Brabant "gravel" rit: de fietsen

Fietsen zonder versnellingen. In samenwerking met singlespeed.nl

Moderators:JJ, Beheerders

ochikiro

Bericht door ochikiro » do mar 31, 2011 9:01 pm

Rondje gravel langs Eindhovens kanaal, bospaden door de bossen van Geldrop, zandwegen en gravelpaden over de Strabrechtse heide en weer terug over orgasfalt via Geldrop en Eindhovens kanaal. Ik ben er ook wel uit denk ik. http://twitpic.com/4fex78 Hoop dat ze daar tussen Uden en Grave wel wat meer gemeentelijke belasting betalen, want veel gravelwegen ben ik de afgelopen weken hier niet tegengekomen.

Nu nog een tijdrithelm zoeken...

Tall Boy Bram

Bericht door Tall Boy Bram » do mar 31, 2011 9:50 pm

En ik ben er nog niet uit.

Vertrek morgenochtend vroeg naar de Belgische Ardennen. Zit met de triathlonvereniging in Malmedy. Racefiets mee, Karate Monkey mee, Bombproof DH fiets mee. Laat het even afhangen hoe leuk het is of ik op zondag al terug naar Uden. Ik ben al tijden niet met vakantie geweest en 4 dagen aan een stuk er tussen uit is wel heel aanlokkelijk om te doen. Dus twijfel of ik daar eerder voor terugkom. Je zal zien, dan kies ik voor het Ardennenweekend, zal je zien dat ik later spijt heb gehad dat ik niet bij Dida's feestje was, ga ik wel naar Uden toe, zal je zien dat ik allerlei dingen gemist heb in België...

Dus twijfels twijfels twijfels...

TBB

De racefiets is overigens 2x10 Compact, de SKM is SS en de DH is 1x9

ott

Bericht door ott » vr apr 01, 2011 6:26 am

Frank Z schreef:@Marten:
Mooi, trapt je stoker ook nog mee of fiets je stiekum toch alleen?

heb me al aangeboden als stoker
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst

marten

Bericht door marten » vr apr 01, 2011 6:57 am

ott schreef:

Roekeloze actie om bij mij achterop te willen zitten :D , maar hoe zit het dan met de punten? Krijgen we dan dubbel of moeten we ze delen? Moeten we alle foto's 2 x nemen?
/Marten

ott

Bericht door ott » vr apr 01, 2011 7:12 am

marten schreef:
ott schreef:

Roekeloze actie om bij mij achterop te willen zitten :D , maar hoe zit het dan met de punten? Krijgen we dan dubbel of moeten we ze delen? Moeten we alle foto's 2 x nemen?
Ik ben van de punten ;) :lol:
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst

Plaats reactie