JJ
Singlespeed Events 2009
Moderators:JJ, Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ik ben ook naar de 150 verhuist (want geen cup en iedereen doet maar wat
).
JJ
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- didadunlop
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Hm, ik weet nog niet of ik kan, maar als ik meedoe voel ik ook wel wat voor de 150.
This ain't no sun tan, we got a mud tan!
Racen, ik krijg er alweer zin an!dader schreef:Als het zo doorgaat zit er wel een 150minuten Singlespeed race in!
Maar 150 min..? Weten jullie wel hoe lang dat is? 2,5 uur + 1 ronde
Heb ik vaak gedaan bij de Bergraces en valt altijd tegen. Ik ga er iig zijn om sommigen van jullie over de finish te zien komen. Mijn tip vanuit lange ervaring: gewoon meegaan met de geared toppers in het eerste rondje, heb je meteen het goede tempo te pakken
Waarom niet een mix-cup? Alle 3 de tijden één keer en als finale nog eens een XXmin.
-
Tall Boy Bram
Dat is de dag na de lichtjestocht die ik ook rij.
De 150 minuten Bergrace word dus voornamelijk frustraties van mij af rijden.
Ik heb mij zojuist ingeschreven!
De 150 minuten Bergrace word dus voornamelijk frustraties van mij af rijden.
Ik heb mij zojuist ingeschreven!
Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!
150 minuten racen, kan iemand dat ook daadwerkelijk? Ik ben nu al benieuwd naar de foto's...
Het idee van een gezamenlijke start sprak mij ook wel aan. Mijn inschrijving voor 75 minuten was dus iets voorbarig, ik kijk wel wat ik doe.
Voelen er nog meer voor het idee van Nard, om afstanden te wisselen bij de volgende races?
Het idee van een gezamenlijke start sprak mij ook wel aan. Mijn inschrijving voor 75 minuten was dus iets voorbarig, ik kijk wel wat ik doe.
Voelen er nog meer voor het idee van Nard, om afstanden te wisselen bij de volgende races?
Ja, ik vind het allemaal best. 150 min moet ik denk ik ook wel net aankunnen. Vorige week nog wel lekker 3u gereden singlespeed, dit weekend 8vOostbrabant. Die zou geared, maar nu ga ik weer twijfelen...
Dan moet ik nog wel ergens een wat kleiner kransje regelen, denk ik, voor Wageningen. Er worden wel offers gevraagd zeg, pfff, 9.30 starten...
Edit: het idee van verschillende afstanden vind ik best leuk, eigenlijk. Wel interessant om dan met de langste te beginnen...
Edit: het idee van verschillende afstanden vind ik best leuk, eigenlijk. Wel interessant om dan met de langste te beginnen...
-
van den Mountainh
-
De Lars Cuevas
Leuk is dat, heb ik net een singlespeed gekocht...JJ schreef:Ik ben ook naar de 150 verhuist (want geen cup en iedereen doet maar wat).JJ
Is er definitief geen cupje dit jaar? k was dus van plan ze alle 4 te rijden...
Apart klassementje-om-niks en de afspraak van gezamenlijk achteraan starten moet te regelen zijn, toch?
Ja, en Nard de kans geven om het HELE veld te lappen.dader schreef:Als het zo doorgaat zit er wel een 150minuten Singlespeed race in!
Maareh... prima!
Ook goed ideeNard schreef:Waarom niet een mix-cup? Alle 3 de tijden één keer en als finale nog eens een XXmin.
Ik ben ook voor ouderwets met elkaar starten, achter de geared groep aan (zonder Le Mans?? Die traditie mag wat mij betreft even uitrusten). Als het er zo voor staat pak ik ook de 150 als eerste. Steelboy krijgen we ook wel zover dan
. Weer 1 erbij.
Ook ik heb de afgelopen jaren veel lol gehad tijdens de SiSp wedstrijdjes en vind het jammer dat er nu minder georganiseerd wordt. Maar ja, dat gezegd hebbende weet ik ook dat Ãk niet degene ben die het wel gaat trekken
.
Ook ik heb de afgelopen jaren veel lol gehad tijdens de SiSp wedstrijdjes en vind het jammer dat er nu minder georganiseerd wordt. Maar ja, dat gezegd hebbende weet ik ook dat Ãk niet degene ben die het wel gaat trekken
-
De Lars Cuevas