zoals sommigen van jullie al reeds vernomen hebben ben ik begonnen met ruilhandel. het doel is om iemand te helpen die op zoek is naar net dat ene schroefje of boutje wat jij over hebt en waar je niet van weet wat je er voor zou moeten vragen.
zo heb ik al witte derailleur kabel opgestuurd en tot twee keer toe boutjes voor magura hs33, het leuke is dat ik vaak niet wil weten wat de ander terugstuurt zodat het een soort sinterklaas gehalte krijgt

eigenlijk wil ik jullie aanzetten om mijn initiatief te volgen we zijn hier tenslotte met allemaal mensen bijeen die de zelfde passie delen en ik vind dat niet alles per se met cash afgehandeld moet worden.
wat ik alleen wel kwijt wil is dat het natuurlijk geheel afhangt van wederzeids vertrouwen iets wat ik van nature heb maar toch door sommigen niet gehandhaafd wordt, zo heb ik ruim een maand geleden brakeboosters en boutjes opgestuurt naar een zekere KLEIDUIF maar tot op heden nog NIETS ontvangen

het is normaal niet mijn ding om iemand met naam te vermelden maar na meerdere PB's reageerd hij nog steeds niet terwijl hij mijn berichten wel gehad heeft!!
dit is dus niet zoals ik het graag zou zien ik vind het cool om iemand weer op weg te helpen zonder dat het me winst op moet leveren het idee dat iemand er erg blij mee is is ook een soort winst toch?
al met al vind ik dat ruilhandel regeerd

greetz wout