Tourtochten in het bos.
Moderators:JJ, Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ik moet zeggen, ik ben blij dat je gister bent gaan zwemmen Daan
En die andere twee racers heb ik ook niet gemist.
We waren vroeg, dus we konden mooi op tijd weg. Wat volgde was 45kilometer genieten. Niet te nat, niet te snel, precies goed.
Ik moet zeggen, wel lekker om voor en na de rit even bij te kunnen kletsen over onze gedachten over de ontwikkelingen van de laatste week
JJ

We waren vroeg, dus we konden mooi op tijd weg. Wat volgde was 45kilometer genieten. Niet te nat, niet te snel, precies goed.
Ik moet zeggen, wel lekker om voor en na de rit even bij te kunnen kletsen over onze gedachten over de ontwikkelingen van de laatste week

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Puike editie van het Dak van Brabant. In de klim van de Cote de Razob mooi de zon boven de nevel zien opkomen met de koepel van de Sint-Brigidakerk in Geldrop op de achtergrond en een zwoegende rij van klimmende grootvaders en installatiemonteurs in fel gekleurd lycra op de voorgrond. Daarna een prachtige afdaling met om de 20m een betonnen richel van ongeveer 15cm hoog dwars over het grindpad. Slow, snakebite, or bunny hop: pick one. Meer gehopt in een afdaling dan heel vorig jaar bijeen.
Daarna lange stukken bochtig singletrack afgewisseld door wat verbindingspaden. De mannen van TC Nuenen weten elk leuk paadje in een relatief klein bos mee te pakken. Op gegeven moment zag ik overal waar maar keek fietsers op en af slingeren door het bos. IN de stukken nabij de het Wilhelminakanaal bijna mijn eigen achterwiel ingehaald, zo krap waren sommige bochten.

Bos lag er zo vettig bij als de mat van Vlad Ekimov in zijn Panasonic dagen maar bochten waren goed op snelheid te nemen dankzij de vele kuipjes. Een aanrader als ik zo mag zeggen.
Daarna lange stukken bochtig singletrack afgewisseld door wat verbindingspaden. De mannen van TC Nuenen weten elk leuk paadje in een relatief klein bos mee te pakken. Op gegeven moment zag ik overal waar maar keek fietsers op en af slingeren door het bos. IN de stukken nabij de het Wilhelminakanaal bijna mijn eigen achterwiel ingehaald, zo krap waren sommige bochten.

Bos lag er zo vettig bij als de mat van Vlad Ekimov in zijn Panasonic dagen maar bochten waren goed op snelheid te nemen dankzij de vele kuipjes. Een aanrader als ik zo mag zeggen.
Met JJ naar Malden afgereisd. Slecht geslapen, op de parkeerplaats wat relatie problemen met een vriend besproken en bovenaan de eerste klim m'n ontbijt netjes tussen de bladeren verstopt. Kortom een topdag.....als een passagier achterop mijn eigen fiets door de heuvels van Malden getoerd. Pas op de laatse klim kwamen de krachten iets terug en kon zowaar weer eens een gearie inhalen...op gympen, dat dan weer wel. Singlespeeden zonder "macht" is niet zo leuk eigenlijk. 
Wel lekker in de auto terug de toestand in de wereld besproken, alles en iedereen van commentaar voorzien

Wel lekker in de auto terug de toestand in de wereld besproken, alles en iedereen van commentaar voorzien

Laatst gewijzigd door willem12 op ma feb 28, 2011 12:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
- didadunlop
Lees: Hard zeiken op alles wat los en vast zit?Wel lekker in de auto terug de toestand in de wereld besproken, alles en iedereen van commentaar voorzien
Ik heb lekker niks actiefs gedaan. Gisteren eind gelopen met bepakking en tot laat gewerkt. Tevens regent het hier al een paar dagen en meestal betekent dat enorm veel modder. En daar had ik even geen zin in.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
Zoveel mogelijk hoogtemeters als mogelijk op de posbank, deels xc maar ook lang asfalt klims. Goede training voor van de zomer/buitenland.
Is wel lachen om er een keer een gezamelijk rit van te maken als er geen toertocht op het programma staat.
Is wel lachen om er een keer een gezamelijk rit van te maken als er geen toertocht op het programma staat.
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
- didadunlop
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Klasse Dida, de enige van hier die het belang erkent heeft en er ook naar gehandeld heeft, hulde!
- didadunlop
-
Dida heeft zich goed geweerd, kan ik je vertellen.
Laatst gewijzigd door De Lars Cuevas op zo feb 20, 2011 9:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Pino, jij krijgt ook een veer in je reet
En de rest natuurlijk ook
JJ

En de rest natuurlijk ook

JJ
- didadunlop
Pff was wel hard aanpoten hoor. Op het eind was de tank leeg. Stukje van Oss naar uden gelukkig wind mee..De Lars Cuevas schreef:Dida heeft zich goed geweerd, kan ik je vertellen.

maar moet ik vaker doen zo'n afbeul tochtje. Was in niks een DP meeting..

Jah ik heb nog wat foto's van Pino en Repel. Zal vanavond eens uploaden.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

Komt van:
http://www.frtcalmere.nl/default.asp?PageID=64
Inschrijven:
https://www.inschrijven.nl/formulier?id ... ag=j&tl=nl
Met aangrenzende zekerheid zéér vlakke tourtocht.
Ik ga hem rijden omdat ik voor het eerst in mijn leven niet verder dan 5 minuten hoef te fietsen vanaf mijn voordeur om te kunnen starten.
Ik zit er sterk aan te denken om hem fixed te doen.

Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!