Vijf weken wachten, finished

Fietsen zonder versnellingen. In samenwerking met singlespeed.nl

Moderators:JJ, Beheerders

steelhead

Bericht door steelhead » ma apr 16, 2007 10:37 am

Ja.... hallo!!!! FOTOS!!!!!!!!
Le Cadre bicycles
bicycles made to measure
Le Cadre site
http://www.flickr.com/photos/lecadre/

MarinTi

Bericht door MarinTi » ma apr 16, 2007 11:07 am

steelhead schreef:Ja.... hallo!!!! FOTOS!!!!!!!!
:D

Gijsberg

Bericht door Gijsberg » vr apr 20, 2007 12:50 pm

:ermm: kug :huh: rrr :? hmm >>:photo:<<
Doubt Kills Dreams

MarinTi

Bericht door MarinTi » vr apr 20, 2007 1:34 pm

Gijsberg schreef::ermm: kug :huh: rrr :? hmm >>:photo:<<
http://www.flickr.com/photos/7618746@N03/

MarinTi

Bericht door MarinTi » vr apr 20, 2007 1:36 pm

Hi Sandro,

We have made about twenty WOWs so far, but yours is the only one in The Netherlands, at least for a little while.

Hubert Van DamÂ’s fork is being made right now actually :)

Take care,

Jared Porter
Willits Brand Bicycles

Pottser

Bericht door Pottser » vr apr 20, 2007 2:54 pm

he, dat ziet er goed uit. zoals hubert al zei, het aantal willits-producten wordt omvangrijk hier. voor zover ik weet rijden er straks meerdere voorvorken rond, w.o. nog een door wes gemaakte Type II voor 26 inch. Ben benieuwd wanneer ik mijn spullen kan uitpakken. Tijd voor een willits-meeting?

MarinTi

Bericht door MarinTi » vr apr 20, 2007 2:55 pm

Pottser schreef:he, dat ziet er goed uit. zoals hubert al zei, het aantal willits-producten wordt omvangrijk hier. voor zover ik weet rijden er straks meerdere voorvorken rond, w.o. nog een door wes gemaakte Type II voor 26 inch. Ben benieuwd wanneer ik mijn spullen kan uitpakken. Tijd voor een willits-meeting?
:arms:

Alleen de douane was niet grappig!

Hubert !

Bericht door Hubert ! » vr apr 20, 2007 4:10 pm

MarinTi schreef: Hubert Van DamÂ’s fork is being made right now actually :)
Gevoelige klanteninfo zo maar op straat ! ;)

Geinig vorkje, wel hard frontaal gebotst zeker al?

MarinTi

Bericht door MarinTi » vr apr 20, 2007 4:12 pm

Hubert ! schreef:
MarinTi schreef: Hubert Van DamÂ’s fork is being made right now actually :)
Gevoelige klanteninfo zo maar op straat ! ;)
:oops:

Pottser

Bericht door Pottser » ma apr 30, 2007 8:49 pm

Hij is klaar en gaat morgen het laadruim in. Dit zijn de laatste foto's uit Austin. Vijf weken zijn er zeven geworden, maar ok voor een custom built niet gek. Mijn andere ervaringen waren vele malen slechter.

Voor de laatste foto's zie

http://web.mac.com/marcodenheijer/iWeb/ ... r%20X.html

MarinTi

Bericht door MarinTi » ma apr 30, 2007 8:51 pm

Pottser schreef:Hij is klaar en gaat morgen het laadruim in. Dit zijn de laatste foto's uit Austin. Vijf weken zijn er zeven geworden, maar ok voor een custom built niet gek. Mijn andere ervaringen waren vele malen slechter.

Voor de laatste foto's zie

http://web.mac.com/marcodenheijer/iWeb/ ... r%20X.html
yummie :D

ott

Bericht door ott » ma apr 30, 2007 9:02 pm

Buh buh, ik ben niet jaloers hoor 8)
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst

Pottser

Bericht door Pottser » zo mei 27, 2007 10:10 am

De vijf weken zijn al lang voorbij, maar ik heb nog niks. De verzending met USPS (niet UPS, maar de amerikaanse post) is goed fout gelopen. Bijna vier weken geleden is de verzending opgepikt door USPS en sindsdien is er niks meer gehoord of gezien van de verzending. Niemand kon iets vertellen en de service was helemaal lousy. Ik baal als een stekker net als overigens Jared en Wes van Willits. Dagelijks is er contact, maar het lijkt zoeken in een hooiberg. Eind volgende week zouden we bepalen hoe we verder gingen. Nieuw frame bouwen of iets anders. Toeval wil overigens dat juist vanmorgen op de trackingservice van USPS een vreemd berichtje stond. SInds gisteravond geven ze aan dat het pakketje in Austin is. Ik heb dus weer enige hoop. Wordt vervolgd.....

