Fisher Paragon XL 2005 frame opgebouwd met onderdelen uit eigen voorraad, geruild, of van een andere fiets afgehaald. "Nieuwe" fiets, nul €uro!
Ok, foto's uploaden is te tijdrovend, mijn hele relaas met 5 foto's hier : http://forums.mtbr.com/showthread.php?p=1422647
Fiets is beschikbaar voor leenritten, maar moet nog wat getuned worden.
Nieuw frame, gebruikte parts, nieuwe ervaring! (29")
Moderators:JJ, Beheerders
-
Ja, Ãemand moet ze toch kopen? Hoewel, ik heb er maar 2 echt van gekocht...
Ideaal gezien had ik er wat meer variatie tussen zitten, een fully tenminste, maarja, ik rijd nu al amper, hoe vaak zou een fully in dit land nu helemaal actie zien?
Mijn actieve vloot is overigens 100% 700c, stadsfiets, racefiets, crossers, mtb's. De laatste 26"ers staan op non-actief : 3 VooDoo's en een Banshee, allemaal te koop. Maar las ik een potentiele klant vertel waarom ik ze verkoop, willen ze een 29"er van me overnemen
Ideaal gezien had ik er wat meer variatie tussen zitten, een fully tenminste, maarja, ik rijd nu al amper, hoe vaak zou een fully in dit land nu helemaal actie zien?
Mijn actieve vloot is overigens 100% 700c, stadsfiets, racefiets, crossers, mtb's. De laatste 26"ers staan op non-actief : 3 VooDoo's en een Banshee, allemaal te koop. Maar las ik een potentiele klant vertel waarom ik ze verkoop, willen ze een 29"er van me overnemen

-