Viper "The 29"
Moderators:JJ, Beheerders
Ik heb bij Chainreactioncycles een betaalbaar 29" frame gevonden dat er wel interessant uitziet: de Viper The 29. Jammergenoeg staat er verder geen info bij, en ook googelen levert niet zoveel op (afgezien van een geometrietabelletje dat niet veel soeps is). Kent iemand deze kaders?
linkje naar CRC
(outdated?) Viper website
plaatje
linkje naar CRC
(outdated?) Viper website
plaatje
Re: Viper "The 29"
Sjezes wat goedkoop, wat wil je nog meer weten?
Voor €177 heb je natuurlijk geen topframe maar een miskoop kun je voor dat geld niet doen.
Viper is trouwens een Belgisch merk van Brasseur Bicycles:
www.brasseur-bicycles.com
Voor €177 heb je natuurlijk geen topframe maar een miskoop kun je voor dat geld niet doen.
Viper is trouwens een Belgisch merk van Brasseur Bicycles:
www.brasseur-bicycles.com
Moeilijk in te schatten hoe goed het frame is, maar ze hangen het wel vol met pimp.
waarschijnlijk wilde geen dealer er eentje op voorraad nemen (ik wist nieteens vna het bestaan af), en worden ze dan maar bij CRC gedumpt.
Oh, CRC geeft alleen maar minder geometry info dan mijn browser uit de velovert site haalt.
waarschijnlijk wilde geen dealer er eentje op voorraad nemen (ik wist nieteens vna het bestaan af), en worden ze dan maar bij CRC gedumpt.
Oh, CRC geeft alleen maar minder geometry info dan mijn browser uit de velovert site haalt.
bij www.12togotrading.nl bouwen ze ze blijkbaar ook op