kent iemand demoller42 persoonlijk..??
Moderator:Beheerders
-
ik ben op zoek naar de contact gegevens van de heer henk vd pluym, oftewel demoller42.
heb bij hem een setje avid juicy en sram achter derrie gekocht, geld overgemaakt, maar hij stuurt niks op en laat sinds 2 weken niks meer van zich horen.
Voor de radiostilte vertelde meneer dat hij t geld ontvangen had, maar geen tijd had om t op te sturen. en zo wacht ik al een maand op mn spullen.
Nu dus al twee weken reageert hij nergens meer op. niet op pb, niet op persoonlijke email.
wie kan me helpen?
Bij voorbaat dank.
heb bij hem een setje avid juicy en sram achter derrie gekocht, geld overgemaakt, maar hij stuurt niks op en laat sinds 2 weken niks meer van zich horen.
Voor de radiostilte vertelde meneer dat hij t geld ontvangen had, maar geen tijd had om t op te sturen. en zo wacht ik al een maand op mn spullen.
Nu dus al twee weken reageert hij nergens meer op. niet op pb, niet op persoonlijke email.
wie kan me helpen?
Bij voorbaat dank.
-
-
-
Een beetje Googlen levert dit op:
Hyves: http://demoller42.hyves.nl/
Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=HehNM314Jzw
En zo te zien rijdt hij de 26e ook mee op Filthy Trails
: http://www.freerideseries.com/?c=registrations
Hyves: http://demoller42.hyves.nl/
Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=HehNM314Jzw
En zo te zien rijdt hij de 26e ook mee op Filthy Trails

- cyberhawk
- Contacteer:
hij had intresse in mn demo frame.
veel gemailed.. we zouden missch onze frames ruilen,..
en idd ineens stilte.. nu zie ik van de ruil deal af ivm de maat van zijn frame voor mij toch te klein is
maar missch een prive probleempje ??
er is hier al eens eerder wat uit de hand gelopen dacht ik door een communicatie foutje..
veel gemailed.. we zouden missch onze frames ruilen,..
en idd ineens stilte.. nu zie ik van de ruil deal af ivm de maat van zijn frame voor mij toch te klein is
maar missch een prive probleempje ??
er is hier al eens eerder wat uit de hand gelopen dacht ik door een communicatie foutje..

-
denk dat we maar naar de kant van Maastricht op moeten
dit is nu echt wat de Duitsers bedoelen met UNTERMENSCH
hij zou bij mij ook geld terug sturen van de Lyrik die plots niet goed meer bleek te zijn
geen reactie ,e-mail pb en nog geen geld
nu ff op hyves een paar berichten gestuurd
meteen maar ff zijn foto opgeslagen met zijn meisje samen ,ik heb een zeer goed geheugen

en ik fiets best veel in die omgeving

hij zou bij mij ook geld terug sturen van de Lyrik die plots niet goed meer bleek te zijn
meteen maar ff zijn foto opgeslagen met zijn meisje samen ,ik heb een zeer goed geheugen

- cyberhawk
- Contacteer:
tis een belg eey..divere rules schreef:denk dat we maar naar de kant van Maastricht op moeten![]()
![]()
meteen maar ff zijn foto opgeslagen met zijn meisje samen ,ik heb een zeer goed geheugen![]()
tenminste ik moest naar belgie toe voor t frame..
heb helaas geen adres gekregen en of stad.. toen bleef t stil..
je zou bijna gaan denken

-
ik heb zn adres...
maar voordat we allemaal rare dingen gaan organiseren, wil ik gewoon weten of iemand m kent, van het fietsen, en misschien weet of er een echte reden is waarom hij niet meer reageert. ik bedoel, als je fiets en je oa op dit forum begeeft, dan weet je dat t fietswereldje in nl en belgie vrij klein is, ik neem aan dat je dan niet op deze manier SERIEUS probeerd mensen te bedonderen voor een paar centen.
Misschien ligt ie wel ergens in t ziekenhuis ofzo, en is ie over een week ineens weer terug op DP om alles netjes af te handelen... je weet nooit hoe raar t kan lopen in deze wereld. Daarom, kent iemand hem persoonlijk??
maar voordat we allemaal rare dingen gaan organiseren, wil ik gewoon weten of iemand m kent, van het fietsen, en misschien weet of er een echte reden is waarom hij niet meer reageert. ik bedoel, als je fiets en je oa op dit forum begeeft, dan weet je dat t fietswereldje in nl en belgie vrij klein is, ik neem aan dat je dan niet op deze manier SERIEUS probeerd mensen te bedonderen voor een paar centen.
Misschien ligt ie wel ergens in t ziekenhuis ofzo, en is ie over een week ineens weer terug op DP om alles netjes af te handelen... je weet nooit hoe raar t kan lopen in deze wereld. Daarom, kent iemand hem persoonlijk??
-
-
-
-
-
-
ik en andere benadeelden hebben ondertussen contact met "henk" gehad...
niks geen priveprobleem of iets dergelijks, hij zit gewoon de boel te flessen...
hij zou t geld terugstorten, dat is dus na lang wachten en contact zoeken natuurlijk nog steeds niet gebeurd. plus hij reageert ineens nergens meer op, net zoals vorige keer.
duidelijke zaak dus,
DOE GEEN HANDEL MEER MET DEZE KNAKKER! HIJ BELAZERD DE BOEL!!
(..van mij persoonlijk mag er een slot op henk zn account...)
niks geen priveprobleem of iets dergelijks, hij zit gewoon de boel te flessen...
hij zou t geld terugstorten, dat is dus na lang wachten en contact zoeken natuurlijk nog steeds niet gebeurd. plus hij reageert ineens nergens meer op, net zoals vorige keer.
duidelijke zaak dus,
DOE GEEN HANDEL MEER MET DEZE KNAKKER! HIJ BELAZERD DE BOEL!!
(..van mij persoonlijk mag er een slot op henk zn account...)
-
Haha hoop het ook niet voor jullie. Hebben jullie wel het geld al terug dan?
Pinkbike Photo Album Knolly Podium, Prophet SL en een Klein Adroit
-