Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.
Moderator:Beheerders
-
BOSS
-
Contacteer:
Wat moet ik hier van denken?!?
Bericht
door BOSS » vr mar 09, 2007 10:36 pm
Mattan geeft dopegebruik toe
Uitgegeven: 9 maart 2007 19:53
Laatst gewijzigd: 9 maart 2007 19:57
BELLEGEM - Nico Mattan heeft vrijdag het gebruik van doping onomwonden toegegeven. De Belgische wielrenner vertelde tegen de Krant van West-Vlaanderen dat hij jarenlang cortisonen nam. Toen de coureur daar vrijdag na een koers op werd aangesproken, vertelde hij terloops ook epo te hebben gebruikt.
"Ik sukkel al jaren met mijn neusbijholten", vertelde Mattan tegen de krant. "Het enige middel dat daar tegen helpt is het nemen van cortisonen. Dat product staat op de verboden lijst. Dus ja, ik heb dope gebruikt."
Museeuw
Mattan vertelde ook dat hij de manier betreurt waarop Johan Museeuw anderhalve maand geleden het gebruik van epo heeft bekend. "Ik vond het een afgang voor Johan", meende Mattan. "Hij moest eigenlijk gezegd hebben: 'Ja, ik heb epo genomen. En dan?' Johan heeft zeker niets meer gedaan dan andere renners. In zijn periode reed zo goed als het hele peloton op epo. Ik ook? Och, wie heeft er nog nooit een scheve schaats gereden in zijn leven?"
Dussssssss©
-
JJ
- Forumbeheerder
-
Contacteer:
Bericht
door JJ » vr mar 09, 2007 11:16 pm
Haha, hij is wel eerlijk!!
JJ
-
Mech
Bericht
door Mech » za mar 10, 2007 10:00 am
Je moet hier van denken dat hij er weer een is die zijn mond open doet en al die andere gewoon verder snoepen en hun mond houden.
Feit is gewoon dat ze allemaal iets nemen in meer of mindere mate, en dat geld niet alleen voor het wielrennen, cross-country mtb is niet veel beter aan de top.
-
Marcuos - Berichten:436
Bericht
door Marcuos » za mar 10, 2007 9:34 pm
He he eerlijkheid dat moet overal in het peleton komen. Als je iets gebruikt hebben en ze zijn er niet achtergekomen heb je het toch goed gedaan.....
Life is what happens while you're busy making other plans.
-
Crash - Berichten:2134
Bericht
door Crash » ma mar 12, 2007 10:41 am
Hm iedereen gebruikt drugs !
En k geloof dat het er in dat wereldje om gaat wie het het beste kan verbergen en wie de beste kruidendokter bij zich heeft

-
Mech
Bericht
door Mech » ma mar 12, 2007 6:47 pm
Crash schreef:Hm iedereen gebruikt drugs !
En k geloof dat het er in dat wereldje om gaat wie het het beste kan verbergen en wie de beste kruidendokter bij zich heeft

180!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!