Dit jaar is het idee weer om het 1 en ander te organiseren rondom de bergrace. Er willen weer een aantal germanen komen, dus de camping moet weer verstevigd worden, Burgersdijk moet op de hoogte worden gebracht dat 'we' komen en misschien heeft iemand zin om ook op de Zaterdag wat te organiseren.
Wie voelt zich geroepen om hier wat tijd in te steken? Komt erop neer dat je wat contacten onderhoud met burgersdijk over inschrijvingen, vragen krijgt van duitsers, de camping vraagt of we kunnen komen, etc.
komt dan een web enabled email adres arnheim at singlespeed.nl waarvandaan alles geregeld kan worden.
Voel je je geroepen om hiermee aan de gang te gaan laat het dan even weten op jj at singlespeed.nl
kost niet veel tijd maar kost wel wat tijd, maar is ook leuk en fun als je na de tijd kunt terug kijken opeen geslaagd weekend.
En Duitsers zijn snel tevreden, dus als ze een plekje kunnen krijgen om hun tent opte zetten dan zijn ze al blij. En ze weten inmiddels de wegnaar het parcours.
Thanx!
JJ
10 juni Bergrace Arnhem
Moderators:JJ, Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
De molen is in gang gezet!
Met waarschijnlijk een iets andere invulling dan de afgelopen keren, maar wel zo leuk denk ik!
JJ
Met waarschijnlijk een iets andere invulling dan de afgelopen keren, maar wel zo leuk denk ik!
JJ
- didadunlop
Het is pas een voorstel, lastig als ik nu dingen ga zeggen dan zit ik er mooi aan vast. Aan de andere kant is het wel handig als andere (deelnemers) hun verbeterpunten kunnen aangeven. JJ??didadunlop schreef:wil ik het weten? vertel!!
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
No worries, een singlespeed event heeft geen goedkeuring vooraf nodig, alles is OK, als er maar gezelligheid en fietsen zijn.
Maar heb er nu al zin in
JJ
Maar heb er nu al zin in

JJ
GoedJJ schreef:No worries, een singlespeed event heeft geen goedkeuring vooraf nodig, alles is OK, als er maar gezelligheid en fietsen zijn.
Maar heb er nu al zin in
JJ

Zaterdag ervoor een Singelspeed 4X toernooi op een short track ??

'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst