www.tandemluuk.nl

Fietsen zonder versnellingen. In samenwerking met singlespeed.nl

Moderators:JJ, Beheerders

Plaats reactie
De Lars Cuevas
www.tandemluuk.nl

Bericht door De Lars Cuevas » do sep 16, 2004 9:39 pm

ff spammen...

het gaat weliswaar over wegtandems, maar check toch gerust eens de site van het tandemteam waar ik bij betrokken ben:

www.tandemluuk.nl

er is zojuist zelfs een forum geopend. Zeer benieuwd of dat nog een beetje gaat lopen. Dat tandemen is maar zo"n klein wereldje! En er moeten wel meer forumgroepen geopend worden. Zal de webmaster wel even waarschuwen :-)

Groeten, Lars

Groeten, Lars

Xircuit
Contacteer:

Re:www.tandemluuk.nl

Bericht door Xircuit » vr sep 17, 2004 1:00 pm

Mooie sport! Kheb een keer (toevallig die oranje cannondale, ik ken de oud stuurman van Luuk) "n klein stukje achterop gezeten, heel vreemd vond ik dat. Jammer dat hij niet naar de Paralympics kon.

De Lars Cuevas

Bericht door De Lars Cuevas » vr sep 17, 2004 7:23 pm

uhm, that would be Vasco, I Guess? Zeker even de fiets geleend toen hij bij de Pedaleur stond?

Cool he, tandemrijden? voorop is nog leuker!

Maareh... als je bij de Pedeleur komt, woon je daar in de omgeving?

Luuk is namelijk altijd op zoek naar nieuwe piloten voor trainingen en/of wedstrijden!

Interesse om eens vrijblijvend te proberen? Laat me ff wat weten.

Groeten, Lars

Xircuit
Contacteer:

Bericht door Xircuit » vr sep 17, 2004 8:47 pm

Ik woon in Duiven, en inderdaad, Vasco is een oud collega van mij (Voor dat hij bij de Pedaleur werkte hij bij Witjes in Groessen), en ik kom nog wel eens bij de pedaleur. Maar ik weet nou niet of ik een ideale stuurman ben zeg maar, ik vrees dat ik veelste weinig kracht daarvoor heb.

Tandemen lijkt me wel erg leuk, maar dat doe ik nog wel een keer als ik groot ben ;)

De Lars Cuevas

Bericht door De Lars Cuevas » za sep 18, 2004 1:39 pm

Xircuit™ schreef:
Maar ik weet nou niet of ik een ideale stuurman ben zeg maar, ik vrees dat ik veelste weinig kracht daarvoor heb.

Uh... verklaar u nader? Ik ben een 69kg marathonrijder, maar rijd gerust met een 90kg zware achterrijder op de mountainbiketandem (vant zomer nog tijdens de Bergrace in Arnhem. Met die benodigde kracht valt ht dus wel mee :-)

Lars

Plaats reactie