Morgen gratis Bier. Morgen is (!!) komend weekend !!JJ schreef:Morgen het laatste nieuws over komend weekend! JJ
NKSS 2009 4-10-2009 Beek (Montferland)
Moderators:JJ, Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Morgen is het weekend, dan is volgend weekend dus het weekend na morgen. Of zo.
JJ
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- didadunlop
1. JJ
2. Nard
3. Akwa
4. Ott
5. Willem12
6. van den Mountainh
7. Dader
8. @sf@ltdude
9. Hilco
10. Dre
11. Judith
12. Bartje325i
13. Pottser
14. De Lars Cuevas
15. JeroenK
16. Harold
17. George2
18. Fanman
19. Kaj
20. PieterP
21. Keywee
22. Mateis
23. DeKerf's
24.Sneeuwpop
25. Profi ( grote kans dat ik vanuit Brugge kom om dit eens mee te maken )
26. Toby
27. B-man1975
28. Steef
29. Ninko
30. ochikiro
31 Marten
32. Wombats
Is er wel een pauze onderweg?
2. Nard
3. Akwa
4. Ott
5. Willem12
6. van den Mountainh
7. Dader
8. @sf@ltdude
9. Hilco
10. Dre
11. Judith
12. Bartje325i
13. Pottser
14. De Lars Cuevas
15. JeroenK
16. Harold
17. George2
18. Fanman
19. Kaj
20. PieterP
21. Keywee
22. Mateis
23. DeKerf's
24.Sneeuwpop
26. Toby
27. B-man1975
28. Steef
29. Ninko
30. ochikiro
31 Marten
32. Wombats
Is er wel een pauze onderweg?
Bier moet wel verdiend worden 
Er is interesse voor een deelname aan de toertocht om 09h in hetzelfde gebied. A.s. zondag over week, dus de zondag van het NKSS?
Eerst lekker 40-50km toeren en dan koffie/bier met taart/hamburger als herstel en dan nog een uurtje knallen voor het NKSS podium

Er is interesse voor een deelname aan de toertocht om 09h in hetzelfde gebied. A.s. zondag over week, dus de zondag van het NKSS?
Eerst lekker 40-50km toeren en dan koffie/bier met taart/hamburger als herstel en dan nog een uurtje knallen voor het NKSS podium

Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
Even opgelet:
Ik ben vandaag alvast vertrokken vanuit Groningen op weg naar het NKSS, maar eerst nog even een tussenstop in de vorm van een weekje Corsica. Niet slecht, zou je denken. Helaas heb ik bij het inladen van mijn auto mijn voorwiel op straat laten liggen in Groningen en zit ik inmiddels al in Breda. Gelukkig in Ruben zo aardig geweest het desbetreffende voorwiel van straat af te plukken, nu zit ik alleen nog met een SS-bike zonder voorwiel. Aangezien ik zaterdag 3 oktober pas na middernacht in Breda zal terugkeren heb ik ook geen tijd meer om dit wiel op te gaan halen in Groningen.
Om een lang verhaal kort te maken: wie wil er een voorwiel voor me meenemen naar het NK??? 26inch en velgrem, extra heb ik nog bij me. Hoeft geen vette shizzle te zijn, halfords-kwaliteitje is ook OK
Als je iets voor me hebt, neem het AUB mee. Beter een wiel teveel dan een wiel te weinig
Greetz en tot dierendag
Ik ben vandaag alvast vertrokken vanuit Groningen op weg naar het NKSS, maar eerst nog even een tussenstop in de vorm van een weekje Corsica. Niet slecht, zou je denken. Helaas heb ik bij het inladen van mijn auto mijn voorwiel op straat laten liggen in Groningen en zit ik inmiddels al in Breda. Gelukkig in Ruben zo aardig geweest het desbetreffende voorwiel van straat af te plukken, nu zit ik alleen nog met een SS-bike zonder voorwiel. Aangezien ik zaterdag 3 oktober pas na middernacht in Breda zal terugkeren heb ik ook geen tijd meer om dit wiel op te gaan halen in Groningen.
