Midge ROELS

Fietsen zonder versnellingen. In samenwerking met singlespeed.nl

Moderators:JJ, Beheerders

Plaats reactie
Gast
Midge ROELS

Bericht door Gast » do apr 21, 2005 2:45 pm

Meine Damen und Herren,

heb er net een testrit opzitten met de On One Midge Bar aan boord van m"n Inbred. Jammer genoeg geen foto"s want geen camera voorhanden, maar ik kan jullie verzekeren dat het dik in orde is!
Aero, cruisen, stoempen, bunnyhoppen, alles gaat moeiteloos. Je krijgt de verschillende handposities van een racestuur met de breedte van een mtb-stuur. Goed voor trek- en sleurwerk bij het klimmen op een ss. De drops zijn niet zo laag als bij een racestuur dus je kan ze gebruiken zonder je rug en nek te verpesten (mits een hoge stuurpen). Eigenlijk zijn de drops mijn favoriete positie. Afdalen met de Midge geeft meer controle dan met een koersstuur en ook trial-achtige rommel lukt probleemloos. Heb daarnet zelfs een kleine wallride gepakt (ok, voor de streeters beginnen te janken, het was geen muur van 90 graden, eerder 75) en "k voelde mij meer op mijn gemak dan met een riser bar.

Conclusie: bij mij moet je niet meer komen aanzetten met een recht stuur of een riser. Dank aan Brant van On One voor z"n zin voor experimenteren! ;D

Steelboy
Contacteer:

Re:Midge ROELS

Bericht door Steelboy » do apr 21, 2005 2:51 pm

... en voor het kopieren van het origineel...

Brum.

Bericht door Brum. » do apr 21, 2005 3:06 pm

Het verbeteren zelfs. Ook de prijs is een "stukje" aantrekkelijker...

DeKerfs

Bericht door DeKerfs » do apr 21, 2005 4:59 pm

Brum. schreef:
Het verbeteren zelfs....

Mening...

Gast

Bericht door Gast » do apr 21, 2005 5:50 pm

Heb nooit met "het origineel" gereden dus ik kan niet weten of de Midge beter is dan de WTB. Maar WTB was toch met de productie van de Dirt Drop gestopt dus "t is wel een goede zet van On One. En de prijs valt inderdaad mee, beter dan de schandalige bedragen die blijkbaar nog altijd betaald worden voor WTB drops.
Whatever.

Brum.

Bericht door Brum. » do apr 21, 2005 6:53 pm

[quote="DeKerf"s"]
[
Brum. schreef:
Het verbeteren zelfs....

Mening...
[/quote]
True.

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » do apr 21, 2005 9:46 pm

Lekker boeien allemaal, als ie toch goed rijdt/stuurt...

Plaats reactie