Zoals jullie misschien weten komt er met het WK altijd een special edition van de Outcast uit en om deze goed gevuld te krijgen heeft Biff van de Outcast op het SSWC06 forum gevraagt of er mensen zijn die input willen geven voor deze special WK edition van de Outcast. Ik heb hierop gereageerd en hieronder onze (ingekorte) mailwisseling:
>Hey Biff,
> In reply to your message on the SSWC06 forum:
> Maybe we can do something on the Dutch Crew for the SSWC06 edition.
> Or on the Dutch bikes, which happen to have big wheels in most cases.
> Or on some guys, just let me know what you like to do.
> JJ
Antwoord:
> Jelle
> that's be great - you can have a whole page of dutch stuff :O) i'll be in > touch soon with some things for you to think about/answer.
> cheers
> biff
> the outcast
Natuurlijk heb ik hiervoor wel de input van de Dutch crew nodig, jullie dus!
Wat het precies gaat worden weet ik niet, is jammer dat het meestal geen kleuren editie wordt anders was de Kameleon bike van Dida een perfect item (sowieso denk ik wel).
Zoals je kunt lezen komt Biff nog met een aantal vragen/suggesties, maar als jullie nu al leuke ideen hebben, shoot!
En het is helemaal niet erg om de Nederlandse vooroordelen een beetje uit te laten komen, in de Outcast kan alles, dus leef je uit

Ik wil sowieso iets doen met grote wielen, omdat iedereen daar zo op loopt te zeiken, dus een pic met alleen grote wielen bikes met een paar grote boze mannen erbij ofzo (Steelboy, heb je ideeen voor een leuke compositie?).
Verder hebben Hubert en ik plannen om wat gadgets te laten maken voor het WK, maar dat moeten we nog uitzoeken.
Het is misschien leuk om in het kader van de oranje gekte die er toch al heerst op het moment, om ons ook in Stockholm een beetje te profileren als Oranje Hollanders.
Dat was dus de brainwave die ik had, kan me voorstellen dat iemand er ook ideeen over heeft, dus laat maar horen.
JJ