Om een lang verhaal kort te maken: wie wil er een voorwiel voor me meenemen naar het NK??? 26inch en velgrem, extra heb ik nog bij me. Hoeft geen vette shizzle te zijn, halfords-kwaliteitje is ook OK

Als je iets voor me hebt, neem het AUB mee. Beter een wiel teveel dan een wiel te weinig

Greetz en tot dierendag
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
Ja leuk! Eerst even 50km warm rijden lijkt mij een goed idee.willem12 schreef:Bier moet wel verdiend worden
40Kdader schreef:Ja leuk! Eerst even 50km warm rijden lijkt mij een goed idee.willem12 schreef:Bier moet wel verdiend worden

'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
Hemelsbreed nog geen 4km van de camping naar Braamtott schreef: 40Kmet heen en weer dan 50, meer info http://www.tcdeliemers.nl/

Jelle start rond de lunch met z'n NK denk ik, dus ik mik op 9h vertrek camping/parkeerplaats naar Braamt voor de toertocht. Misschien komt de toertocht ook wel langs de parkeerplaats, stappen we daar op en betalen halverwege.
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ik ben ook voor de toertocht, dus de start van het NK kunnen we dan uitstellen tot iets later??
Wat is Braamt?
JJ
Wat is Braamt?
JJ
Samen met ATB-club De Pedaleur en RTC De Pedaleur uit Doetinchem, organiseert TC de Liemers dit jaar voor de 6e keer de 'De MTB Montferlandtocht'. In de fantastische en bosrijke omgeving van het Bergherbos kan de liefhebber van het MTB-en zich uitleven op een bijzonder fraai parcours met vele technische uitdagingen.
Startlokatie: Bungalowpark Palestra
Landweerswal 2
7047 CE BRAAMT (Gld)
Starttijd: van 9.00 - 10.00 uur
Afstanden: 25 en 40 km
Verzorging: - hulpverlening
- douche- en kleedruimte
- versnaperingen
- afspuitplaats bikes
- parkeergelegenheid
(volg de aanwijzigingen)
Kosten: € 4,50
De route loopt voor een klein gedeelte 'als verbindingsroute' over het bestaande MTB-parcours. Grotendeels worden paden gevolgd waarop alleen tijdens deze tocht gefietst mag worden. Mede hierdoor is deze tocht zeer bijzonder. Durf je de uitdaging aan...?
Startlokatie: Bungalowpark Palestra
Landweerswal 2
7047 CE BRAAMT (Gld)
Starttijd: van 9.00 - 10.00 uur
Afstanden: 25 en 40 km
Verzorging: - hulpverlening
- douche- en kleedruimte
- versnaperingen
- afspuitplaats bikes
- parkeergelegenheid
(volg de aanwijzigingen)
Kosten: € 4,50
De route loopt voor een klein gedeelte 'als verbindingsroute' over het bestaande MTB-parcours. Grotendeels worden paden gevolgd waarop alleen tijdens deze tocht gefietst mag worden. Mede hierdoor is deze tocht zeer bijzonder. Durf je de uitdaging aan...?
1. JJ
2. Nard
3. Akwa
4. Ott
5. Willem12
6. van den Mountainh
7. Dader
8. @sf@ltdude
9. Hilco
10. Dre
11. Judith
12. Bartje325i
13. Pottser
14. De Lars Cuevas
15. JeroenK
16. Harold
17. George2
18. Fanman
19. Kaj
20. PieterP
21. Keywee
22. Mateis
23. DeKerf's
24.Sneeuwpop
26. Toby
27. B-man1975
28. Steef
29. Ninko
30. ochikiro
31 Marten
32. Wombats
33. Flappie
Ik geloof dat m'n rechter knie redelijk over het over de zeik zijn heen is (morgen eens echt testen).
2. Nard
3. Akwa
4. Ott
5. Willem12
6. van den Mountainh
7. Dader
8. @sf@ltdude
9. Hilco
10. Dre
11. Judith
12. Bartje325i
13. Pottser
14. De Lars Cuevas
15. JeroenK
16. Harold
17. George2
18. Fanman
19. Kaj
20. PieterP
21. Keywee
22. Mateis
23. DeKerf's
24.Sneeuwpop
26. Toby
27. B-man1975
28. Steef
29. Ninko
30. ochikiro
31 Marten
32. Wombats
33. Flappie
Ik geloof dat m'n rechter knie redelijk over het over de zeik zijn heen is (morgen eens echt testen).
