Hey psssssssssssssst
Moderator:Beheerders
[fluistermode] ik heb gisteren een racefiets besteld.....[/fluistermode]
dussssssssss©
dussssssssss©
Re: Hey psssssssssssssst
Als we dan toch bezig zijn.
[fluistermode]ik zit 5 dagen per week op de racefiets[/fluistermode]
[fluistermode]ik zit 5 dagen per week op de racefiets[/fluistermode]
En wat voor moois mag het zijn? We want pictures!!!BOSS schreef:[fluistermode] ik heb gisteren een racefiets besteld.....[/fluistermode]
dussssssssss©
tsja, die vraag verwachtte ik al......er zijn niet echt knappe foto's van de fiets op het net helaas. En bij de lbs was hij alleen in rood voorradig, hij is in bestelling
Deze is het(maar dan met andere afmontage):

#Campanolo Centaur groep, triple.
#Handgespaakte wielen, Chorus naven, zilveren Mavic open pro velgen & zilveren spaken.
#Control Tech cnc stuurpen
#Specialized alias zadel
dussssss©
Deze is het(maar dan met andere afmontage):

#Campanolo Centaur groep, triple.
#Handgespaakte wielen, Chorus naven, zilveren Mavic open pro velgen & zilveren spaken.
#Control Tech cnc stuurpen
#Specialized alias zadel
dussssss©
Laatst gewijzigd door BOSS op za jan 06, 2007 4:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dus wat wil je duidelijk maken?Jurriaan schreef:wegnicht! Gatver, jij verloochend je afkomst. (en ik lig al 2 weken ziek op bed)

Lijkt me een mooie fiets (helaas laat zich de foto niet zien). [zeur mode]Wel een beetje jammer van die triple, dan liever een compact.[/zeur mode] We moeten toch wat te zeuren hebben
mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
Op de eerste plaats heb ik niets en dan ook helemaal niets met racefietsen....komt wellicht nog wel. Ik vind heel veel racefietsen eigenlijk erg lelijk.Hubert ! schreef:@BOSS,
Waarom ben je juist voor deze fiets gegaan?
Ik wilde persé Campagnolo erop omdat ik de kabelloop bij shimano echt te debiel vind.
Ik wilde niet meer dan € 1500 uitgeven
Ik wilde een triple
Ik wilde een zo effen mogelijke, degelijke kleur
Ik wilde handgespaakte wielen
Dan is de keuze al beperkt.
Dit frame hing bij de winkel(in een andere kleur) en is eigenijk het mooiste wat ik gezien heb, en ik heb de laatste weken heeeeeel wat gezien.
En het viel binnen mijn budget met eigenlijk alle onderdelen die ik wil.
Eigenlijk was de keuze heel simpel als je het zo bekijkt........

dusssssssss©
Goeie keuze hoor!! Ziet er inderdaad goed uit zo'n Isaac. Ook de keuze van Campa kan ik begrijpen. Ik rij er zelf ook mee en ben alleen maar tevreden. Het is een modern merk volgens de oude traditie. Ieder klein onderdeeltje is los te verkrijgen, wat iets zegt over de mensen achter zo'n merk. Dat kan je van Shimano niet (meer?) zeggen.
Uiteraard verwacht ik wel actie shots ala Dirty Pages. Dus minimaal een bunny hop, flinke downhill en wheelie
mzzl
Gène
Uiteraard verwacht ik wel actie shots ala Dirty Pages. Dus minimaal een bunny hop, flinke downhill en wheelie

mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
Zijn er nog meer dingen waar je niets maar dan ook helemaal niets mee hebt, maar tóch koopt want wellicht komt dat nog wel?BOSS schreef: Op de eerste plaats heb ik niets en dan ook helemaal niets met racefietsen....komt wellicht nog wel. Ik vind heel veel racefietsen eigenlijk erg lelijk.

