Het feest kan beginnen
Moderators:JJ, Beheerders
Ben benieuwd wordt ie nou geared of ..steelhead schreef:Volgende week komt vork binnen (zeggen ze......) dan bou ik alles op en als de schijfremmen komen kanik ook fietsen. Met een beetje geluk woensdag eerste foto's
Caspar
Neem je ook besellingen aan?
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
Hij wordt eerst SS en als ik in de mood ben geared. (vorige week last van een oude knie blessure gekregen dus misschien wel eerst even geared)
Ik neem wel bestellingen aan maar nog niet voor frames zoals deze. Het is veel te veel werk. Wat inhoud dat ik deze nooit voor een interresante prijs kan aanbieden. Misscien wel een gelugde mtb, omdat ik die vaak erg mooi vind.
Caspar
Ik neem wel bestellingen aan maar nog niet voor frames zoals deze. Het is veel te veel werk. Wat inhoud dat ik deze nooit voor een interresante prijs kan aanbieden. Misscien wel een gelugde mtb, omdat ik die vaak erg mooi vind.
Caspar
Dan hoef je ook geen rekening te houden met Voertuigreglement, Artikel 5.18.5.steelhead schreef:de mode is om je letterlijk in alle bochten te wringen om zo kort mogelijk te bouwen.

Laatst zag ik een foto van Rig vs Micra op het forum. Deze Micra had eigenlijk extra spiegels nodig omdat de wielen voor de spiegels zitten. Toen ik mijn Mary achter op de drager van mijn vaders auto had staan (E280), had ik eigenlijk aan één zijde ook een extra spiegel nodig

Mooi werk, leuke details en lekker frisse kleurtje. Respect!
Doubt Kills Dreams
$#@#%^%$##$%!!!!!!
Ik heb de order voor de Pace RC29 geannuleerd! Deze zou ik week 6 geleverd worden en dat kon nog wel twee weken duren.
Nu heb ik ondertussen een Bontrager Switchblade Carbon 29"kunnen regelen. Nu had ik die gisteren bijna ingebouwd. Op het laatste moment toch nog even de lengte checken. Blijkt dat ze me een 26" vork hebben geleverd. Kan ik um nog niet afronden!!!!
Gelukkig een RC29 loaner kunnen regelen. Da's een speciale uitgave van Pace die je dus ook enkel maar kunt lenen. Hopelijk dan toch komend weekend (3 dagen) lekker fietsen.
Ik zal foto's van het bijna eindresultaat maken en posten.
Ik heb de order voor de Pace RC29 geannuleerd! Deze zou ik week 6 geleverd worden en dat kon nog wel twee weken duren.
Nu heb ik ondertussen een Bontrager Switchblade Carbon 29"kunnen regelen. Nu had ik die gisteren bijna ingebouwd. Op het laatste moment toch nog even de lengte checken. Blijkt dat ze me een 26" vork hebben geleverd. Kan ik um nog niet afronden!!!!
Gelukkig een RC29 loaner kunnen regelen. Da's een speciale uitgave van Pace die je dus ook enkel maar kunt lenen. Hopelijk dan toch komend weekend (3 dagen) lekker fietsen.
Ik zal foto's van het bijna eindresultaat maken en posten.