Rockstar (meeste zullen het al weten)
maar bij ah en jumbo (misschien niet alle nog) 500 ml voor 1,40 euro.
nu alleen monster energy in de suppers en wat goedkoper en we zijn tevreden haha
http://bigbooming.web-log.nl/bigbooming ... nergy.html

Moderator:Beheerders
Apart, 3/4de van de Slopestyle rijders en bmx'ers worden er door gesponsord. En dan heb ik de MX/FMX rijders nog niet eens mee gerekend.BOSS schreef:Jullie hebben zeker laatst Tros Radar niet gezien, dat spul is echt slecht voor je bast!
Zeker icm sporten, er zijn al doden gevallen.......
dusssssss©
Nicolas voulloz werd in den tijd gesponsord door Chipie.Stillridingbmx schreef:
Apart, 3/4de van de Slopestyle rijders en bmx'ers worden er door gesponsord. En dan heb ik de MX/FMX rijders nog niet eens mee gerekend.
Maar als het zo slecht zou zijn voor sporters, waarom worden die pro's er dan door gesponsord? Oké, het gaat om de naam, maar reken maar dat die lui het ook thuis krijgen en drinken. Sam Hill wordt door Monster Energy gesponsord en dat is toch echt een top sporter. Iemand hem slechter zien rijden ?
is misschien nog niet elke ah of andere supermarkt.cyberhawk schreef:ja joh![]()
lauw gelijk ff langs de AH dalijk ..
stuk TUIG, leg jij het dan maar even fijn uit als je het zo goed weet in plaats van zo'n comment. En quote die 2de zin er dan ook meteen bij. Ik gaf gelijk dat het ook om de naam in dit geval Rockstar gaat.Het TUIG schreef:Bla,bla,jij moet nog veel leren!Stillridingbmx schreef: Maar als het zo slecht zou zijn voor sporters, waarom worden die pro's er dan door gesponsord? ......reken maar dat die lui het ook thuis krijgen en drinken.
Ik vind ook dat je niet al te snuggere uitspraken doet.Stillridingbmx schreef:stuk TUIG, leg jij het dan maar even fijn uit als je het zo goed weet in plaats van zo'n comment. En quote die 2de zin er dan ook meteen bij. Ik gaf gelijk dat het ook om de naam in dit geval Rockstar gaat.Het TUIG schreef:Bla,bla,jij moet nog veel leren!Stillridingbmx schreef: Maar als het zo slecht zou zijn voor sporters, waarom worden die pro's er dan door gesponsord? ......reken maar dat die lui het ook thuis krijgen en drinken.
Dat drinken heeft niks te maken dat die hele berm ermee vol ligt, als je iedereen flesjes water geeft liggen die er wel..BOSS schreef:
Wat ik trouwens nog veel irritanter vind is dat je de lege blikjes overal ziet zwerven, mijn route naar het parcours is ook een schoolroute; de berm ligt bezaaid met allerlei soorten energy drinks.......
dusssssss©
Oké, zat er even niet met mijn hoofd bij. Maar sommigen heb fouten opmerkingen hier. En tuurlijk is dat commercieel slim aangepakt dat is duidelijk. Maar als je het totaal plaatje bekijkt van : Slecht voor je lichaam en top sporters klopt het gewoon niet.BOSS schreef:Ik vind ook dat je niet al te snuggere uitspraken doet.Stillridingbmx schreef:stuk TUIG, leg jij het dan maar even fijn uit als je het zo goed weet in plaats van zo'n comment. En quote die 2de zin er dan ook meteen bij. Ik gaf gelijk dat het ook om de naam in dit geval Rockstar gaat.Het TUIG schreef: Bla,bla,jij moet nog veel leren!
Dat je door een merk gesponsord wordt wil nog niet zeggen dat het gezond voor je is........als je het commercieel maar slim aanpakt kun je een hoop mensen om de tuin leiden, waaronder jij dus blijkbaar.
Ga jij dan nog maar eens heel gouw wat Downhill races van de afgelopen maand kijken wanneer hij op de hot seat zit bijv.BOSS schreef:Wie zegt dat Sam Hill dat spul drinkt?
helemaal mee eensBOSS schreef:Ik zie daar ook een blikje monster idd, maar ik zie hem er niet uit drinken..........
En wie zegt mij dat er monster in de blikjes zit die hij van de sponsor krijgt?
Hoe vaak zie je niet dat sporters gelijk als ze over de finish komen iets in hun handen gedrukt krijgen....Waarom?? Omdat ze dan gelijk geinterviewd/gefotografeerd worden MET dat spul in hun handen..........
Allemaal commercie, Sam Hill weet ook wel dat als er een foto van hem gemaakt word dat het voor de sponsor leuker is als hij een blikje in z'n klauwen heeft.
I'll scratch your back if you scratch mine.....
dusssss©