Rockstar -> Monster!

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Timmos
Rockstar -> Monster!

Bericht door Timmos » do okt 09, 2008 1:57 pm

Naast red bull en de goedkope energy drinks is er vanaf nu af aan
Rockstar (meeste zullen het al weten)
maar bij ah en jumbo (misschien niet alle nog) 500 ml voor 1,40 euro.

nu alleen monster energy in de suppers en wat goedkoper en we zijn tevreden haha

http://bigbooming.web-log.nl/bigbooming ... nergy.html

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Timmos op ma jan 26, 2009 4:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

alain

Bericht door alain » do okt 09, 2008 2:11 pm

Daar pis je fluogroen van ;)

cyberhawk
Contacteer:

Bericht door cyberhawk » do okt 09, 2008 2:38 pm

ja joh :o

lauw gelijk ff langs de AH dalijk .. ;)

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » do okt 09, 2008 4:25 pm

Jullie hebben zeker laatst Tros Radar niet gezien, dat spul is echt slecht voor je bast!
Zeker icm sporten, er zijn al doden gevallen.......

dusssssss©
DE site
MTB in Noordwest NL?->MTB Noordwest 9

alain

Bericht door alain » do okt 09, 2008 5:05 pm

Van roken ook.. :whistle:

Jean-Pierre

Bericht door Jean-Pierre » do okt 09, 2008 5:29 pm

BOSS schreef:Jullie hebben zeker laatst Tros Radar niet gezien, dat spul is echt slecht voor je bast!
Zeker icm sporten, er zijn al doden gevallen.......

dusssssss©
Apart, 3/4de van de Slopestyle rijders en bmx'ers worden er door gesponsord. En dan heb ik de MX/FMX rijders nog niet eens mee gerekend.
Maar als het zo slecht zou zijn voor sporters, waarom worden die pro's er dan door gesponsord? Oké, het gaat om de naam, maar reken maar dat die lui het ook thuis krijgen en drinken. Sam Hill wordt door Monster Energy gesponsord en dat is toch echt een top sporter. Iemand hem slechter zien rijden ?

Ik heb Radar zitten kijken, en het klopt zeker dat het slecht is, maar door de naam en 'energie' blijft het toch een hype.

Afbeelding
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de

De Jean
Contacteer:

Bericht door De Jean » do okt 09, 2008 5:42 pm

Stillridingbmx schreef:
Apart, 3/4de van de Slopestyle rijders en bmx'ers worden er door gesponsord. En dan heb ik de MX/FMX rijders nog niet eens mee gerekend.
Maar als het zo slecht zou zijn voor sporters, waarom worden die pro's er dan door gesponsord? Oké, het gaat om de naam, maar reken maar dat die lui het ook thuis krijgen en drinken. Sam Hill wordt door Monster Energy gesponsord en dat is toch echt een top sporter. Iemand hem slechter zien rijden ?
Nicolas voulloz werd in den tijd gesponsord door Chipie.
Iemand hem ooit met een stonewashed spermabroek met van alle logootjes op, incl geruit hemdje en donzen jas?
het is niet omdat je ergens door gesponsord wordt dat je dat daarom ook perse met sloten gaat gebruiken he.
Stel dat Dacia je financieel sponsort om een sticker op je helm te zetten, dan ga je toch niet ineens je Audi A5 omruilen voor een Witte Logan?
Hoeveel van de eerste Intense M1 reden er niet op met de naam van een ander merk erop?
Laatst gewijzigd door De Jean op do okt 09, 2008 5:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
you don't stop playing because you get old, you get old because you stop playing

Het TUIG
Contacteer:

Bericht door Het TUIG » do okt 09, 2008 5:43 pm

Stillridingbmx schreef: Maar als het zo slecht zou zijn voor sporters, waarom worden die pro's er dan door gesponsord? ......reken maar dat die lui het ook thuis krijgen en drinken.
Bla,bla,jij moet nog veel leren! :lol:
Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!

YuriS

Bericht door YuriS » do okt 09, 2008 5:45 pm

Hetzelfde geldt ook voor Red Bull, das ook de grootste troep ( ik zal alle mogelijke medische complecaties maar achterwegen laten) en die sponseren ook erg veel sportevenementen.

Ach drinken en fietsen kan ook nog steeds

Afbeelding

Timmos

Bericht door Timmos » do okt 09, 2008 5:52 pm

cyberhawk schreef:ja joh :o

lauw gelijk ff langs de AH dalijk .. ;)
is misschien nog niet elke ah of andere supermarkt.

En kwa medisch heeft vooral te maken met omstandigheden van. Als jij niet zo vaak drinkt en verder een gezonde voeding hebt dan is er vrij weinig aan de hand. Anders zouden ze het ook niet verkopen ;)

dader

Bericht door dader » do okt 09, 2008 5:54 pm

Bah Energy Drinks, dat is alleen lekker als je het mixt met Wodka...

