Hitler angry over the state of 29ers in the World Cup
Je moet er maar op komen

Moderators:JJ, Beheerders
Er was al eerder iemand op het idee gekomen maar dan een ander onderwerp.@sph@ltdude schreef:Gezien op MTBR
Je moet er maar op komen
Roob schreef:Geen Youtube toegang hier, maar ik geloof die al gezien te hebben. Of er zijn talloze versies in omloop@sph@ltdude schreef:
Er was al eerder iemand op het idee gekomen maar dan een ander onderwerp.
http://www.youtube.com/watch?v=Q6IyGAvbOs4
Een tirade overdrijven is nu lastiger geworden.
No shit Sherlock.Roob schreef:Er was al eerder iemand op het idee gekomen maar dan een ander onderwerp.@sph@ltdude schreef:Gezien op MTBR
Je moet er maar op komen
http://www.youtube.com/watch?v=Q6IyGAvbOs4
@sph@ltdude schreef:Gezien op MTBR
Je moet er maar op komen
Uh... nee dat zijn we niet vergeten hoor. Net zo min als die 5 jaren daaraan voorafgaand, die ook "niet de meest gelukkige waren" voor zo'n beetje de hele wereld... De originele film is ook erg goed, en beklemmend.wictor schreef:Wat iedereen hier wel over het hoofd ziet is dat Hitler verloor, hij met het einde in zicht zelfmoord pleegde, en z'n grootste en actiefste voorstanders allemaal ter dood veroordeeld werden.
Marcus Ward, de maker, heeft zich al per email naar mij verontschuldigd voor het niet opnemen van mijn quotes. Hitler's tirade was lang, maar ook weer niet ZO lang. Ik heb begripvol geantwoord, en heb de staf ook al geheel over weten te dragen aan zo mogelijk grotere nerds.De Lars Cuevas schreef:Uh... nee dat zijn we niet vergeten hoor. Net zo min als die 5 jaren daaraan voorafgaand, die ook "niet de meest gelukkige waren" voor zo'n beetje de hele wereld... De originele film is ook erg goed, en beklemmend.wictor schreef:Wat iedereen hier wel over het hoofd ziet is dat Hitler verloor, hij met het einde in zicht zelfmoord pleegde, en z'n grootste en actiefste voorstanders allemaal ter dood veroordeeld werden.
On topic: het moet gezegd worden dat de maker van deze specifieke versie goed zijn best gedaan heeft om herkenbare woorden uit de Duitstalige tirade zo goed mogelijk te verwerken in de tekst (SS, Berlin, "he went out riding with Stalin"), de shots van de kaart van Berlijn goed te gebruiken, én enkele insidegrappen van de 29ér brigade (it's okay, 29érs are only for tall people) mooi in de scene in te passen. Dat is bij veel andere versies een stuk minder goed gedaan.