Baanframe probleem

Fietsen zonder versnellingen. In samenwerking met singlespeed.nl

Moderators:JJ, Beheerders

Shame
Berichten:146
Lid geworden op:do mar 27, 2008 5:25 pm
Locatie:Eindhoven

Bericht door Shame » vr okt 03, 2008 1:16 am

Brabant!!!!!! Haha, ik neem aan dat je Belgie bedoelt ;)

transalp
Berichten:13
Lid geworden op:vr jun 06, 2008 8:15 pm
Locatie:Delft

Ik heb er nog geen last van gehad

Bericht door transalp » vr okt 03, 2008 12:03 pm

Bij mijn fixer is ook sprake van toeoverlap (wat een woord), maar ik heb er nog nooit wat van gemerkt.
Alleen als ik stil sta en ik draai wat met m'n stuur raak ik m'n schoenen. Fietsend is het kennelijk niet nodig om het stuur zover te draaien dat ik m'n schoenen raak. Het lijkt me geen toeval dat ik nog niet op mijn plaat ben gegaan, want ik heb er al honderden kilometers opzitten.

Gewoon niet te langzaam fietsen, dan hoef je ook nauwelijks te sturen :D .

Robert

Gebruikersavatar
Tjeu81
Berichten:319
Lid geworden op:ma sep 03, 2007 4:10 pm
Locatie:Rotterdam

Bericht door Tjeu81 » vr okt 03, 2008 9:40 pm

Heb met allebei mijn baanfietsen dit "probleem" gehad. Maar wist van tevoren dat dit te verwachten was. Zoals iedereen al zegt, je went er aan.

Mooie fiets trouwens! Marktplatze? Hoe is ie opgebouwd (partsfreak)

Shame
Berichten:146
Lid geworden op:do mar 27, 2008 5:25 pm
Locatie:Eindhoven

Bericht door Shame » vr okt 03, 2008 10:53 pm

Thnx! ja, ik ben er al aan gewend, zoals gezegd werd hier gewoon lekker in de bochten gaan hangen, trackstanden bij t stoplicht is wel nog even wennen..

En de Onderdelen:

-Miche Primato's in Rigida DP 18's, 16t Miche kransje (Thnx nog voor de spaaktips Jelle!!)
-Cinelli Criterium stuur
-Cinelli stuurpen
-Giovanni baanframe en vork
-Campa record (imitatie?!) crank met Campa 50t blad
-Shimano 600 pedalen met clips
-DID Baanketting
-Zadel is een Selle Bassano, zelf opnieuw bekleed
-Jammergenoeg mn Campa record zadelpen moeten vervangen voor een langer naamloos (lelijk) kaarsmodel..

Gebruikersavatar
@sph@ltdude
Berichten:2488
Lid geworden op:di mar 12, 2002 11:38 am
Locatie:The Comfort Zone
Contacteer:

Bericht door @sph@ltdude » vr okt 03, 2008 11:26 pm

Wat de nuek, 50/16? :shock:
This ain't no sun tan, we got a mud tan!

Shame
Berichten:146
Lid geworden op:do mar 27, 2008 5:25 pm
Locatie:Eindhoven

Bericht door Shame » za okt 04, 2008 10:48 am

Jeps, gaat prima hoor, daar niet van.. ben nog op zoek naar een 48 tands blad dat op deze crank gaat, als iemand iets heeft liggen ;)

Gebruikersavatar
@sph@ltdude
Berichten:2488
Lid geworden op:di mar 12, 2002 11:38 am
Locatie:The Comfort Zone
Contacteer:

Bericht door @sph@ltdude » za okt 04, 2008 11:04 am

48/16 niet doen, geeft maar 1 skid patch.

Beter 47/16 of 50/17 nemen.
This ain't no sun tan, we got a mud tan!

Shame
Berichten:146
Lid geworden op:do mar 27, 2008 5:25 pm
Locatie:Eindhoven

Bericht door Shame » za okt 04, 2008 11:47 am

Das waar ja, ik vroeg me idd al af waarom mijn band er zo snel aanging met mijn vorige verzet..
heb je misschien nog een linkje naar dat skid patch programmatje??

Gebruikersavatar
@sph@ltdude
Berichten:2488
Lid geworden op:di mar 12, 2002 11:38 am
Locatie:The Comfort Zone
Contacteer:

Bericht door @sph@ltdude » za okt 04, 2008 12:20 pm

This ain't no sun tan, we got a mud tan!

Plaats reactie