Jean-Pierre

Bericht door Jean-Pierre » do okt 09, 2008 5:58 pm

Het TUIG schreef:
Stillridingbmx schreef: Maar als het zo slecht zou zijn voor sporters, waarom worden die pro's er dan door gesponsord? ......reken maar dat die lui het ook thuis krijgen en drinken.
stuk TUIG, leg jij het dan maar even fijn uit als je het zo goed weet in plaats van zo'n comment. En quote die 2de zin er dan ook meteen bij. Ik gaf gelijk dat het ook om de naam in dit geval Rockstar gaat.
:bandana:
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » do okt 09, 2008 6:36 pm

Stillridingbmx schreef:
Het TUIG schreef:
stuk TUIG, leg jij het dan maar even fijn uit als je het zo goed weet in plaats van zo'n comment. En quote die 2de zin er dan ook meteen bij. Ik gaf gelijk dat het ook om de naam in dit geval Rockstar gaat.
Ik vind ook dat je niet al te snuggere uitspraken doet.
Dat je door een merk gesponsord wordt wil nog niet zeggen dat het gezond voor je is........als je het commercieel maar slim aanpakt kun je een hoop mensen om de tuin leiden, waaronder jij dus blijkbaar.
Wie zegt dat Sam Hill dat spul drinkt?

Red Bull; Stimuleert lichaam en geest, slim gevonden maar zo'n quote zegt helemaal niets over de werking van het produkt. Stimuleren is prikkelen........een lekker wijf stimuleert ook mijn lichaam en geest.........
Zo'n merk is hip omdat het hippe sporters aan zich bind, de jeugd van tegenwoordig is zo naief dat ze er met open ogen intuinen........mensen denken niet meer na.

Wat ik trouwens nog veel irritanter vind is dat je de lege blikjes overal ziet zwerven, mijn route naar het parcours is ook een schoolroute; de berm ligt bezaaid met allerlei soorten energy drinks.......

dusssssss©
DE site

Roel@dTb
Contacteer:

Bericht door Roel@dTb » do okt 09, 2008 6:46 pm

BOSS schreef:
Wat ik trouwens nog veel irritanter vind is dat je de lege blikjes overal ziet zwerven, mijn route naar het parcours is ook een schoolroute; de berm ligt bezaaid met allerlei soorten energy drinks.......
dusssssss©
Dat drinken heeft niks te maken dat die hele berm ermee vol ligt, als je iedereen flesjes water geeft liggen die er wel.. ;)

Timmos

Bericht door Timmos » do okt 09, 2008 7:09 pm

Alle praat eromheen heb ik niet om gevraagd. Maak alleen de attentie dat er rockstar blikken te koop zijn.

Een klaaghoekje kan altijd nog maar denk niet op dp :D

Dus rockstar welcome ok?

Jean-Pierre

Bericht door Jean-Pierre » do okt 09, 2008 7:16 pm

BOSS schreef:
Stillridingbmx schreef:
Het TUIG schreef: Bla,bla,jij moet nog veel leren! :lol:
Ik vind ook dat je niet al te snuggere uitspraken doet.
Dat je door een merk gesponsord wordt wil nog niet zeggen dat het gezond voor je is........als je het commercieel maar slim aanpakt kun je een hoop mensen om de tuin leiden, waaronder jij dus blijkbaar.

Oké, zat er even niet met mijn hoofd bij. Maar sommigen heb fouten opmerkingen hier. En tuurlijk is dat commercieel slim aangepakt dat is duidelijk. Maar als je het totaal plaatje bekijkt van : Slecht voor je lichaam en top sporters klopt het gewoon niet.
BOSS schreef:Wie zegt dat Sam Hill dat spul drinkt?
Ga jij dan nog maar eens heel gouw wat Downhill races van de afgelopen maand kijken wanneer hij op de hot seat zit bijv.

Afbeelding
Ik zie daar toch echt een blikje Monster...
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de

didadunlop

Bericht door didadunlop » do okt 09, 2008 7:48 pm

ach wat een gezeur

energydrinks zijn gewoon hip. Daarom sponsoren ze iedereen.

Totale onzin vindt ik het. Vooral als ik 10 jarige kinderen er sóchtends mee rond zie lopen. Dat worden goede cafeine junks later.

halve liter van dat spul en ik ga echt stuiteren. Als ik nu 'sávonds al 2 glazen cola drink kan ik al bijna niet slapen.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » do okt 09, 2008 8:14 pm

Ik zie daar ook een blikje monster idd, maar ik zie hem er niet uit drinken..........
En wie zegt mij dat er monster in de blikjes zit die hij van de sponsor krijgt?

