Etiquette
Moderators:JJ, Beheerders
Etiquette (pronounced [,eti'ket]) is a code of behavior that delineates expectations for social behavior according to contemporary conventional norms within a society, social class, or group.
Een mede singlespeeder groeten vindt ik daaronder vallen !!
Sorry, er kwam vanochtend iemand voorbij met een singular Peregrine en die heb ik niet gegroet. Door de verbouwing op het NS station in Arnhem ben ik genoodzaakt om mijn comutte naar Elst geheel met de fiets te maken en ik had slecht geslapen daardoor een off-day (eigenlijk wel goed maar ik moest er meerdere keren uit) Nogmaals mijn verontschuldigingen
Een mede singlespeeder groeten vindt ik daaronder vallen !!
Sorry, er kwam vanochtend iemand voorbij met een singular Peregrine en die heb ik niet gegroet. Door de verbouwing op het NS station in Arnhem ben ik genoodzaakt om mijn comutte naar Elst geheel met de fiets te maken en ik had slecht geslapen daardoor een off-day (eigenlijk wel goed maar ik moest er meerdere keren uit) Nogmaals mijn verontschuldigingen
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
-
- Xircuit
- Contacteer:
Benen scheren
Spandex tenue
Helpen bij pech (d.w.z. niet alleen als het andere geslacht betreft)
Ik blijf overigens groeten hiero, ommehand heeft heel Amsterdam een fixed, of geldt dit enkel voor dikke banden?
Spandex tenue
Helpen bij pech (d.w.z. niet alleen als het andere geslacht betreft)
Ik blijf overigens groeten hiero, ommehand heeft heel Amsterdam een fixed, of geldt dit enkel voor dikke banden?
Laatst gewijzigd door Xircuit op wo aug 11, 2010 10:46 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ich Heisse Super Fantastisch!