Voor-praat topic SSWC 05
Moderators:JJ, Beheerders
Voor asfalt met een motor ja

Re:Voor-praat topic SSWC 05
Hebben Quads grote wielen? Nee, dus?
Geef "t maar toe... :P
Geef "t maar toe... :P
On topic: 1 nederlander aan de start, 1 langs de kant. De wrede spelingen van het lot...
of wel: Vandaag gehoord van de arts dat ik zeker niet zal kunnen mee doen. Sleutelbeen is in zo"n mate gebroken dat de botjes niet echt meer bij elkaar in de buurt waren. Nu loop ik met een ding dat mijn schouders naar achteren trekt, zodat de botten weer bij elkaar in de buurt komen. Hadden dus beter gelijk al kunnen krijgen; had afgelopen week een extra week geweest om aan elkaar te groeien ipv zoals nu gewoon maar gebroken er bij te hangen.
Teleurstelling: Erg erg erg... groot. Zo"n kans krijg je niet vaak. Klonk al te mooi om waar te zijn.
Mijn functie is nu: herstellen en Bas van alle support voorzien en er allemaal maar niet te hard over nadenken.
Wat zal ik genieten van mijn eerste ritje straks weer...
Teleurstelling: Erg erg erg... groot. Zo"n kans krijg je niet vaak. Klonk al te mooi om waar te zijn.
Mijn functie is nu: herstellen en Bas van alle support voorzien en er allemaal maar niet te hard over nadenken.
Wat zal ik genieten van mijn eerste ritje straks weer...
Erg, erg jammer...
Bas succes, klara beterschap!
Bas succes, klara beterschap!
Heel jammer idd ! Klara, veel mentale sterkte toegewenst voor de komende tijd !
@Bas, ga je nog een keer SS trainen vóór je naar de US vertrekt ? Keertje Z"meer op een avond doen ofzo ? Noordwijk ligt er nu te gaar bij voor een beetje normaal fietsen .....
@Bas, ga je nog een keer SS trainen vóór je naar de US vertrekt ? Keertje Z"meer op een avond doen ofzo ? Noordwijk ligt er nu te gaar bij voor een beetje normaal fietsen .....