Voorbereiding op SSEC
Moderators:JJ, Beheerders
- didadunlop
Gezien de weersvoorspellingen denk ik dat er in het paasweekeinde wel wordt gebikepacked en ge-mtbd.
Mijn eerste insteek is om met de trein richting het drents friese wold te gaan en daar in twee dagen wat verschillende routes te doen (los en gecombineerd) en te kamperen.
Feel free to join in.
Mijn eerste insteek is om met de trein richting het drents friese wold te gaan en daar in twee dagen wat verschillende routes te doen (los en gecombineerd) en te kamperen.
Feel free to join in.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
- didadunlop
Re: Voorbereiding op SSEC
Als jij in het DFW bent MOET je mij efkes waarschuwen!didadunlop schreef:Gezien de weersvoorspellingen denk ik dat er in het paasweekeinde wel wordt gebikepacked en ge-mtbd.
Feel free to join in.
- didadunlop
Het 2e paasdag ritje hou ik even in mijn achterhoofd. Is afhankelijk van de gezelligheid op zondagavond. Ik moet dan werken en de kans bestaat dat het so saai wordt dat het weer gezellig wordt met de mensen die moeten werken.
@Erikje.Wsl vrijdag naar camping bij DFW en zaterdag de vaste routes daar bekijken. Eventueel nog een nachtje slapen en anders sávonds weer naar huis.
@Erikje.Wsl vrijdag naar camping bij DFW en zaterdag de vaste routes daar bekijken. Eventueel nog een nachtje slapen en anders sávonds weer naar huis.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
- didadunlop
Goed plan.
uurke of 10 ergens meeten? Ik sta wsl op deze camping: http://www.natuurkampeerterreinen.nl/nl ... illem.html
uurke of 10 ergens meeten? Ik sta wsl op deze camping: http://www.natuurkampeerterreinen.nl/nl ... illem.html
- didadunlop