Dat lukt al tijden niet meer, als het al eens gebeurd is..Jurriaan schreef:Bram niet gewonnen? Zelfs niet voor JJ geindigd?
wie wint het NK single speed en andere uitslagen Arnhem?
Moderators:JJ, Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Ik denk dat de "podiumers" van vandaag allemaal enthousiaste fietsers zijn die graag de puntjes op de i zetten, ook wat hun materiaal betreft. Daar hoort in deze dagen een 29er bij IMO.Steelboy schreef: tsja, je vraagt erom
Reed Eric Wictor op een 29-er?
Is het toevallig niet zo dat alle mannen met de meeste inhoud toevallig ook gewoon een 29-er hebben.
Hadden diezelfde mensen niet vooraan gereden als ze op een 26-er hadden gereden
Kortom: tis koffiedik kijken...
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
haha, hij heeft echt een zonnesteek!Hubert ! schreef:Ik denk dat de "podiumers" van vandaag allemaal enthousiaste fietsers zijn die graag de puntjes op de i zetten, ook wat hun materiaal betreft. Daar hoort in deze dagen een 29er bij IMO.
Hier nog wat pics:
http://www.flickr.com/photos/94414539@N00
JJ
-
JJ schreef:Dat lukt al tijden niet meer, als het al eens gebeurd is..Jurriaan schreef:Bram niet gewonnen? Zelfs niet voor JJ geindigd?
Ik weet ook niet waar Jurriaan het vandaan haalt hoor...??? De enige wedstrijd die ik ooit gewonnen heb was de schoolkampioenschappen Triathlon maar da's al zo'n 12 jaar terug.....
TBB
-
- Xircuit
- Contacteer:
't kan makkelijker:
http://www.gelderlander.nl/wielersport/ ... 411784.ece *klik*
en dan helemaal onderaan kijken
http://www.gelderlander.nl/wielersport/ ... 411784.ece *klik*
en dan helemaal onderaan kijken
Ich Heisse Super Fantastisch!
Gebaseerd op wat jij zelf in Oosterbeek zei.Tall Boy Bram schreef:JJ schreef:Dat lukt al tijden niet meer, als het al eens gebeurd is..Jurriaan schreef:Bram niet gewonnen? Zelfs niet voor JJ geindigd?
Ik weet ook niet waar Jurriaan het vandaan haalt hoor...??? De enige wedstrijd die ik ooit gewonnen heb was de schoolkampioenschappen Triathlon maar da's al zo'n 12 jaar terug.....
TBB
Dus ik dacht, Bram kan hard fietsen. Minder hard dus

Dat heb ik iddwictor schreef:MavErik zal wel wat foto's gemaakt hebben.

- Een starre vork is nooit een upgrade -
-
Errug leuke foto's op www.beeldnieuws.nl
O.a. mooie van JJ, Wictor, Klok en de huldiging.
Echter...., je kan niet dieplinken vanaf die site. Rechtermuisknop doet het daar ook niet....
Iemand een foefje om die foto toch op je PC te krijgen zodat je kan kijken welke je evt. wilt kopen? PrintScreen button en vervolgens in fotoprogramma binnenhalen werkt ook al niet. Zeker 1 of ander programmatje daar op die site....
TBB
Echter...., je kan niet dieplinken vanaf die site. Rechtermuisknop doet het daar ook niet....

TBB
Coole pix!!MavErik schreef:Dat heb ik iddwictor schreef:MavErik zal wel wat foto's gemaakt hebben.http://eriknienhuis.nl/fotos/20060611.html
Zoals al gezegd: Firefox gebruiken, dan op de pagina waarop je foto staat: Rechts klikken: This Frame => View Frame info => tabje media => in dat lijstje staat ook de foto die je wilt hebben (als background) => save as. TADATall Boy Bram schreef:Errug leuke foto's op www.beeldnieuws.nl
Echter...., je kan niet dieplinken vanaf die site. Rechtermuisknop doet het daar ook niet....Iemand een foefje om die foto toch op je PC te krijgen zodat je kan kijken welke je evt. wilt kopen? PrintScreen button en vervolgens in fotoprogramma binnenhalen werkt ook al niet. Zeker 1 of ander programmatje daar op die site....
![]()
![]()
TBB

Bijv:

http://uttnl43.tnw.utwente.nl/~pwf/Arnh ... 93_std.jpg
Voor de volledigheid: Bron: Beeldnieuws.nl ©
Waarschijnlijk kom je met het uitschakelen van Javascript in Internet Explorer ook al een heel eind. Of even bovenstaand URL aanpassen met het juiste foto nummer.
- Een starre vork is nooit een upgrade -
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Zie je mijn blik? Probleem is elke keer als ik mijn bike zie moet ik even stil gaan staan om van dat moois te genieten. En dat is bij een start niet zo verstandig...Faxmulder schreef:Haha.. Jeroen zit al bijna terwijl JJ nog aant zoeken is. Is dat nou eerlijk
JJ
Ik blijf het mooi vinden hoe weinig man vna de 105min de kop van de SS race bereikt hebben. Ik reed over de streep met de 16e uit hun uitslag, die had er dus bijna 80min over gedaan om 3 min op me goed te maken.
Lui die normaal wel een paar minuutjes voor me eindigen over 70-80min, kregen het nu niet voor elkaar 3 min op me in te lopen, terwijl ik de laatste 2 ronden nu niet bijster geinspireerd meer was, aangezien Hubert al zo ver vooruit reed.
Jammer dat we daar maar 1x per jaar terecht kunnen, en 2 races op een dag mij net weer teveel van het goede is op zo'n parcours. Heimwee naar 2003 waar we gewoon in de 60min gearie race startten, dat was nog eens dolle pret
Toen met gelijke start maar 12 man voor me, terwijl ik met gears zeker geen podium gehaald had, misschien 7e.
Volgende keer ACHTER de 75min starten? Zelfde aantal ronden, en finishtijden te vergelijken met de gearies. Moeten gearies aan de kant voor onze koplopers
Let's smoke some gearies!
Lui die normaal wel een paar minuutjes voor me eindigen over 70-80min, kregen het nu niet voor elkaar 3 min op me in te lopen, terwijl ik de laatste 2 ronden nu niet bijster geinspireerd meer was, aangezien Hubert al zo ver vooruit reed.
Jammer dat we daar maar 1x per jaar terecht kunnen, en 2 races op een dag mij net weer teveel van het goede is op zo'n parcours. Heimwee naar 2003 waar we gewoon in de 60min gearie race startten, dat was nog eens dolle pret

Volgende keer ACHTER de 75min starten? Zelfde aantal ronden, en finishtijden te vergelijken met de gearies. Moeten gearies aan de kant voor onze koplopers

Let's smoke some gearies!