Arnhem 6 Juni topic
Moderators:JJ, Beheerders
75min is mij lang zat voor een SS race hoor! In werkelijkheid ben je toch langer bezig. Exar had ruim 98min nodig voor zijn 75min in Arnhem, de rest langer, tenzij een ronde minder.
Leuk dat mijn cup-idee je bevalt JJ, had je daar overheen gelezen?
Ideaal zou een cup met minstens 4 data zijn, en 1 scratchresultaat (iedereen heeft weleens een off-day of pech).
Leuk dat mijn cup-idee je bevalt JJ, had je daar overheen gelezen?

Ideaal zou een cup met minstens 4 data zijn, en 1 scratchresultaat (iedereen heeft weleens een off-day of pech).
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Oei dat wordt lastig, dan moeten al die racertjes hier een keer langer dan vier uur op de fiets zitten, dat wordt zadelpijnwictor schreef:Om het compleet te houden moet er dan toch één marathon in zitten, Cloxxki.

Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Ik krijg het idee dat men hier probeert een mogelijke SS cup zoveel mogelijk naar eigen hand te zetten... Belangrijker is denk ik dat de NLSS community (you know who you are!) erachter staat, zonder dat er buitensporige wedstrijden op de kalender staan. Als er een marathon toegevoegd wordt, dan wil ik ook nog wel een 4X wedstrijd toevoegen aan de cup... zo werkt het echter niet...
Dus:
Arnhem
Oosterbeek
en nog ene...
Dus:
Arnhem
Oosterbeek
en nog ene...
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Die was er vorig jaar toch ook? heeft iemand die gereden??
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Ik had hem al in de agenda staan, dus wat mij betreft gaan we dit jaar gewoon weer heen.JJ schreef:Kellerwald staat wel in de agenda, even kijken wat mijn marathon maatje er van vindtVorig jaar zijn we ook geweest en het is echt een leuke tour, alleen jammer dat het twee rondjes zijn (of drie voor de bikkels) (of 1 voor de uitslapers).
Nog 12 weken dus genoeg tijd om kilometers te verzamelen lijkt me
JJ