Feel the LOVE!!!

Fietsen zonder versnellingen. In samenwerking met singlespeed.nl

Moderators:JJ, Beheerders

Plaats reactie
didadunlop
Feel the LOVE!!!

Bericht door didadunlop » zo dec 13, 2009 6:21 pm

http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=578473

Ben ik te emo als ik zeg dat ik wel en beetje begrijp wat hij bedoelt? Of komt dat doordat ik zelf de halve dag gefiets heb en nu lam op de bank lig? (met een verrekes lekkere salade wel te verstaan)
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

Ninko

Bericht door Ninko » zo dec 13, 2009 6:41 pm

Denk dat ik me zo ook voel, lig alleen niet op de bank :lol: , zo lam als een kanarie na een dag afzien.. Proost!

Enuuhm, als je nie hoeft te schakele bende gewoon verrekes sterk!

wictor

Re: Feel the LOVE!!!

Bericht door wictor » zo dec 13, 2009 6:50 pm

Ik zal niet snel in de regen op m'n balkon m'n fiets gaan zitten schoonfriemelen, maar de liefde voor een hobby herken ik wel. De snelheidssentatie, de vrijheid, het dagelijkse leven dat er eventjes niet meer toe doet, misschien bovenal het gevoel gewoon een groot kind te zijn (hoewel ik man zijnde per definitie altijd groot kind ben)....

Uiteindelijk heeft een fiets iets magisch, meer dan welk 'voertuig' dan ook. Eigenlijk zou het ding gewoon om moeten vallen, maar met jou erop blijft 'ie (meestal) toch overeind. En ondanks de duizende euro's die naar cranks met rekstrooktjes, carbon tubeless wielen en hydraulische venti-disc remmen gaan blijft de fiets een wonderbaarlijk simpel apparaat. Je hoeft maar één ding te doen: trappen.
gast op mtbr schreef:"i really don't know what i would do without it. it's gotten me out of a few hairy situations, and it's gotten me into a few hairy situations..."
Net zoals voor een paar mensen in je leven geldt. Is dat geen enge gedachte? ;) (en nu snel een Millencolin plaat draaien en kappen met dat softe gedoe....)

JeroenK

Bericht door JeroenK » zo dec 13, 2009 7:11 pm

wictor schreef:Je hoeft maar één ding te doen: trappen.
Ah, daarom lag je vandaag in de bladeren. Sturen moet ook, Eric ;).

Te makkelijk, ik weet het ;).

didadunlop

Bericht door didadunlop » zo dec 13, 2009 11:01 pm

MILLENCOLIN!!

Vet.. lekkere pretpunk.....

veel plezier!!!
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

ott

Bericht door ott » di dec 15, 2009 11:52 am

wictor schreef:Ik zal niet snel in de regen op m'n balkon m'n fiets gaan zitten schoonfriemelen, maar de liefde voor een hobby herken ik wel. De snelheidssentatie, de vrijheid, het dagelijkse leven dat er eventjes niet meer toe doet, misschien bovenal het gevoel gewoon een groot kind te zijn (hoewel ik man zijnde per definitie altijd groot kind ben)....

Uiteindelijk heeft een fiets iets magisch, meer dan welk 'voertuig' dan ook. Eigenlijk zou het ding gewoon om moeten vallen, maar met jou erop blijft 'ie (meestal) toch overeind. En ondanks de duizende euro's die naar cranks met rekstrooktjes, carbon tubeless wielen en hydraulische venti-disc remmen gaan blijft de fiets een wonderbaarlijk simpel apparaat. Je hoeft maar één ding te doen: trappen.

Net zoals voor een paar mensen in je leven geldt. Is dat geen enge gedachte? ;) (en nu snel een Millencolin plaat draaien en kappen met dat softe gedoe....)
Kan me erg vinden in je reply.

Ik wil niet al te sentimenteel worden maar zonder de fiets weet ik niet of je nu bent waar je nu bent ........
Denk dat we de kracht van een hobby/sport, beweging onderschaten en wat het kan betekennen http://www.livestrong.com/

Groet van een ervaringsdeskundige
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst

sneeuwpop

Bericht door sneeuwpop » di dec 15, 2009 7:37 pm

ott schreef:Denk dat we de kracht van een hobby/sport, beweging onderschaten en wat het kan betekennen http://www.livestrong.com/

Ik hoop voor je ervaringsdeskundige van het belang van sport, en niet ervaringsdeskundige van kanker :fever:
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€￾

wictor

Bericht door wictor » di dec 15, 2009 9:24 pm

@ott: Dat weet ik wel zeker. M'n leven zou dan zonder een hele boel goede mensen gaan.

Aan de andere kant: zonder fiets zat ik nu niet schuimbekkend van woede achter de PC (lekkende DOT5.1 blijkt m'n stuur helemaal gestript te hebben van z'n clearcoat... FIJN!) :shock: :x

ott

Bericht door ott » wo dec 16, 2009 3:06 pm

"The Lance Armstrong Foundation unites, inspires and empowers people affected by cancer"

(rij samen met mijn ma; ride of the rose
sneeuwpop schreef:
ott schreef:Denk dat we de kracht van een hobby/sport, beweging onderschaten en wat het kan betekennen http://www.livestrong.com/

Ik hoop voor je ervaringsdeskundige van het belang van sport, en niet ervaringsdeskundige van kanker :fever:
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst

Plaats reactie