Hoe overleef ik 150 minuten Singlespeed?
Moderators:JJ, Beheerders
Zo wat een topic.
Net terug van een lui weekje Schiermonnikoog niets gedaan dan veel eten en wijn drinken..
Hoe ga ik a.s. zondag overleven?
Morgen het race wapen in orde maken, 38*21 monteren, 1 bidon en 2 liter camelbak meenemen, voor de rest geen idee. Er is altijd iets als ik een bergrace ga rijden feestjes, verhuizingen enz.
Één ding is zeker ik ga mezelf helemaal kapot rijden..
Net terug van een lui weekje Schiermonnikoog niets gedaan dan veel eten en wijn drinken..

Hoe ga ik a.s. zondag overleven?
Morgen het race wapen in orde maken, 38*21 monteren, 1 bidon en 2 liter camelbak meenemen, voor de rest geen idee. Er is altijd iets als ik een bergrace ga rijden feestjes, verhuizingen enz.
Één ding is zeker ik ga mezelf helemaal kapot rijden..

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
En anders doe ik het wel voor jedader schreef:Één ding is zeker ik ga mezelf helemaal kapot rijden..

Gefeliciteerd!!!
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
-
hee hoi mensen,
ik haak definitief af voor zondag. k zou waarschijnlijk schouder en knie geen goed doen als ik zou starten.
Balen!
Nou ja, volgende keer beter.
Misschien kom ik nog wel even kijken zondag. uiteraard neem ik dan wel de kabouterbike mee, gewoon om te patsen.
Aan iedereen die gaat rijden: Succes, geniet ervan. Kan een heroïische wedstrijd worden nu über-favoriet Nard niet start
ik haak definitief af voor zondag. k zou waarschijnlijk schouder en knie geen goed doen als ik zou starten.
Balen!

Nou ja, volgende keer beter.
Misschien kom ik nog wel even kijken zondag. uiteraard neem ik dan wel de kabouterbike mee, gewoon om te patsen.
Aan iedereen die gaat rijden: Succes, geniet ervan. Kan een heroïische wedstrijd worden nu über-favoriet Nard niet start

Laatst gewijzigd door De Lars Cuevas op zo mar 29, 2009 7:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe laat je een ezel een kar trekken ? Je hangt hem een wortel voor de neus.
Ik krijg morgen na de race een uniek TiTa stuurtje....
De Zeeuwsche Smid gaat doorkomen !!

Ik fiets misschien niet het hardst, maar ben wel in gelukzalige stemming !!!

Ik krijg morgen na de race een uniek TiTa stuurtje....

Doet Nard niet mee dan ???De Lars Cuevas schreef:Succes, geniet ervan. Kan een heroïische wedstrijd worden nu über-favoriet niet start

Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
Die heb je toch al? Of is ie voor je ander bike?willem12 schreef:Hoe laat je een ezel een kar trekken ? Je hangt hem een wortel voor de neus.
Ik krijg morgen na de race een uniek TiTa stuurtje....De Zeeuwsche Smid gaat doorkomen !!
Nard`s broodje tonijn in tomatensaus of hamburger speciaal van Burgersdijk.ott schreef:Oke een racer instelling dan, maar mijn beleving is toch anders.
Naar je zin hebben staat voorop, drankje hoort erbij, ik laat er niet alles voor staan.
dan neem ik de hamburger

Maare ...... ik krijg ook een leuk tita kado

@ Dader: gefilciteerd

'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
Hoe laat gaan wij eigenlijk van start? Ik moet uit Amsterdam komen dus moet waarschijnlijk vroeg op pad.
Heeft iemand een idee hoe de ondergrond eruit ziet. Ik heb momenteel een kenda sb8 achter en exiwolf voor. Heb een extra conti mountain king liggen die ik ook kan monteren. Ideeën?
tot morgen allemaal.
Heeft iemand een idee hoe de ondergrond eruit ziet. Ik heb momenteel een kenda sb8 achter en exiwolf voor. Heb een extra conti mountain king liggen die ik ook kan monteren. Ideeën?
tot morgen allemaal.
De 150min begint om 09:30.keywee schreef:Hoe laat gaan wij eigenlijk van start? Ik moet uit Amsterdam komen dus moet waarschijnlijk vroeg op pad.
tot morgen allemaal.