1. JJ
2. Nard
3. Akwa
4. Ott
5. Willem12
6. van den Mountainh
7. Dader
8. @sf@ltdude
9. Hilco
10. Dre
11. Judith
12. Bartje325i
13. Pottser
14. De Lars Cuevas
15. JeroenK
16. Harold
17. George2
18. Fanman
19. Kaj
20. PieterP
21. Keywee
22. Mateis
23. DeKerf's
24.Sneeuwpop
26. Toby
27. B-man1975
28. Steef
29. Ninko
30. ochikiro
31. Marten
32. Wombats
33. Flappie
34. Pantsman
2. Nard
3. Akwa
4. Ott
5. Willem12
6. van den Mountainh
7. Dader
8. @sf@ltdude
9. Hilco
10. Dre
11. Judith
12. Bartje325i
13. Pottser
14. De Lars Cuevas
15. JeroenK
16. Harold
17. George2
18. Fanman
19. Kaj
20. PieterP
21. Keywee
22. Mateis
23. DeKerf's
24.Sneeuwpop
26. Toby
27. B-man1975
28. Steef
29. Ninko
30. ochikiro
31. Marten
32. Wombats
33. Flappie
34. Pantsman
Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!
1. JJ
2. Nard
3. Akwa
4. Ott
5. Willem12
6. van den Mountainh
7. Dader
8. @sf@ltdude
9. Hilco
10. Dre
11. Judith
12. Bartje325i
13. Pottser
14. De Lars Cuevas
15. JeroenK
16. Harold
17. George2
18. Fanman
19. Kaj
20. PieterP
21. Keywee
22. Mateis
23. DeKerf's
24.Sneeuwpop
26. Toby
27. B-man1975
28. Steef
29. Ninko
30. ochikiro
31. Marten
32. Wombats
33. Flappie
34. Pantsman
35. Mirre
Toertochtje + NKSS - I'm in!
2. Nard
3. Akwa
4. Ott
5. Willem12
6. van den Mountainh
7. Dader
8. @sf@ltdude
9. Hilco
10. Dre
11. Judith
12. Bartje325i
13. Pottser
14. De Lars Cuevas
15. JeroenK
16. Harold
17. George2
18. Fanman
19. Kaj
20. PieterP
21. Keywee
22. Mateis
23. DeKerf's
24.Sneeuwpop
26. Toby
27. B-man1975
28. Steef
29. Ninko
30. ochikiro
31. Marten
32. Wombats
33. Flappie
34. Pantsman
35. Mirre
Toertochtje + NKSS - I'm in!
1. JJ
2. Nard
3. Akwa
4. Ott
5. Willem12
6. van den Mountainh
7. Dader
8. @sf@ltdude
9. Hilco
10. Dre
11. Judith
12. Bartje325i
13. Pottser
14. De Lars Cuevas
15. JeroenK
16. Harold
17. George2
18. Fanman
19. Kaj
20. PieterP
21. Keywee --- DNS: Subluxication of the Acromio Clavicular joint (kapotte schouder)
22. Mateis
23. DeKerf's
24.Sneeuwpop
26. Toby
27. B-man1975
28. Steef
29. Ninko
30. ochikiro
31. Marten
32. Wombats
33. Flappie
34. Pantsman
35. Mirre
2. Nard
3. Akwa
4. Ott
5. Willem12
6. van den Mountainh
7. Dader
8. @sf@ltdude
9. Hilco
10. Dre
11. Judith
12. Bartje325i
13. Pottser
14. De Lars Cuevas
15. JeroenK
16. Harold
17. George2
18. Fanman
19. Kaj
20. PieterP
21. Keywee --- DNS: Subluxication of the Acromio Clavicular joint (kapotte schouder)
22. Mateis
23. DeKerf's
24.Sneeuwpop
26. Toby
27. B-man1975
28. Steef
29. Ninko
30. ochikiro
31. Marten
32. Wombats
33. Flappie
34. Pantsman
35. Mirre
-
Plek is al weer ingevuld Keywee, jammer dat je niet start.
