Slecht onderhoud parcours

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Mellieville
Slecht onderhoud parcours

Bericht door Mellieville » do apr 21, 2011 8:25 pm

Afgelopen week weer gebiked in Berschenhoek. Heerlijk weer om met dit weer te biken maar... Wat doen die F@ther^%$@# met het parcours. Overal liggen bergen met grind! Ik weet niet wie het onderhoud doet maar het is echt een deceptie.

Afgelopen jaren dit al eens vaker gezien, ook in Zoetermeer. Iedereen rijd er om heen en het duurt eeuwen voordat dit weg is. De snelheid is weg. En ik bochten kun je beter afstappen. Als freerider val ik bochten aan en kombochten zijn juist om met snelheid een bocht te nemen. Jawel, beste onderhouds mensen, aan de buitenkant ja. Dit is op enkele plaatsen niet meer mogelijk.
De funfactor is voor mij wel weggehaald. Ik geloof niet dat ik me kan herinnneren dat ik dit in Whistler, Winterberg maar ik op goede parcours in nederland ooit heb gezien....

Jammer jongens

Jurriaan

Bericht door Jurriaan » vr apr 22, 2011 6:37 am

Tip: neem de volgende keer een schep mee. Eerst een uurtje scheppen, dan 2 uurtjes biken.

of blijf geloven in kabouters 8)

Lautje

Bericht door Lautje » vr apr 22, 2011 8:39 am

Precies, vraag hen eens of je kunt helpen.. of blijven de beste stuurlui nog steeds aan de kant staan? 8)

sherlock
Contacteer:

Bericht door sherlock » vr apr 22, 2011 9:27 am

misschien dat die bergen grind er juist liggen om te verspreiden en zijn ze er gewoon nog niet aan toe gekomen. Die jongens van Dirty heel zijn wel serieuze gasten, maar het blijft hobby natuurlijk

Snorro

Re: Slecht onderhoud parcours

Bericht door Snorro » do apr 28, 2011 9:52 pm

Mellieville schreef:Afgelopen week weer gebiked in Berschenhoek. Heerlijk weer om met dit weer te biken maar... Wat doen die F@ther^%$@# met het parcours. Overal liggen bergen met grind! Ik weet niet wie het onderhoud doet maar het is echt een deceptie.

Afgelopen jaren dit al eens vaker gezien, ook in Zoetermeer. Iedereen rijd er om heen en het duurt eeuwen voordat dit weg is. De snelheid is weg. En ik bochten kun je beter afstappen. Als freerider val ik bochten aan en kombochten zijn juist om met snelheid een bocht te nemen. Jawel, beste onderhouds mensen, aan de buitenkant ja. Dit is op enkele plaatsen niet meer mogelijk.
De funfactor is voor mij wel weggehaald. Ik geloof niet dat ik me kan herinnneren dat ik dit in Whistler, Winterberg maar ik op goede parcours in nederland ooit heb gezien....

Jammer jongens
Zo te lezen heb je én geen verstand van onderhoud én geen verstand van freeriden
Sponsored by:
Fassie's Airco Service
Fassie's Car Electronics

Plaats reactie