Van wat ik gehoord heb is die MK een beetje overkill. Dat gezegd hebbende: als ik SS rij, heb ik altijd een MK voor/RK achter! Te lui om te wisselen..keywee schreef:Hoe laat gaan wij eigenlijk van start? Ik moet uit Amsterdam komen dus moet waarschijnlijk vroeg op pad.
tot morgen allemaal.
-
-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Gewoon je naam en de afstand onthouden die je gaat doen is voldoende!
Tot zo allemaal, ik hoop dat de DP en ss.nl tent gebroederlijk naaste elkaar staan
JJ
Tot zo allemaal, ik hoop dat de DP en ss.nl tent gebroederlijk naaste elkaar staan

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Juist ja warm rijden daar zeg je wat, dat doe ik dus nooit bij de volgende race ga ik er op letten.Nard schreef:Als het goed is zijn de SS150ers nu lekker aan het warmrijden met een beetje gezonde spanning...
Heel veel plezier en succes allemaal! Inderdaad Ott, plezier komt op de eerste plek.
Tot zo.
Was verder een geslaagd 150minuten spektakel! Ik ben kapot!
Ik voelde me al wel redelijk O.K. na de wedstrijd en de racedata (het is F1-weekend) bevestigt dit:
Ronde...Tijd..............Rondetijd....Snelheid
1............0:16:23.6....0:16:23.6... 25.5
2............0:36:51.7....0:20:28.1....25.3
3............0:57:38.2....0:20:46.5....25.5
4............1:19:08.8....0:21:30.6....24.8
5............1:42:03.0....0:22:54.2....24.3
6............2:03:32.8....0:21:29.8....25.5
7............2:25:15.3....0:21:42.5....24.0
8............2:47:21.6....0:22:06.3....21.5
Eertse rondje was natuurlijk korter, daarna redelijk constant. In ronde 5 wilde ik een "Snelle Jelle" pakken die klem zat tussen mijn kleren en ik vloog prompt van het pad af. Laatste rondje was uitrijden, positie was safe
Was gezellig mannen !!
P.s. weet iemand hoe deze cijfers fatsoenlijk kunt laten zien ?
Ronde...Tijd..............Rondetijd....Snelheid
1............0:16:23.6....0:16:23.6... 25.5
2............0:36:51.7....0:20:28.1....25.3
3............0:57:38.2....0:20:46.5....25.5
4............1:19:08.8....0:21:30.6....24.8
5............1:42:03.0....0:22:54.2....24.3
6............2:03:32.8....0:21:29.8....25.5
7............2:25:15.3....0:21:42.5....24.0
8............2:47:21.6....0:22:06.3....21.5
Eertse rondje was natuurlijk korter, daarna redelijk constant. In ronde 5 wilde ik een "Snelle Jelle" pakken die klem zat tussen mijn kleren en ik vloog prompt van het pad af. Laatste rondje was uitrijden, positie was safe

Was gezellig mannen !!
P.s. weet iemand hoe deze cijfers fatsoenlijk kunt laten zien ?
Leuke dag gehad, maar vooral zwaar. 150 minuten hardrijden op een (vrij saai) rondje is toch iets te lang. De laatste paar rondjes kon ik niet zoveel meer. Op 100 meter voor de streep nog voorbij gereden door JJ
, ik was te verbaasd om nog uit het zadel te komen, en had ook helemaal geen zin om het te proberen.
Kaj.

Kaj.
-
Als dank aan Coach Nard, onze trainings- en voedingsdeskundige deze foto's:
Nard heerscht

Groepje loopt iets in

Nard leest realtime snelheid, wattage, hellingshoek en beurskoersen uit zijn SRM...

Modderbochie

Nard heerscht

Groepje loopt iets in

Nard leest realtime snelheid, wattage, hellingshoek en beurskoersen uit zijn SRM...

Modderbochie

Laatst gewijzigd door willem12 op zo mar 29, 2009 9:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.