Feel the LOVE!!!
Moderators:JJ, Beheerders
- didadunlop
http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=578473
Ben ik te emo als ik zeg dat ik wel en beetje begrijp wat hij bedoelt? Of komt dat doordat ik zelf de halve dag gefiets heb en nu lam op de bank lig? (met een verrekes lekkere salade wel te verstaan)
Ben ik te emo als ik zeg dat ik wel en beetje begrijp wat hij bedoelt? Of komt dat doordat ik zelf de halve dag gefiets heb en nu lam op de bank lig? (met een verrekes lekkere salade wel te verstaan)
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
Re: Feel the LOVE!!!
Ik zal niet snel in de regen op m'n balkon m'n fiets gaan zitten schoonfriemelen, maar de liefde voor een hobby herken ik wel. De snelheidssentatie, de vrijheid, het dagelijkse leven dat er eventjes niet meer toe doet, misschien bovenal het gevoel gewoon een groot kind te zijn (hoewel ik man zijnde per definitie altijd groot kind ben)....
Uiteindelijk heeft een fiets iets magisch, meer dan welk 'voertuig' dan ook. Eigenlijk zou het ding gewoon om moeten vallen, maar met jou erop blijft 'ie (meestal) toch overeind. En ondanks de duizende euro's die naar cranks met rekstrooktjes, carbon tubeless wielen en hydraulische venti-disc remmen gaan blijft de fiets een wonderbaarlijk simpel apparaat. Je hoeft maar één ding te doen: trappen.
(en nu snel een Millencolin plaat draaien en kappen met dat softe gedoe....)
Uiteindelijk heeft een fiets iets magisch, meer dan welk 'voertuig' dan ook. Eigenlijk zou het ding gewoon om moeten vallen, maar met jou erop blijft 'ie (meestal) toch overeind. En ondanks de duizende euro's die naar cranks met rekstrooktjes, carbon tubeless wielen en hydraulische venti-disc remmen gaan blijft de fiets een wonderbaarlijk simpel apparaat. Je hoeft maar één ding te doen: trappen.
Net zoals voor een paar mensen in je leven geldt. Is dat geen enge gedachte?gast op mtbr schreef:"i really don't know what i would do without it. it's gotten me out of a few hairy situations, and it's gotten me into a few hairy situations..."

Ah, daarom lag je vandaag in de bladeren. Sturen moet ook, Ericwictor schreef:Je hoeft maar één ding te doen: trappen.

Te makkelijk, ik weet het

- didadunlop
Kan me erg vinden in je reply.wictor schreef:Ik zal niet snel in de regen op m'n balkon m'n fiets gaan zitten schoonfriemelen, maar de liefde voor een hobby herken ik wel. De snelheidssentatie, de vrijheid, het dagelijkse leven dat er eventjes niet meer toe doet, misschien bovenal het gevoel gewoon een groot kind te zijn (hoewel ik man zijnde per definitie altijd groot kind ben)....
Net zoals voor een paar mensen in je leven geldt. Is dat geen enge gedachte?(en nu snel een Millencolin plaat draaien en kappen met dat softe gedoe....)
Ik wil niet al te sentimenteel worden maar zonder de fiets weet ik niet of je nu bent waar je nu bent ........
Denk dat we de kracht van een hobby/sport, beweging onderschaten en wat het kan betekennen http://www.livestrong.com/
Groet van een ervaringsdeskundige
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
Ik hoop voor je ervaringsdeskundige van het belang van sport, en niet ervaringsdeskundige van kankerott schreef:Denk dat we de kracht van een hobby/sport, beweging onderschaten en wat het kan betekennen http://www.livestrong.com/

“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
"The Lance Armstrong Foundation unites, inspires and empowers people affected by cancer"
(rij samen met mijn ma; ride of the rose
(rij samen met mijn ma; ride of the rose
sneeuwpop schreef:Ik hoop voor je ervaringsdeskundige van het belang van sport, en niet ervaringsdeskundige van kankerott schreef:Denk dat we de kracht van een hobby/sport, beweging onderschaten en wat het kan betekennen http://www.livestrong.com/
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst