Vorig week maandag heeft Jurian, een vriend van mij een zwaar ongeluk gehad. Hij is gebotst en ligt sinds die tijd op de intensive care in het ziekenhuis. Het is een wonder dat ie nog leeft en gelukkig is ie weer wakker en kan ie praten. We weten niet hoe het herstel zal verlopen en het ziet ernaar uit dat het een langdurige revalidatie gaat worden. Ik kreeg net fotos van zijn fiets en dat was ook weer flink schrikken.
Ik hoop met dit bericht mensen bewust te maken van de noodzaak van het dragen van een helm en het hebben van goede verlichting, zelfs als het maar een kort ritje voor het eten is!
In de krant stond hetvolgende bericht;
Fietser loopt hoofdletsel op
Leiden - 16 januari - Toen een 25-jarige automobilist gisteravond rond 18.00 uur over de Ommedijkseweg reed richting zijn woonplaats Wassenaar, doemde er tussen de Maaldrift en de J. Pellenbargweg plotseling een fietser voor hem op, die waarschijnlijk bij de oversteekplaats wilde oversteken. De automobilist kon hem niet ontwijken en reed hem aan. De fietser, een 31-jarige Katwijker, is met ernstig hoofdletsel overgebracht naar het LUMC.De Ommedijkseweg was ter hoogte van de oprit van de A44 enige tijd afgesloten.

Jur is gek van mooie vrouwen en als jullie hem willen steunen dan zou het fijn zijn als jullie hier bij wijze van support wat lekkere chicks kunnen posten. Kaartjes sturen kan ook PB me even voor het adres!