om de meute voor te blijven
Dat is gelukt want de meute zat er achter ! Cris en Harold waren lekker aan het toeren geslagen en liepen vrij snel weg terwijl ik aan het zwoegen was met een 30 incher (!)

met rohloff. Bij de eerste post kwam ik ze weer tegen. En ik was inmiddels tot de conclusie gekomen dat als ik de 75 km zonder al te veel frustratie,s wou uitrijden ik beter niet meer moest schakelen ! Een rohloff is eigenlijk een single speed met 13 keer de verkeerde versnelling aan boord !
Ik ben gewoon verpest met het single speed rijden, en geard is gewoon nix voor mij. De Idworx rock,n rohler is verder wel een prima fiets ! Stuurt niet snel maar is erg stabiel,stijf en doet eigenlijk alles goed ! De bombervork (welke een proto is, merkbaar om dat ie af entoe wat onderdelen verliest

) beviel mij boven verwachting ook goed ! Alleen met klimmen wil je hem uit hebben en dan zou een lock out op het stuur best lekker zijn. Voor zat er een nobbynic 2.35 op, die lijkt altijd grip te hebben, alleen loopt ie op de weg als een traktor band dus eigenlijk alleen geschikt voor als het echt slecht weer is.
Verder was het een mooie tocht, met veel bekende en gezelligheid, maar volgende keer weer op de ss,er