BMXMasters 2007 Highlights Video: August 11, 2007
Moderator:Beheerders
This video is three-minutes of the craziest tricks that went down in Cologne, Germany a few weeks ago. Daniel Dhers, Mark Webb, and a ton of other shredders lay down banger after banger. Don't miss this one...
Music: Broomfiller, "Carosel"
Filmed by Keith Mulligan. Edited by Navaz.
http://www.bmxonline.com/bmx/video/imag ... _1,00.html
Music: Broomfiller, "Carosel"
Filmed by Keith Mulligan. Edited by Navaz.
http://www.bmxonline.com/bmx/video/imag ... _1,00.html
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
en dan weet je weer direct waarom de afdankertjes in de mtb sport zitten....
zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com
www.plonsracing.com
de afdankertjes van de motocross zitten in de freestyle (total losers)DESL schreef:Idd, of in de motocross.Plons schreef:en dan weet je weer direct waarom de afdankertjes in de mtb sport zitten....
zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com
www.plonsracing.com
- de G U R U
- Contacteer:
- de G U R U
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
The General schreef:Of dat die gasten iets verdienen...sampers schreef:Roflde G U R U schreef:/\/\ welkom op het internet...wat een te gekke tricks, ik wist niet eens dat sommige bestaan.
dit is dan wat ze noemen, van je hobby je beroep maken gok ik
Als ze voor het geld kiezen zouden ze wel gaan MTBen

- de G U R U
- Contacteer:
^^
dat kan
alleen in de street/park/"slopestyle" mtb sport ligt het niveau een stuk lager dan in de bmxsport dus kan iemand met middelmatige skills ( lees Bearcloth (sp) en Lance McDermott ) veel sponsoren aan trekken en rijk worden terwijl hij als bmxer niet al te ver zou komen.
Niets dan respect voor Pim maar zie hoe iemand van ,internationaal gezien, middelmatig niveau in een half uur op een mtb een frontflip doet terwijl de zogenaamde mtbpro 's daar jaren over doen. Zegt genoeg over het niveau van de mtb ers op dit gebied denk ik zo.

dat kan
alleen in de street/park/"slopestyle" mtb sport ligt het niveau een stuk lager dan in de bmxsport dus kan iemand met middelmatige skills ( lees Bearcloth (sp) en Lance McDermott ) veel sponsoren aan trekken en rijk worden terwijl hij als bmxer niet al te ver zou komen.
Niets dan respect voor Pim maar zie hoe iemand van ,internationaal gezien, middelmatig niveau in een half uur op een mtb een frontflip doet terwijl de zogenaamde mtbpro 's daar jaren over doen. Zegt genoeg over het niveau van de mtb ers op dit gebied denk ik zo.