hopelijk is dit geen oplichting...

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

kenzo
hopelijk is dit geen oplichting...

Bericht door kenzo » zo jun 28, 2009 7:05 pm

hallo

Een tijdje geleden had ik de argyle 318 van KoxxTrial gekocht, hij heeft het geld nu ook al 2 weken op zijn rekening staan. nu staat die vork nog altijd bij hem thuis(neem ik aan). vorige week donderdag(18 juni) kreeg ik nog een pb van hem dat hij geen doos vond. nu zijn we al meer dan een week verder en laat hij niets meer van zich horen. Ik heb deze week al 6 pb's naar hem gestuurd, hij heeft ze allemaal gelezen, maar weer laat hij niets van zich horen. Vandaag maak ik een ander account aan op dp en vraag ik of hij de marzocchi dj nog verkoopt en antwoord hij een paar uurtjes later al :ban: .
KoxxTrial kan kiezen ofwel schrijft hij mijn geld terug op mijn bankrekening ofwel stuurt hij de vork op! Ik vind het enkel jammer dat ik hiervoor een topic meot openen, maar ik weet niet wat ik anders moet doen. Ik krijg geen reactie terug op mijn pb's en hij komt nooit meer online op msn??
dries had me al gewaarschuwd voor hem omdat hij er ook problemen mee had, maarja...

iemand een idee wat ik kan doen? of zou KoxxTrial IETS kunnen laten weten

mvg

redoutterider

Bericht door redoutterider » zo jun 28, 2009 7:41 pm

die heeft je duidelijk geblokt op msn
Member of Dirty Flow
http://redoutebmx.webs.com/

sherlock
Contacteer:

Bericht door sherlock » zo jun 28, 2009 9:24 pm

Hoe reageerde hij op je andere account dan? Daar ben ik dan weer benieuwd naar aangezien naar mijn mening een verhaal altijd 2 kanten heeft en ik (misschien te vaak) het goede in een mens verwacht.

kenzo

Bericht door kenzo » zo jun 28, 2009 9:37 pm

sherlock schreef:Hoe reageerde hij op je andere account dan? Daar ben ik dan weer benieuwd naar aangezien naar mijn mening een verhaal altijd 2 kanten heeft en ik (misschien te vaak) het goede in een mens verwacht.
hij zei dat de dj al verkocht was, maar ik wou gewoon zien of hij iets ging terugsturen
en dat deed hij...
ik wil hem nu ook niet vals beschuldigen, maar als hij nu al meer dan een week niets van zich laat horen, terwijl hij al mijn pb's heeft gelezen en hij niet meer online komt. vind ik het toch raar :s

nut-case

Bericht door nut-case » zo jun 28, 2009 10:29 pm

een beetje jammer idd..
ik ben wel benieuwd naar zijn verhaal.
hij was tegen de adnere jou wel eerlijk toen hij zei dat die vork al verkocht was.
vreemd vind ik wel dat je het over 2 vorken hebt.. of had hij 2 vorken liggen?

hoe het ook zei, ben beneiwud wat koxx gaat zeggen, misschien kan hij idd simpel weg geen doos vinden. in dat geval een tip, ik heb mijn vork een tijdje terug op gestuurd voor een service beurt.

ik kreeg mijn vork teur gesturud in een hele maal open gevouwen doos die om de vork heen was gerold en daarna helemaal was in getaped (met plastic zooi aan de binnen kant maar dat heeft ie vast nie thuis liggen)

cheers
ge ken de groeten uit brabant krijgen
zomer 2011....

\_/ team roekeloos \_/

r083rt
Contacteer:

Bericht door r083rt » zo jun 28, 2009 10:37 pm

Geen doos ... elke supermarkt heeft een heel hok vol liggen. Ik ben benieuwd naar het verhaal ... succes iig ermee
Specialized Demo 8 2011

Plip

Bericht door Plip » ma jun 29, 2009 12:00 am

heb je geen adres van dat jong dan?

kenzo

Bericht door kenzo » ma jun 29, 2009 8:32 am

hij had 2 vorken liggen een marzocchi dj en een argyle
ik vind het gewoon ambetant dat hij al meer dan een week niets van zich laat horen

Whouz

Bericht door Whouz » ma jun 29, 2009 8:36 am

zelf voor me broer een boel van zijn dingen gekocht [opgehaald]
en echt gewoon een chille gast...

Voor die doos-inderdaad gewoon een andere doos openvouwen, dat die plat word.
vork erin en dichttapen aan de zijkanten.
[zo versturen ze vanaf CRC ook velgen]

b-dirt

Bericht door b-dirt » ma jun 29, 2009 1:15 pm

en het leukste is dat hij dit bij mij ook al geflikt heeft. die gozer is echt een klootzak want dat flikt hij bij bijna iedereen. :guns:

{Edit} Laten we vooral niet tegenstrijdige verhalen of opjutterij plaats laten vinden. Zaak is vooral om nuttige info te geven ipv. 'cowboy-verhalen'.

Sven

Bericht door Sven » ma jun 29, 2009 2:29 pm

Allereerst: vervelend dat dit gebeurt. Graag wil ik het volgende benadrukken:
beheerder schreef: Let op: Dirty Pages en/of haar (forum)beheerders zijn op geen enkele wijze aansprakelijk voor welke aangelegenheid dan ook bij de koop of verkoop van een object.
Normaliter wissel ik bij grotere verkopen (vork, frame, wielen e.d.) mijn mobiel nummer uit, zodat koper en verkoper altijd contact hebben.
Echter is verkoop nog altijd een zaak van vertrouwen, en wanneer iemand 'offline' is, is het moeilijk traceren.

