Gister in Apeldoorn gestart als ongeveer 150e (dankzij/ondanks voorpiepen)
Wordt-ie 20e, de overperformer. Enigste SS"er uiteraard. 11 man voorbij gestoken in de laatste ronde, waarvan een paar in de eindsprint.
Ben kan het shaken. Die heeft nu een nog kleinere Kona dan zijn 1x1 en is voorlopig helaas geblesseerd (mislukte downhill wedstrijd poging op de 1x1).
ECSS Favoriet #1 : Hubert
Moderators:JJ, Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Re:ECSS Favoriet #1 : Hubert
Goed bezig Huubie!!
Ha ha, volgens mij is ie nu al zenuwachtig!!!
Ha ha, volgens mij is ie nu al zenuwachtig!!!
huub 1e NL er... sjezus jongens... moet ik dan weer gaan trainen of zo??? Ben blijf tvoor mij favoriet, maar idd de blesure tijdens de Dirty Hill DH heeft em neit goed gedaan...
Anders tip ik wel iemand anders: Exar! En niet alleen omdat ik hem de dagen tevoren helemaal mentaal en fysiek ga prep-en, gewoon omdat ie de kei-goeiste is :p
Exar my hero! Giant racing time
Anders tip ik wel iemand anders: Exar! En niet alleen omdat ik hem de dagen tevoren helemaal mentaal en fysiek ga prep-en, gewoon omdat ie de kei-goeiste is :p
Exar my hero! Giant racing time
Tja, de oldskool moet een stapje terug doen he, de broekies gaan nu de dienst uitmaken met hun geschoren benen en gepimpte fietsjes.
Net terug van trainingskamp te Maastricht (o nee, weekendje met vriendin) zie ik deze post. Verwachtingen moeten niet te hoog geschept worden
........ Rij momenteel idd wel lekker, veel SS specifiek trainen (heb sinds tijden geen geared meer) en dus laatst een paar wedstrijdjes. Gaat goed.
"U kunt nu uw geld inzetten"

"U kunt nu uw geld inzetten"

Gnn ik weet nog wel een team met interesse! :-X