Want wáárom koop je dan zo'n ding? Koop dan een leuke 29'er, kan je er af en toe nog wat dunne bandjes er om leggen zonder voor lul te rijden.. ik noem maar wat. Waarom dus?
Erikje
Hoezo compact of triple? Met 39-25 kom ik overal boven, en nog snel ook!
Mooi frameke de Pascal. Leuke opbouw ook met centaur. Wel de nieuwe centaur carbon groep neem ik aan, met ultra torque crankset?
Mijn collega's en ik hebben verschillende Isaac's verkocht , Pascal, Impulse, Kelvin, Sonic (limited) en nooit klachten over gehad. Alle berijders zijn er goed tevreden over. Als ik niet zo'n cannondale addict zou zijn geweest, had ik ook op een Isaac racer gereden.
Nu straks ook het Impact mtb frameke erbij?
Mooi frameke de Pascal. Leuke opbouw ook met centaur. Wel de nieuwe centaur carbon groep neem ik aan, met ultra torque crankset?
Mijn collega's en ik hebben verschillende Isaac's verkocht , Pascal, Impulse, Kelvin, Sonic (limited) en nooit klachten over gehad. Alle berijders zijn er goed tevreden over. Als ik niet zo'n cannondale addict zou zijn geweest, had ik ook op een Isaac racer gereden.
Nu straks ook het Impact mtb frameke erbij?

Ja hoor die dingen zijn er wel;Erikje schreef:Zijn er nog meer dingen waar je niets maar dan ook helemaal niets mee hebt, maar tóch koopt want wellicht komt dat nog wel?BOSS schreef: Op de eerste plaats heb ik niets en dan ook helemaal niets met racefietsen....komt wellicht nog wel. Ik vind heel veel racefietsen eigenlijk erg lelijk.![]()
Want wáárom koop je dan zo'n ding? Koop dan een leuke 29'er, kan je er af en toe nog wat dunne bandjes er om leggen zonder voor lul te rijden.. ik noem maar wat. Waarom dus?
Erikje
-auto's
-onderbroeken
-sokken
-scheerschuim
-nagelvijltjes
Ik heb hem gekocht om een aantal redenen:
-voor de afwisseling
-om km's te maken/training voor de C2C
-de oude was aan vervanging toe
-en ik vind fietsen op de weg toch wel stiekum een beetje leuk
En dat er een racefiets is wil niet zeggen dat er nooit een 29er komt......
dussssssss©
Leuk ik heb dezelfde (alleen dan weer net iets anders) 4 weken geleden ook opgehaald:
http://www.robmeeuwessen.nl/isaac%20pascal%20pagina.htm
Heerlijke fiets zadeltje ligt nog bij de spuiter (gestripte slr), andere wielen en zadelpen komt nog.
http://www.robmeeuwessen.nl/isaac%20pascal%20pagina.htm
Heerlijke fiets zadeltje ligt nog bij de spuiter (gestripte slr), andere wielen en zadelpen komt nog.
Ben ik toch benieuwd waarom je specifiek die dingen gekocht hebt... (en wat daarbij de afweging was.BOSS schreef:Ja hoor die dingen zijn er wel;Erikje schreef:Zijn er nog meer dingen waar je niets maar dan ook helemaal niets mee hebt, maar tóch koopt want wellicht komt dat nog wel?![]()
Erikje
-auto's
-onderbroeken
-sokken
-scheerschuim
-nagelvijltjes
Overigens goed te zien, dat nadat je BOSS op een paar racefietsen gezet hebt, hij er meteen een zelf wil

Frame: Isaac Pascal
Fork: Isaac
Seatpost: Isaac
Rims: Mavic open Pro
Spokes: DT
Hubs: Campagnolo Chorus
Rearderr: Campagnolo Chorus
Frontderr: Camapgnolo Veloce
Shifters: Campagnolo Centaur 10sp
Brakes: Campagnolo Centaur
Cranks: Campagnolo Centaur triple 10sp
Stem: Controltech CNC
Bar: Deda
Saddle: Specialized Alias 143
Tires: Continental
dussssssss©
Laatst gewijzigd door BOSS op zo feb 18, 2007 9:26 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Deze is echt goed gelukt man. Gefeliciteerd met deze prachtige newtoniaanse fiets. Ondanks het hightech carbon frame heeft hij echt een klassieke uitstraling door de gemonteerde onderdelen. Campa is altijd goed en de handgespaaktewielen in zilver vind ik ook klasse. Met mavics open pro velgen doe je een goede koop. 

Wat een pracht van een fiets!
Maar zit er een scheurtje in het balhoofd?
http://farm1.static.flickr.com/133/3919 ... 2368_b.jpg
(het zou wel niet zijn
)
(het zou wel niet zijn

Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!
jesus man ik schrik me eigen de tering......gelijk naar de kelder geraced om in het echie kijken...............niets godzijdank!Het TUIG schreef:Wat een pracht van een fiets!
(het zou wel niet zijn)
Morgen ga ik de Westfriese Omringdijk even onveilig maken

dussssssss©