1. JJ
2. Nard
3. Akwa
4. Ott
5. Willem12
6. van den Mountainh
7. Dader
8. @sf@ltdude
9. Hilco
10. Dre
11. Judith
12. Bartje325i
13. Pottser
14. De Lars Cuevas
15. JeroenK
16. Harold
17. George2
18. Fanman
19. Kaj
20. PieterP
21. Roland
22. Mateis
23. DeKerf's
24.Sneeuwpop
26. Toby
27. B-man1975
28. Steef
29. Ninko
30. ochikiro
31. Marten
32. Wombats
33. Flappie
34. Pantsman
35. Mirre
1. JJ
2. Nard
3. Akwa
4. Ott
5. Willem12
6. van den Mountainh
7. Dader
8. @sf@ltdude
9. Hilco
10. Dre
11. Judith
12. Bartje325i
13. Pottser
14. De Lars Cuevas
15. JeroenK
16. Harold
17. George2
18. Fanman
19. Kaj
20. PieterP
21. Roland
22. Mateis
23. DeKerf's
24.Sneeuwpop
26. Toby
27. B-man1975
28. Steef
29. Ninko
30. ochikiro
31. Marten
32. Wombats
33. Flappie
34. Pantsman
35. Mirre
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
NK Singlespeed 2009
Het programma:
Zaterdag 3 oktober
vanaf 13:00 - verzamelen op Camping ‘t peeske
15:00 - fietsen vaste route Montferland
18:00 - Eten (op camping of in Restaurantje Beek)
20:00 – Chillen todat het bedtijd is
Zondag 4 Oktober
9:00 – tourtocht Braamt
12:00 – verzamelen deelnemers NK Camping 't Peeske
13:30 – start toertocht NKSS 2009 (reken op 1.5 uur fietsen)
Maar.....
Drie dingen:
Camping ’t Peeske is vanaf 1 Oktober gesloten. Daarna wordt de camping afgebroken, (voorgoed). De beheerder wist niet precies wanneer daarmee wordt begonnen, als dat niet op de Vrijdag is dan kunnen we waarschijnlijk het weekend nog van de campig gebruik maken. Dan worden we dus de laatste gasten van de Camping. Uitsluitsel hierover krijg ik aanstaande Woensdag.
Het tweede punt, Natuur monumenten. Afgelopen Vrijdag is Dirty Pages benaderd door Natuur monumenten, de eigenaar van het terrein waarop we ons evenement zullen rijden (als het allemaal meezit). DP heeft ze naar mij doorverwezen, en mij is uitgelegd wat de mogelijkheden en verplichtingen zijn als er met een grotere groep iets gedaan wordt op het terrein van Natuurmonumenten. Het komt er in het kort op neer dat er een vergunning moet worden aangevraagd, die dan wel of niet wordt verleend. De aanvraag is afgelopen Vrijdag nog ingediend, en ik hoop dat we begin deze week te horen krijgen of de vergunning wordt verleend. Het kan dus nog zijn dat we GEEN toesteming krijgen om met de groep op de route te rijden.
Als dat zo is wordt deze beslissing geaccepteerd en zullen we naar een alternatief uitwijken (Niet dat we die hebben, maar waarschijnlijk wordt het dan 1 van de rondjes van de afgelopen jaren). In de loop van de week komt hier dus definitief uitsluitsel over.
Het derde punt heeft te maken met punt twee. Als we toestemming krijgen van de route gebruik te maken zijn hier kosten aan verbonden. De afgelopen jaren hebben we alles kostenloos kunnen doen, dat gaat dit jaar dus veranderen. Als we dan toch moeten betalen, dan maar goed heb ik bedacht...
Een groep vrienden en fiets club genoten (http://www.klimgeiten.nl/alpeduzes/alpeduzes.htm) gaan komend jaar meedoen met Alpe d'HuZes (www.opgevenisgeenoptie.nl). Om deze groep vrienden te helpen wil ik de kosten voor de vergunning op me nemen (75 Euro), en daarbij een vrijwillig inschrijfgeld vragen aan alle deelnemers van 6 Euro. Dit is dan 5 Euro voor een klimgeiten bidon, waarvan de helft naar Alpe d'HuZes gaat, en de overgebleven 1 Euro is het bedrag wat natuurmonumenten per deelnemer vraagt.
