Specialized: gemiste kans
Moderators:JJ, Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Op dit moment 49 Euro.
Hij heeft veel volume maar minder volume dan ik van te voren gedacht heeft. Volgens de twee testrijders afgelopen weekend op vochtige zandgrond een zeer voorspelbare band met veel comfort.
Op asfalt loopt ie heel mooi, natuurlijk ook door het niet al te grove profiel.
Hij past in de meeste moderne frames.
JJ
Hij heeft veel volume maar minder volume dan ik van te voren gedacht heeft. Volgens de twee testrijders afgelopen weekend op vochtige zandgrond een zeer voorspelbare band met veel comfort.
Op asfalt loopt ie heel mooi, natuurlijk ook door het niet al te grove profiel.
Hij past in de meeste moderne frames.
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Mijn Rampage staat nog maar net een paar uurtjes op wat druk, en is al zo'n 52.5mm op het karkas en 58mm op de noppen. En dat op een niet te brede Alex TD-17 velg.JJ schreef:
Rampage: 55/58.2 @ 2 bar op salsa dis velg
Weirwolf: 57.3/57.3 @ 2 bar op salsa dis velg
Velgbreedte (binnenbreedte telt) heeft geloof ik vooral effect op karkasmeting, niet zozeer noppen.
Wat veel mensen niet meegekregen hebben in al die bla-bla over de ongekend warme winter en pittige stormen, is dat er afgelopen weekend een plaatselijk koudefront over midden-nederland trok met felle sneeuwval, waardoor er zondag de eerste heuze sneeuw-rit van het seizoen mogelijk was.
Op onze WeirWolf testrit kwamen we slechts door een deel van het betreffende gebied, maar de indrukken waren toch alleszins positief. Net als over de drogere paden en asflat leek de rolweerstand laag, en de grip hoog, just the way we like it.
Pics genomen in Amersfoort, even na het middaguur zondag 14 Januari.
Het was niet heel veel sneeuw, beetje trootsteloos landschap dus, maar toch altijd weer leuk om doorheen te crossen met een nieuwe band.

Op onze WeirWolf testrit kwamen we slechts door een deel van het betreffende gebied, maar de indrukken waren toch alleszins positief. Net als over de drogere paden en asflat leek de rolweerstand laag, en de grip hoog, just the way we like it.
Pics genomen in Amersfoort, even na het middaguur zondag 14 Januari.
Het was niet heel veel sneeuw, beetje trootsteloos landschap dus, maar toch altijd weer leuk om doorheen te crossen met een nieuwe band.