Denk aub wel erbij na dat PM-boxen vol kunnen zijn.
Succes in deze.
Laatst gewijzigd door Sven op di jun 30, 2009 12:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

sherlock
Contacteer:

Bericht door sherlock » ma jun 29, 2009 2:41 pm

Hij heeft in ieder geval de dag voor dat jij het topic hebt geopent voor het laatst gepost. Aangezien hij normaal elke dag post......... Is hij niet gewoon op vakantie of ligt ie in het ziekenhuis? Ik noem maar wat......

kenzo

Bericht door kenzo » ma jun 29, 2009 3:52 pm

nee, je kan zien of iemand je pb gelezen heeft of niet doordat het in sentbox of outbox staat
ook staat hij soms bij de gebruikers onderaan die online zijn :?

dirtjump4ever

Bericht door dirtjump4ever » ma jun 29, 2009 5:46 pm

je heb pb :) khoop dat et goed komt ;)
Dirt Jump 4 ever

islero

d

Bericht door islero » ma jun 29, 2009 9:11 pm

in het slechtste geval kunt ge nog aangifte van diefstal doen,
vermist gij gegevens hebt kan zijn locale politie er dan wel achteraan zitten.
Wel even aangifte doen in nl natuurlijke.

En mensen wees even duidelijk, als ge geld krijgt voor een vork dan moet ge ook maar
moeite doen om een doos te kopen bij de post en die vork te versturen.

Dankzij dit verhaal koop ik bij deze persoon wel niet, hij had interessante dingen te koop staan.
Maar stel u voor dat ik voor remmen naar nederland moet rijden, waar is mijn winst dan????

YuriS

Bericht door YuriS » ma jun 29, 2009 9:16 pm

Ik woon ook in Leiden, kan hem wel voor je ophalen en dan alsnog naar je toesturen!
Dozen waar een vork in past hebben we genoeg bij Heineken :bandana:

Sneeck

Bericht door Sneeck » di jun 30, 2009 5:57 am

Altijd datzelfde flauwe gezeik van "ik kan geen doos vinden". Beetje creatieve geest gaat gewoon winkels af die groot spul verkopen, zoals uhm je lbs misschien?! Appeltje eitje.

kenzo

Bericht door kenzo » di jun 30, 2009 11:59 am

weet iemand hoe ik hem zou kunnen bereiken, we zijn nu al dinsdag en nog steeds laat hij niets van zich horen.

sneeuwpop

Bericht door sneeuwpop » di jun 30, 2009 12:03 pm

kenzo schreef:weet iemand hoe ik hem zou kunnen bereiken, we zijn nu al dinsdag en nog steeds laat hij niets van zich horen.
Dit geeft wel aan dat je zelf nogal haastig bent. Niet iedereen zit 24/7 op DP 8)
Neemt natuurlijk niet weg dat KoxxTrial zijn zaakjes niet op orde heeft :x
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€￾

kenzo

Bericht door kenzo » vr jul 03, 2009 10:10 am

vrijdag...

2 weken geleden krijg ik zijn laatste pb

khardak

Bericht door khardak » vr jul 03, 2009 10:19 am

tijd voor actie.....
FSD-Bikers | my pinkbike album

custom painted cube flying circus(wit)

driezzz_dirter

Bericht door driezzz_dirter » vr jul 03, 2009 10:32 am

die gast heeft dit ook eens bij mij geflikt, lekker van pedalen ruilen, leuk leuk, dan kwam hij af met het verhaal dat de post de pedalen verloren was, stonden die pedalen dat ik ging ruilen toch wel niet gewoon op zen fiets? ik was men pedalen kwijt... hij heeft me toch een lichte vergoeding betaald
ride and have fun

thomasmb
Contacteer:

Bericht door thomasmb » vr jul 03, 2009 12:04 pm

Jongens jongens , gwn je spul gaan afhalen , kunnen ze je nooit in de zeik zetten ... :lol:
Monsieur velo: MTB speciaalzaak
KONA - ORBEA - Moustache - Giant

www.monsieur-velo.be

greenie

Bericht door greenie » vr jul 03, 2009 4:47 pm

Ik vind het spijtig dit nu te moeten lezen. Ik geloof blijkbaar teveel in het goede van de mens..

Zit dus in dezelde situatie jammergenoeg.
KoxxTrial schreef:Ok,. Dat is mooi! Ik ga morgen even langs het postkantoor om hem op de post te doen.
Ik hoop wel dat de fietsenmaker een doos heeft liggen, anders moet ik even wat anders verzinnen. Ik heb trouwens ook nog een pompje liggen waarmee je de druk kan regelen.
Ik verkoop deze voor 15€. Gr Remco
Datum: Do Mei 21, 2009 11:39 am

Bijna anderhalve maand later nog steeds niets. Toch bedankt voor je snelle reacties KoxxTrial! (gisteren nog een pb gehad) Maar de Post doet er volgens mij toch niet langer dan een week over om iets te verzenden van Ned. naar België.. Want als ik KoxxTrial mag geloven is ze vorige week donderdag verzonden geweest, na de mislukte pogingen met een zogezegde slechte doos, geen doos, whatever.

Ik hoop dat ik ofwel mijn geld terugkrijg, ofwel de vork. Aan KoxxTrial de keuze.

Spijtig dat iemand als KoxxTrial mijn ganse vertrouwen in de community doet dalen. Na toch al een 10tal perfecte onderhandelingen sta ik nu even versteld dat zoiets zelf hier kan gebeuren.

islero

Bericht door islero » vr jul 03, 2009 5:31 pm

ik had allang een tripke richting leiden ondernomen

Gesloten