Misschien dat ik wel even ga kijken..

Moderators:JJ, Beheerders
Jah ik vind die Mariachi technisch idd beter..Mijn Mariachi (oh nee, Dida's Mariachi) deed het wat dat betreft beter, of, daar voelde ik me beter op thuis. Kan natuurlijk ook aan de vorende veervork liggen, en de afstelling daarvan.
Het duurde even voor ik deze zin doorhad; maar nu begrijp ik hem. Voor de Niet-Soesterhoogt fietsers: er is een normale MTB-route en er is een defensie terrein wat daarnaast ligt en natuurlijk alleen voor wandelaars open staat. We zijn ook het defensieterrein opgegaan, door een poortje "achter het hek".JJ schreef:Het is ideaal dat we nu ook achter het hek gaan, als je met dit weer verder naar beneden gaat weet je zeker dat je in de prut moet gaan spelen, nu viel het idd alles mee.
JJ
Noem je prijs voor frame, vork, balhoofd en zadelpen. Je hebt een kortere fiets nodig, dat gaat zo niet. Lekker korte Redline Flight in de deal op nemen? Staal, sliders, alles wat een echte man nodig heeft.JJ schreef:Dat zadel was verdraaid na de race. Toen ik er op ging zitten volede dat anders dan dat hij stond, ik had er zo dus niet mee gerede. Zadel stond dus weer ok, midden op de rails en recht, zoals mijn zadel meestal staat.
In kort draaiwerk vind ik hem gewoon niet beter dan de Mariachi, zelfs minder.
En ik denk dat Soesterhoogt afgelopen Woensdag meer kort en smal draaiwerk had dan de gemiddelde andere wedstrijd..
Ik ben nog niet overtuigd, maar de test duurt voort
JJ