Gezocht een geared 29er testfiets maat L
Moderators:JJ, Beheerders
Na veel bellen / mailen naar verschillende LBS ook hier een oproep omdat de zoektocht niet wil vlotten:
Gezocht een geared 29er testfiets maat L (ik ben 192cm, binnenbeenlengte 89cm) bij particulier of LBS.
Het liefst in de buurt van mijn woonplaats Utrecht, ik zou er graag een stukje Heuvelrug mee rijden / testen voordat ik besluit wat te gaan kopen.
Gezocht een geared 29er testfiets maat L (ik ben 192cm, binnenbeenlengte 89cm) bij particulier of LBS.
Het liefst in de buurt van mijn woonplaats Utrecht, ik zou er graag een stukje Heuvelrug mee rijden / testen voordat ik besluit wat te gaan kopen.
Laatst gewijzigd door knerbert op ma mar 01, 2010 8:19 pm, 4 keer totaal gewijzigd.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Hi ,
mocht het niet lukken, laat het even weten, ik kan een Large Singular voor je opbouwen.
Met of zonder verende voorvork?
JJ
mocht het niet lukken, laat het even weten, ik kan een Large Singular voor je opbouwen.
Met of zonder verende voorvork?
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Mooi aanbod, is je Kona 20"?
Ik ben op zoek naar een 29er omdat t concept me wel aanspreekt, maar ik wil eerst een keer op zo'n fiets rijden voordat ik me geld uitgeef
Ik ben op zoek naar een 29er omdat t concept me wel aanspreekt, maar ik wil eerst een keer op zo'n fiets rijden voordat ik me geld uitgeef
Bartacus schreef:Anders kan je mijn Kona wel eens meenemen. Is ook een L en geared en 29 inch. Ik rijd zelf veel op de Utrechtse Heuvelrug.
Ben je op zoek naar iets of wil je het alleen een keer proberen?