banden
Moderators:JJ, Beheerders
-
Welke internetshops in Nl/Belg/Duitsl. zijn de moeite waard om 28/29" banden op te kopen ?
Siglespeed.nl was uiteraard al gekend.
Siglespeed.nl was uiteraard al gekend.
No risk no fun
-
- Contacteer:
Je kan ook eens in amerika kijken. Dan heb je wel relatief veel verzendkosten (iets van 35 USD), maar bij bijvoorbeeld twee Kenda karma banden ben je al goedkoper uit dan bij www.singlespeed.nl Bovendien iets meer keuze; Geax Saguaro, Kenda small block 8 en nog wat.
Drie voorbeeldjes:
www.speedgoat.com
http://bike29.com/catalog/index.php
www.jensonusa.com
Drie voorbeeldjes:
www.speedgoat.com
http://bike29.com/catalog/index.php
www.jensonusa.com
Je was me voor, maar..... andere nederlandse shops hebben natuurlijk ook een goede service.steelhead schreef:Steun elkaar koop Nederlandse waar.
Als we alles uit hjet buitenland blijven halen zal er nooit in Nederland iets voor een redelijke prijs te vinden zijn.
Singlespeed.nl heeft goede service (ook na de aankoop)
Caspar

'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
-
- Contacteer:
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Goedkoper zeker wel.steelhead schreef:Ik kan me niet voorstellen dat het goedkoper is.......
Zij kopen in bij dezelfde handelaren, ik krijg er alleen nog een hoop shipping en BTW overheen, dus ik kan bijna niet goedkoper zijn dan de shops daar.
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Zo is het genoeg dames.
Met een beetje geluk wil een US shop een ander factuur bedrag vermelden. Als het geheel een beetje anonioem verstuurt wordt kom je soms wel onder de douane kosten uit. Maar dat blijft een gok.
JJ
Met een beetje geluk wil een US shop een ander factuur bedrag vermelden. Als het geheel een beetje anonioem verstuurt wordt kom je soms wel onder de douane kosten uit. Maar dat blijft een gok.
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Echt wel, hij besteld, betaalt en maakt je helemaal blijsteelhead schreef:Maar hoe zit het dan met Shipping van US shop naar je voordeur en met invoer rechten? Die betaald JJ anders voor je omdat hij zo'n toffe vent is!!!!
JJ for president!!!!!

Ben de scandal aan het opbouwen