Of we na het betalen van de vergunning ook nog een vignet moete aanschaffen (voor de mensen die deze nog niet hebben) zal ik Maandag navragen bij Natuurmonumenten.
Ik denk dat dat alles is, eigenlijk is er dus nog niets definitief, maar jullie weten nu wel waar je aan toe bent. Als iemand nog een familie lid heeft met een eigen bos, laat het dan weten dan kunnen we daar in de toekomst misschien gebruik van maken ïŠ
JJ
Het programma:
Zaterdag 3 oktober
vanaf 13:00 - verzamelen op Camping ‘t peeske
15:00 - fietsen vaste route Montferland
18:00 - Eten (op camping of in Restaurantje Beek)
20:00 – Chillen todat het bedtijd is
Zondag 4 Oktober
9:00 – tourtocht Braamt
12:00 – verzamelen deelnemers NK Camping 't Peeske
13:30 – start toertocht NKSS 2009 (reken op 1.5 uur fietsen)
Maar.....
Drie dingen:
Camping ’t Peeske is vanaf 1 Oktober gesloten. Daarna wordt de camping afgebroken, (voorgoed). De beheerder wist niet precies wanneer daarmee wordt begonnen, als dat niet op de Vrijdag is dan kunnen we waarschijnlijk het weekend nog van de campig gebruik maken. Dan worden we dus de laatste gasten van de Camping. Uitsluitsel hierover krijg ik aanstaande Woensdag.
Het tweede punt, Natuur monumenten. Afgelopen Vrijdag is Dirty Pages benaderd door Natuur monumenten, de eigenaar van het terrein waarop we ons evenement zullen rijden (als het allemaal meezit). DP heeft ze naar mij doorverwezen, en mij is uitgelegd wat de mogelijkheden en verplichtingen zijn als er met een grotere groep iets gedaan wordt op het terrein van Natuurmonumenten. Het komt er in het kort op neer dat er een vergunning moet worden aangevraagd, die dan wel of niet wordt verleend. De aanvraag is afgelopen Vrijdag nog ingediend, en ik hoop dat we begin deze week te horen krijgen of de vergunning wordt verleend. Het kan dus nog zijn dat we GEEN toesteming krijgen om met de groep op de route te rijden.
Als dat zo is wordt deze beslissing geaccepteerd en zullen we naar een alternatief uitwijken (Niet dat we die hebben, maar waarschijnlijk wordt het dan 1 van de rondjes van de afgelopen jaren). In de loop van de week komt hier dus definitief uitsluitsel over.
Het derde punt heeft te maken met punt twee. Als we toestemming krijgen van de route gebruik te maken zijn hier kosten aan verbonden. De afgelopen jaren hebben we alles kostenloos kunnen doen, dat gaat dit jaar dus veranderen. Als we dan toch moeten betalen, dan maar goed heb ik bedacht...
Een groep vrienden en fiets club genoten (http://www.klimgeiten.nl/alpeduzes/alpeduzes.htm) gaan komend jaar meedoen met Alpe d'HuZes (www.opgevenisgeenoptie.nl). Om deze groep vrienden te helpen wil ik de kosten voor de vergunning op me nemen (75 Euro), en daarbij een vrijwillig inschrijfgeld vragen aan alle deelnemers van 6 Euro. Dit is dan 5 Euro voor een klimgeiten bidon, waarvan de helft naar Alpe d'HuZes gaat, en de overgebleven 1 Euro is het bedrag wat natuurmonumenten per deelnemer vraagt.
Of we na het betalen van de vergunning ook nog een vignet moete aanschaffen (voor de mensen die deze nog niet hebben) zal ik Maandag navragen bij Natuurmonumenten.
Ik denk dat dat alles is, eigenlijk is er dus nog niets definitief, maar jullie weten nu wel waar je aan toe bent. Als iemand nog een familie lid heeft met een eigen bos, laat het dan weten dan kunnen we daar in de toekomst misschien gebruik van maken ïŠ
JJ
-