Earthed - Kranked - Rize... DIRT

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
DeKerfs
Earthed - Kranked - Rize... DIRT

Bericht door DeKerfs » za apr 12, 2008 8:45 pm

.... heel wat jaren terug was er een legende... uit Engeland.

Zijn naam was Jason McRoy.... zijn tijd ver vooruit, rijdt nu de 'heavenly and eternal singletracks'....

Lang voor internet booming was, de DVD niet eens bestond en men nog met cassettebandjes werkte, was hij al een ster in een heuze VHS videoclip. Zeg maar ver de 'freeride'-periode vooruit was hij al een echte 'freerider'...

enjoy:

http://www.jasonmcroy.com/jmc/pages/video.php

DeKerfs

Bericht door DeKerfs » za apr 12, 2008 8:51 pm

en nog meer van hem op YouTube

DeKerfs

Bericht door DeKerfs » za apr 12, 2008 8:53 pm

bettes

Bericht door bettes » zo apr 13, 2008 9:03 am

Kijk die video heb ik nog ergens liggen en was ik alweer vergeten. Zo vaak dat ik daar heb naar gekeken om te geilen op Jason zen bike... Zo eenvoudig en zo mooi, M2 frame in 16" Judy fsx erin, xtr 900 azonic cockpit! Umma gumma bandjes en de grijze S-zadel. Perfect gewoon!
Ook wel one hell of a rider!

Een van de laatste shots van de film is een beeld waar er eentje een maual trekt en dan komt de andere achteruit voorbij... Nooit geweten hoe ze dat hadden gedaan!

greetz
bettes
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!

Jurriaan

Bericht door Jurriaan » zo apr 13, 2008 8:12 pm

beter dan de huidige nieuwlichterij.
Het is dus allemaal al uitgevonden en bedacht en wat de toevoeging nou is van de huidige mtb's ten opzichte van het spul uit '95.... ;)
Downhill bike:

Afbeelding
Wat nou schijfremmen, massa's veerweg etc.

Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » zo apr 13, 2008 9:05 pm

Na het zien van de video's weet ik ineens waar Plons zijn mongolen-stijl vandaan haalt!

Plaats reactie