Stammenderbos @ geleen = dood???

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
scamid
Stammenderbos @ geleen = dood???

Bericht door scamid » wo mei 11, 2011 5:49 pm

Hey mensen,

Na een hele tijd niets gedaan te hebben wil ik het biken weer oppakken,
daarom heb ik vorige week een Scott Voltage (niet nieuw) gekocht en was ik afgelopen weekend gaan kijken in Stammenderbos idbv Geleen.
Tot mijn verbazing zag ik dat er niets meer over was op de plaatsen waar wij voorheen altijd uithingen...

Iemand enig idee of dit verplaatsts is of dat het echt helemaal dood is daar?

thnx alvast

stunior

Bericht door stunior » wo mei 11, 2011 11:12 pm

Er zijn veel problemen geweest met boswachters en uiteindelijk hebben ze de "halfpipe" gesloopt met een graafmachine. Andere paden zoals het kombochten parcours liggen er wel nog. Er wordt eigenlijk ook niet meer gefietst aangezien tegenwoordig iedereen in bezit is van een rijbewijs en binnen een uurtje rijden meer dan genoeg andere opties liggen.
Gr. Casper

Sven

Bericht door Sven » do mei 12, 2011 7:34 am

Naast een hoop sloopwerk is er rondom het volledige bos ook een Ril aangelegd, een berg natuurlijk snoeihout wat fietsers & lopers belemmert om het bos in te gaan.

Het volledige bos is daardoor afgesloten. Jammer inderdaad, maar nog alternatieven zat in de omgeving.

scamid

Bericht door scamid » do mei 12, 2011 3:13 pm

ahw wat jammer.. Ik was gister al naar filthy trails gefietsts maar er was niemand op dat moment. Verveelde me en had zin om een stuk de fietsen dus denk probeer maar eens.

Wat zijn andere openbare opties?

Colin

stunior

Bericht door stunior » do mei 12, 2011 8:10 pm

plonsvijver, malmedy, aachen, amay, huy, namur, chaudfontaine en zullen nog wel een aantal plaatsen wat me nu niet meteen invalt.

scamid

Bericht door scamid » vr mei 13, 2011 8:28 am

Ok ik weet genoeg thnx

Sjotje aub

Plaats reactie