Verzenden/betalen bij chainreactioncycles
Moderator:Beheerders
weet niet of het hier thuis hoort maar weet niet waar anders.
mijn vraag is kan je bij CRC ook onder rembours betalen of moet het met creditcard of weet ik het hoe, want ik kom er niet echt uit....
mijn vraag is kan je bij CRC ook onder rembours betalen of moet het met creditcard of weet ik het hoe, want ik kom er niet echt uit....
Laatst gewijzigd door Smittie op wo jan 28, 2009 11:02 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- degoe
- Contacteer:
jij betaald geld op jou paypal account(moet je aanmaken)vanaf je eigenrekening. en krijgt dan van hun een naam/code waar je het naartoe kan sturen. maar gewoon overschrijven direkt op hun rekening is het makkelijkst. paypal is meer voorals je de verkoper niet vertrouwd...ebay ofzo....
anders kijk gewoon ff op www.paypal.com
paypal duurt meestal wat langer omdat je eerst geld op de paypal rekening moet storten. tenzij je een creditcard hebt,maar dan kan je die ook gebruiken bij crc.
anders kijk gewoon ff op www.paypal.com
paypal duurt meestal wat langer omdat je eerst geld op de paypal rekening moet storten. tenzij je een creditcard hebt,maar dan kan je die ook gebruiken bij crc.
degoe schreef:paypal duurt meestal wat langer omdat je eerst geld op de paypal rekening moet storten. tenzij je een creditcard hebt,maar dan kan je die ook gebruiken bij crc.

Paypal gaat juist wel snel, ook zonder credidcard.
Een gewone overboeking duurt juist lang, erg lang.
Dat is tenminste mijn ervaring met het betalen daar

Je hoeft geen geld te storten op je paypall rekening, je kunt ook aangeven dat ze het bedrag van je betaalrekening afschrijven.Qprs schreef:degoe schreef:paypal duurt meestal wat langer omdat je eerst geld op de paypal rekening moet storten. tenzij je een creditcard hebt,maar dan kan je die ook gebruiken bij crc.![]()
@Pride, als je na je bestelling hebt aangegeven dat je het bedrag zelf overschrijft krijg je een mail waarin staat hoe je dat moet doen en welke rekeningnummers je daarvoor nodig hebt.
IBAN=International Bank Account Numberdegoe schreef:GBP=Great Britain Pound= de naam van hun geld
iban=de international code van hun rekening
bic = de internationale bank code van hun. deze beide codes krijg je van hun bij de betalings opdracht.
BIC= Bank Identifier Code
www.ibanbic.nl
En tegenwoordig worden valuta bij Pay-Pal verekend. Lekker makkelijk en zonder credit card.
Paypal werkt echt makkelijk ff account aanmaken wachten tot ze 2x 2cent ofzo storten zodat je je bankrekening kan bevestigen. En dan hoef je als je iets besteld alleen maar op de paypal knop te drukken je logt in op je paypal account (ga je automatisch heen) en je klikt op doorgaan dan kom je weer op de site van crc en klik je op bevestigen
paypal haalt t geld direct van je rekening kan alleen ff duren voordat je t ziet op je overzicht op de rabobank site. Ik vind het iig heel makkelijk ook omdat het direct in behandeling wordt genomen 

dit snap ik niet hellemaal, het kan aan mij liggen hoor. Je maakt het geld toch gewoon in euro's over? op de rekening staat ook alles in euro's bij CRC.mokumpje schreef:IBAN=International Bank Account Numberdegoe schreef:GBP=Great Britain Pound= de naam van hun geld
bic = de internationale bank code van hun. deze beide codes krijg je van hun bij de betalings opdracht.
www.ibanbic.nl
Nicolai Helius AM - 2011
Giant Bowery '72 - 2011
Giant Bowery '72 - 2011
Het Geld moet men altijd overmaken in Britse ponden inplv euro's gezien Engeland niet aan de euro doet.Mathijs- schreef:dit snap ik niet hellemaal, het kan aan mij liggen hoor. Je maakt het geld toch gewoon in euro's over? op de rekening staat ook alles in euro's bij CRC.mokumpje schreef:IBAN=International Bank Account Numberdegoe schreef:GBP=Great Britain Pound= de naam van hun geld
www.ibanbic.nl
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
-
ja ik weet dat engeland niet mee doet aan de euro :P maar ik heb nog nooit mijn euro's in pond om hoeven te zetten, gebeurt toch gewoon allemaal 'automatisch'?Trekrules schreef:Het Geld moet men altijd overmaken in Britse ponden inplv euro's gezien Engeland niet aan de euro doet.Mathijs- schreef:dit snap ik niet hellemaal, het kan aan mij liggen hoor. Je maakt het geld toch gewoon in euro's over? op de rekening staat ook alles in euro's bij CRC.
Nicolai Helius AM - 2011
Giant Bowery '72 - 2011
Giant Bowery '72 - 2011
Huh, ik heb tot nu toe elke keer dat ik bij crc wat heb besteld, euro's overgemaakt. Op mijn bankafschrift staan ook euro's. En op de site staat het er ook in pond en in euro, maar dat hebben jullie vast al wel gezien :p.Chmod schreef:fout. Je kan nooit de exacte koers van de pond volgen. Daarmee moet je in pond overmaken. Op mijn credit kaart komt de rekening ook in pond toe.
Nicolai Helius AM - 2011
Giant Bowery '72 - 2011
Giant Bowery '72 - 2011
Let wel, in Belgie kan je enkel geld storten op je paypal, geen inventieve afschrijfmethodes dus, tenzij je een creditcard hebt, en daarvoor moet je een vast inkomen hebben of iemand hebben die borg staat.dader schreef:Je hoeft geen geld te storten op je paypall rekening, je kunt ook aangeven dat ze het bedrag van je betaalrekening afschrijven.Qprs schreef:degoe schreef:paypal duurt meestal wat langer omdat je eerst geld op de paypal rekening moet storten. tenzij je een creditcard hebt,maar dan kan je die ook gebruiken bij crc.![]()
@Pride, als je na je bestelling hebt aangegeven dat je het bedrag zelf overschrijft krijg je een mail waarin staat hoe je dat moet doen en welke rekeningnummers je daarvoor nodig hebt.
of gewoon aan papa vragen of hij het met zijn kaart betaald.dirty sanches schreef:weet niet hoe oud je bent en wat je verder doet, maar credit card aanschaffen en je bent van alles af. en daarbij is ook alles wat je koopt 180 dagen all risk verzekerd.
lekker makkelijk. kost een paar 10 tjes per jaar zo'm kaart.
klaar en geen gezeik.