Monocog 29er
Moderators:JJ, Beheerders
Nee ze reageren niet snel, maar verzenden kunnen ze wel!MarinTi schreef:Ik vindt de aftersales van Jenson maar kl@te, nemen niet eens de moeite om op je mail te replyen
31 Mei een Zion gekocht vandaag lag het frame op de "mat" maar dat heeft natuurlijk met UPS te maken.
Hoe is jouw frame eigenlijk beschadigd? Stak de achterbrug uit de doos?
Alleen de padden staken een klein beetje uit de doos, maar bij mij was er wat lakschade aan de rechter liggende achtervork en dat heeft niks met het verzenden te maken. Het verzenden zelf ging idd. erg snel. Ook nog een rekening gehad van UPS?dader schreef:Nee ze reageren niet snel, maar verzenden kunnen ze wel!MarinTi schreef:Ik vindt de aftersales van Jenson maar kl@te, nemen niet eens de moeite om op je mail te replyen
31 Mei een Zion gekocht vandaag lag het frame op de "mat" maar dat heeft natuurlijk met UPS te maken.
Oh, dat is helemaal lullig je denkt (of weet zeker) dat de schade er al opzat bij het inpakken?MarinTi schreef:Alleen de padden staken een klein beetje uit de doos, maar bij mij was er wat lakschade aan de rechter liggende achtervork en dat heeft niks met het verzenden te maken. Het verzenden zelf ging idd. erg snel. Ook nog een rekening gehad van UPS?dader schreef:Nee ze reageren niet snel, maar verzenden kunnen ze wel!MarinTi schreef:Ik vindt de aftersales van Jenson maar kl@te, nemen niet eens de moeite om op je mail te replyen
€41.30 moet ik betalen.