thomasmb
Contacteer:

Bericht door thomasmb » zo mei 27, 2007 10:38 am

Pottser schreef:De vijf weken zijn al lang voorbij, maar ik heb nog niks. De verzending met USPS (niet UPS, maar de amerikaanse post) is goed fout gelopen. Bijna vier weken geleden is de verzending opgepikt door USPS en sindsdien is er niks meer gehoord of gezien van de verzending. Niemand kon iets vertellen en de service was helemaal lousy. Ik baal als een stekker net als overigens Jared en Wes van Willits. Dagelijks is er contact, maar het lijkt zoeken in een hooiberg. Eind volgende week zouden we bepalen hoe we verder gingen. Nieuw frame bouwen of iets anders. Toeval wil overigens dat juist vanmorgen op de trackingservice van USPS een vreemd berichtje stond. SInds gisteravond geven ze aan dat het pakketje in Austin is. Ik heb dus weer enige hoop. Wordt vervolgd.....
Dat is balen :?
Veel geluk met je bike !

tc
Monsieur velo: MTB speciaalzaak
KONA - ORBEA - Moustache - Giant

www.monsieur-velo.be

MarinTi

Bericht door MarinTi » zo mei 27, 2007 10:51 am

Pottser schreef:De vijf weken zijn al lang voorbij, maar ik heb nog niks. De verzending met USPS (niet UPS, maar de amerikaanse post) is goed fout gelopen. Bijna vier weken geleden is de verzending opgepikt door USPS en sindsdien is er niks meer gehoord of gezien van de verzending. Niemand kon iets vertellen en de service was helemaal lousy. Ik baal als een stekker net als overigens Jared en Wes van Willits. Dagelijks is er contact, maar het lijkt zoeken in een hooiberg. Eind volgende week zouden we bepalen hoe we verder gingen. Nieuw frame bouwen of iets anders. Toeval wil overigens dat juist vanmorgen op de trackingservice van USPS een vreemd berichtje stond. Sinds gisteravond geven ze aan dat het pakketje in Austin is. Ik heb dus weer enige hoop. Wordt vervolgd.....
Dat is wel balen jah. Bij mij ging er onlangs een pakket van UPS uit de Verenigde Staten naar Apeldoorn om in te klaren en dan met een omweg via Keulen weer naar Arnhem :D Het scheelde maar 1 of 2 dagen, is ook niet zo erg.
Het is veel vervelender om zoals in jouw geval niet te weten waar het pakket überhaupt is.
Succes en keep us posted!

Hubert !

Bericht door Hubert ! » zo mei 27, 2007 1:40 pm

@Pottser,

Dat is inderdaad flink balen!

Wel volledig verzekerd verzonden enzo?

Bummer man, ik hoop dat alles goed komt voor wat deze mooie frameset betreft!

Goed dat je zaken doet met profesionele lui, dan zal er wel een oplossing komen.

kooz
Contacteer:

Bericht door kooz » zo mei 27, 2007 5:27 pm

en mensen die zelf ook een hart voor fietsen hebben. dan komt er zowieso wel een oplossing!.

Hoop met je mee dat het helemaal goed komt, en tjah, we blijven ook wachten op de pics :)

kooz

Cloxxki

Bericht door Cloxxki » zo mei 27, 2007 7:34 pm

Mijn Flight hadden ze naar Namibië gestuurd. Ook een land met een N ja. Framedoos is zoek, parts doosje hebben ze vanuit Namibië naar NL gestuurd. Misschien dat iemand daar naar "Vlaardingen" gegoogled heeft?

Benieuwd naar je MX. Onze club wordt wel een 29" bolwerk zo. was jij niet de eerste? Je andere Willits is denk ik in ieder geval de oudste binnen de club.

Ik hoor ook dat er een nieuwe stalen 29"er in opbouw is, naast mijn Flight.

Fry

Bericht door Fry » di mei 29, 2007 8:39 am

Hubert ! schreef:
DeKerf's schreef: Hoe vaak verstel je je zadelpenhoogte bij een XC fiets?
Minimaal iedere keer dat ie in mijn auto moet .......... Helaas maar waar ;)
Dit deed ik ook eens met een carbon zadelpen, Khad ze dieper in mijn frame geduwd, toen ik ze er weer uit trok, stond ze vol witte krassen in het epoxy. Carbon sucks.

