Daarom hebben we nu geen plannen om dit jaar geen singlespeed evenementen niet te gaan organiseren. Nou ja, je weet wel.
Wat lijkt jullie nou leuk/gezellg/lekker vermoeiend om niet te gaan doen?
Wat balletjes die ik niet op zal gooien zodat jullie ze niet in hoeven te koppen :
- Klimtijdrit, bijv de 3-minutenklim van Amerongen, al dan niet gecombineerd met 3 korte rondjes. Die klim is echt heel fijn met SS, op een rotte manier.
- Proloog + jachtrace, bv in Dorst. Tijdsverschil over 1-ronde proloog bepaalt starttijdverschil in de 3-of-4 ronde hoofdrace. Geen massastart dus, minder drukte op parcours.
- Gewoon 2 rondjes Schoorl (a 14,5km)
- Gewoon 1 rondje Posbank (50km)
- Underground meedoen aan de Cyclo in Amerongen over extra mooi en zwaar parcours. Niet even afstemmen welke afstand we doen.
- Herhalen NKSS identiek zoals we dat vorig jaar niet georganiseerd hebben. Ik vond dat (als zeg ik het niet zelf) uiterst geslaagd.
- Niks bij jou in de tuin, heb je een grote tuin, laat dat dan niet weten zodat er samen niks mee kunnen doen.
- Alsnog allerlei random non-evenementen in een cup samenvoegen waarin punten worden vergaard om de NLSSCUP. Oosterbeek as zondag zou bv geen eerste puntenrace kunnen zijn.
Iemand geen ideeën? Houd ze dan ajb voor je