in gegevens van "minder" bekende mtb bouwers welke zich in de lage landen bevinden.

Dennis W.

BeOne Dealer

Bericht door Dennis W. » di jan 02, 2007 2:49 pm

Misschien moet u een BeOne dealer bezoeken, misschien kan u ze zo aan contactgegevens komen.
Laatst gewijzigd door Dennis W. op di jan 02, 2007 5:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Commencal Absolut 4X Team Replica

DeKerfs

Bericht door DeKerfs » di jan 02, 2007 3:29 pm

BeOne is tegenwoordig een merknaam van de firma Blomson International (www.blomson.nl). Hun zul je moeten contacteren.
---www.cjmedia.nl---

Fast

Re: Be One bikes contacteren

Bericht door Fast » di jan 02, 2007 7:04 pm

Aginato schreef:Ik ben een poging aan het ondernemen om contact op te nemen met Belgische of Nederlandse mtb bouwers (of "assembleerders" ...) in het kader van mijn opleiding Productontwikkeling.

Wil het lukken dat ik het contact-emailadres van Be One bikes nergens terugvind, heeft iemand een idee hoe ze te bereiken zijn?

Bij uitbreiding ben ik altijd geïnteresseerd in gegevens van "minder" bekende mtb bouwers welke zich in de lage landen bevinden.
Cannondale, Santos.
Ook in NL aanwezig.
Trying is the first step towards failure.

chendy

Bericht door chendy » ma jan 08, 2007 8:57 am

gazelle.nl

Koninklijke Gazelle B.V.
Wilhelminaweg 8
6951 BP Dieren

Postbus 1
6950 AA Dieren
Nederland
Tel: 0900 - 7070707 (10 eurocent per minuut)[/url]
Bigger = better!
my bike