Mr Elsworth

Bericht door Mr Elsworth » di mei 29, 2007 9:59 pm

Pottser schreef:De vijf weken zijn al lang voorbij, maar ik heb nog niks. De verzending met USPS (niet UPS, maar de amerikaanse post) is goed fout gelopen. Bijna vier weken geleden is de verzending opgepikt door USPS en sindsdien is er niks meer gehoord of gezien van de verzending. Niemand kon iets vertellen en de service was helemaal lousy. Ik baal als een stekker net als overigens Jared en Wes van Willits. Dagelijks is er contact, maar het lijkt zoeken in een hooiberg. Eind volgende week zouden we bepalen hoe we verder gingen. Nieuw frame bouwen of iets anders. Toeval wil overigens dat juist vanmorgen op de trackingservice van USPS een vreemd berichtje stond. SInds gisteravond geven ze aan dat het pakketje in Austin is. Ik heb dus weer enige hoop. Wordt vervolgd.....
Heb zelf met USPS meer van die ervaringen gehad. Ze hadden die sponsorgelden voor Lance beter in een goed track & trace systeem kunnen investeren.
Even serieus, welk tracking systeem gebruik je? er zijn namelijk meer systemen om uit te kiezen. Dit heeft mij toen erg geholpen een USPS pakket te traceren. Ben al even aan het nakijken welke site dit was (niet eentje van USPS) maar als ik je er een plezier mee kan doen dan zoek ik even verder.
Domme vraag, heb je al telefonisch contact gezocht met USPS?

Pottser

Bericht door Pottser » di mei 29, 2007 10:13 pm

Ik gebruik nu het T&T-systeem van de USPS-site. Ik krijg net het bericht dat mijn pakketje de States heeft verlaten. Telefonisch veel contact gehad, maar dan krijg je een helpdesk. Ikvraag mij sowieso af of die wel in de US zit, maar in ieder geval erg ver weg van de praktijk. Die helpen je geen slag verder. Doorvragen naar de supervisor gebeurt erg vaak, want het antwoord hierop is wel heel duidelijk. Ook die helpt je geen steek verder. Ik heb zelfs een brief gestuurd naar de "consumer-advocate-afdeling" van USPS. Dat werkt in zoverre dat die er nu dus zijn achtergekomen dat de papieren niet in orde waren en de doos netjes ergens stond te wachten enkele kilometers van Willits vandaan. Ik hoop dat de gemiddelde snelheid van de zending nu toeneemt. ALs het bericht klopt en het geen omweg via afrika maakt, moet het zelfs met wind tegen toch binnen 24 uur op Schiphol landen. Maar ik verbaas me nergens meer over.

Heb je een goed/beter tracking systeeem, dan houd ik mij zeker aanbevolen. Alvast dank vooor de hulp.

Mr Elsworth

Bericht door Mr Elsworth » di mei 29, 2007 10:40 pm

Ik zal je maar niet vragen naar je telefoonrekening.
Ik zie dat je dezelfde route al hebt afgelegd die ik in gedachten had.
Het enige waar ik in mijn situatie achter kwam was het telefoonummer van het postkantoor waar toen het betreffende pakket stond. Dit hielp inderdaad meer dan de helpdesk (die zal inderdaad ergens in Calcutta zitten)
De consumer advocate department kan er inderdaad voor zorgen dat er weer schot in de zaak zit. Heb dus ook goede hoop dat het pakket nu echt onderweg naar jou is.
Ik vraag morgen op het werk de collega die mij toen de site heeft aanbevolen (kan hem nu namelijk niet meer vinden). Zodra ik hem weet post ik em.
Het zal mij overigens niet verbazen dat je binnen een dag of twee de doos ontvangt.

Mr Elsworth

Bericht door Mr Elsworth » di mei 29, 2007 10:48 pm

Toch nog gevonden;
http://www.track-trace.com/post.php

en

www.packagemapper.com (site is erg traag overigens)

Overigens, als het toch afrika wordt. De South African Postal services heeft wel een hele goede tracking service..

DeKerfs

Bericht door DeKerfs » wo mei 30, 2007 6:03 am

Binnen 24u in Nederland, yep, moet kunnen. Maar daarna staat hij hier nog enkele dagen bij de inklaring. Daarnaast gaat hij vaak vanuit Schiphol nog door naar Düsseldorf of Keulen (een van die twee...), vraag me niet waarom. Heb zo zeker 3x iets 'over zien vliegen' vanuit Amerika.
---www.cjmedia.nl---

English Bob

Bericht door English Bob » wo mei 30, 2007 11:22 am

i.i.g. wat postieve nieuws dat hij niet helemaal verdwenen is. In a couple of months, you'll laugh about this over a beer and you'll feel more emotionally attached to the bike, really, trust me, I'm a doctor.

Plaats reactie