Hoe vaak zie je niet dat sporters gelijk als ze over de finish komen iets in hun handen gedrukt krijgen....Waarom?? Omdat ze dan gelijk geinterviewd/gefotografeerd worden MET dat spul in hun handen..........

Allemaal commercie, Sam Hill weet ook wel dat als er een foto van hem gemaakt word dat het voor de sponsor leuker is als hij een blikje in z'n klauwen heeft.

I'll scratch your back if you scratch mine.....

dusssss©
DE site

Trekrules

Bericht door Trekrules » do okt 09, 2008 8:20 pm

BOSS schreef:Ik zie daar ook een blikje monster idd, maar ik zie hem er niet uit drinken..........
En wie zegt mij dat er monster in de blikjes zit die hij van de sponsor krijgt?

Hoe vaak zie je niet dat sporters gelijk als ze over de finish komen iets in hun handen gedrukt krijgen....Waarom?? Omdat ze dan gelijk geinterviewd/gefotografeerd worden MET dat spul in hun handen..........

Allemaal commercie, Sam Hill weet ook wel dat als er een foto van hem gemaakt word dat het voor de sponsor leuker is als hij een blikje in z'n klauwen heeft.

I'll scratch your back if you scratch mine.....

dusssss©
helemaal mee eens
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life

Goofy @ Team SoliD
Contacteer:

Bericht door Goofy @ Team SoliD » do okt 09, 2008 9:30 pm

blah blah blah typisch DP-talk gewoon dinken die zooi! aan alles ga je dood tegenwoordig, en tsjah de sport die we doen is misschien nog wel shadelijker dan het drankje zelf..

G.
TS

didadunlop

Bericht door didadunlop » do okt 09, 2008 10:23 pm

Doe mij dan maar gewoon een biertje. Das een stuk natuurlijker dan die chemische "energy" drinks...:D

proost!!

Afbeelding
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

mark77

Bericht door mark77 » do okt 09, 2008 10:28 pm

@ Still riding BMX...

Wat een onzin zeg.

Ik kom uit het motocross wereldje, en daar wordt ik denk 75 % gesponsord door een energy drankje.
Is het niet RedBull, dan is het wel Monster,
Is het niet No Fear is het wel Rockstar...

Die blikken waarmee ze op het podium, en mee staan te showen zijn gewoon gevult met water!

James Stewart heeft ooit gezegd: ik ga niet doen alsof ik het lekker vind...ook al zit er water in...

Zeer weinig topsporters tot geen drinken die chemische rommel...
Ik heb het 2 jaar geleden gehad, en ik geef nog steeds licht...je proeft de chemie gewoon!
En je gaat er zo hard als n trein van!...

Ik citeer van een monster blikje hier uit de koelkast...:

''These statements have not been evaluated by the food and drug administration. This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.''

Supplement Facts
Serving size 8.0 fl.oz. (240ml)
Serving per container: 2

Calories 100
Total Carb 27g 9%*
Sugars 27g +
Riboflavin 1.7mg 100%
Niacin 20mg 100%
Vitamin B6 2mg 100%
Vitamin B12 6mcg 100%
Sodium 180mg 8%
-------------------------------------
Taurine 1000mg +
Panax Ginseng 20mg +
Energy Blend 2500mg +
L-carnite, Glucose,
Caffeine, Guarana, Inositol
Glucuronolactone, Maltodextrin
--------------------------------------
*Percent Daily Values are based on a 2000
calorie diet. + Daily value not established.

Ask Plons...deze kikker gaat regelmatig met Dhr. Stoofvlees naar Amerika voor hun grote vriend T-Dogg...en die zal het wel weten...

Fry

Bericht door Fry » vr okt 10, 2008 12:05 am

Bij zulke drinks als red bull of gelijkaardig treedt snel gewenning op. Drinken dus alleen wanneer je het ECHT nodig hebt.

De Jean
Contacteer:

Bericht door De Jean » vr okt 10, 2008 7:31 am

waarom zou een topsporter NA de inspanning nog cafeine of andere engerie boosts nodig hebben. Die zuipen zich scheel aan spul dat de verzuring van de spieren tegen gaat en de recuperatie bevordert. Wcup, isostar, powerade sjit.
Óf je noemt Peat en je drinkt iets gezonder.

Qua imago staat RedBull nu wel ongeveer ter hoogte van coca cola. je ziet meer redbull blikjes rondlingeren op de parking van een vlaamse kermis, dan op een wedstrijd. Monster, Rockstar, GoFast zijn voor mij dan de alternatieven voor low life getto volk.
Mijn energy drink is deze:http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=40426
you don't stop playing because you get old, you get old because you stop playing

didadunlop

Bericht door didadunlop » vr okt 10, 2008 6:37 pm

Jean,

daar ben ik het helemaal mee eens.. PROSIT!!!!

Plaats reactie